Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 33600000-6 Фармацевтична продукція 5 лотів
Очікувана вартість
305 164,00 UAH
UA-2020-07-21-004581-c d7d0287fcc78455a927250deccb2764a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чикалюк Віктор Володимирович

crlzhovkva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Чикалюк Віктор Володимирович
crlzhovkva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 305 164,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону. Мова підготовки тендерної документації - українська.

Тендерна документація

31 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:00
Рішення про внесення змін 31.07.docx
31 липня 2020 11:00
Технічна специфікація 31.07.docx
31 липня 2020 11:00
Тендерна документація 31.07.doc
21 липня 2020 17:27
проект договору.docx
31 липня 2020 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2020 11:00
Рішення про внесення змін 31.07.docx
31 липня 2020 11:00
Технічна специфікація 31.07.docx
21 липня 2020 17:27
Технічна специфікація.docx
31 липня 2020 11:00
Тендерна документація 31.07.doc
21 липня 2020 17:26
Тендерна документація.doc
21 липня 2020 17:27
проект договору.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 Наркотичні засоби та психотропні речовини: (Лікарські засоби, МНН: Кетамін, Морфін, Діазепам, Фентаніл)
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю: "4 одиниці" слід розуміти "4 найменування", згідно тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 91 355,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 456,78 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 серпня 2020 11:54
Закінчення: 10 серпня 2020 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 од
Лот № 1 Наркотичні засоби та психотропні речовини: (Лікарські засоби, МНН: Кетамін, Морфін, Діазепам, Фентаніл)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ketamine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Львівська, 78
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест" 76 682,50
UAH з ПДВ
76 682,50
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД" 90 729,00
UAH з ПДВ
90 729,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:05
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:57
Проект договору л1.pdf
03 серпня 2020 15:57
Цінова пропозиція л1.pdf
03 серпня 2020 15:57
Кваліфікація учасника.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
Переможець 76 682,50
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Скайінвест"
#30765625
76 682,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2021 10:36
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 13:51
Дод№4.PDF зміни до договору
19 січня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:56
дод№3.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:47
д2.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:45
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 14:57
дод№1.PDF зміни до договору
06 жовтня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 14:42
дог№295.PDF укладений
26 серпня 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодились внести зміни до Договору №295 від 26.08.2020р до п.6ч5ст41ЗУ "Про публічні закупівлі" та пп6,п10,3 Договору,та викласти в наступній редакції.Загальна сума Договору становить 75533,50грн з ПДВ-3867,17грн
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 Договору в наступній редакції:Ціна Договору становить 71666.50грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч,6ст 41ЗУ " Про публічні закупівлі №922-VIII від 25.12.2015р та п.9,2 Договору №295 від 26.08.2020р продовжити термін дії договору до 31.03.2021р
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.9.2 Договору №295 від 26.08.2020р Дія договору продовжується на суму коштів ,що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі укладеному у 2020р та становить 14313,75 грн без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 295
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 85 980,25
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)