Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та географії
sets of equipment for physics, chemistry, biology, mathematics and geography classrooms
sets of equipment for physics, chemistry, biology, mathematics and geography classrooms
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2020-06-12-010279-c ● 34784c4f4fde4cd48e07df2386fa34f6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39356695 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Нікольська Мар'яна Михайлівна +380342552017 nikolskamarana@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education, Science and Youth Policy of the Ivano-Frankivsk Regional State Administration |
National ID: | 39356695 |
Contact point: |
+380342552017 nikolskamarana@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 червня 2020 22:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 липня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 20 000 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 12 червня 2020 22:38 |
Enquiries until: | 07 липня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 13 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 17 липня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 20 000 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Тендерна документація
10 липня 2020 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 16:07 |
ТД_зі змінами біологія10.07.pdf | |
10 липня 2020 16:07 |
ТД_зі змінами хімія10.07.pdf | |
10 липня 2020 16:07 |
ТД_зі змінами фізика10_07.pdf | |
10 липня 2020 16:07 |
ПЗ 3.pdf | |
08 липня 2020 16:42 |
ПЗ2.pdf | |
08 липня 2020 16:42 |
ТД_зі змінами географія.pdf | |
08 липня 2020 16:42 |
ТД_зі змінами математика.pdf | |
08 липня 2020 16:42 |
ТД_зі змінами біологія.pdf | |
08 липня 2020 16:42 |
ТД_зі змінами хімія.pdf | |
08 липня 2020 16:42 |
ТД_зі змінами фізика.pdf | |
06 липня 2020 17:03 |
Тендерна документація_зі змінами географія.pdf | |
06 липня 2020 17:03 |
Тендерна документація_зі змінами математика.pdf | |
06 липня 2020 17:03 |
Тендерна документація_зі змінами біологія.pdf | |
06 липня 2020 17:03 |
Тендерна документація_зі змінами хімія.pdf | |
06 липня 2020 17:03 |
Тендерна документація_зі змінами фізика.pdf | |
06 липня 2020 17:03 |
ПЗ.pdf | |
12 червня 2020 22:38 |
тд біологія.pdf | |
12 червня 2020 22:38 |
тд хімія.pdf | |
12 червня 2020 22:38 |
тд фізика.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-12-010279-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 02 липня 2020 21:43
щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 16:50
Відповідь на вимогу
по суті вимоги по процедурі закупівлі UA-2020-06-12-010279-c.a1 (далі Вимога).
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (надалі Замовник), у зв`язку із отриманням вимоги UA-2020-06-12-010279-c.a1 на проведення закупівлі «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах, Комплекти обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та географії», оголошення № UA-2020-06-12-010279-c на веб-порталі «Prozorro» про отримання вимоги UA-2020-06-12-010279-c.a1 від 2 липня 2020 21:43 надає наступну відповідь.
Потенційним учасником (далі – Скаржник) було подано вимогу щодо наявних Замовником дискримінаційних вимог під час проведення процедури закупівлі вищевказаних відкритих торгів (надалі – Процедура закупівлі), у якій Скаржник просить: «Шановний Замовнику прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати дискримінаційні вимоги».
1. Щодо доданих листів до вимоги.
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне. Уважно вивчивши листи, що додаються до вимоги, не знайшов жодного листа адресованого Замовнику, а тож посилання на зазначену процедуру і інформацію про порушення в цій процедурі. Один з листів адресований Кислицький К.Ю, другий адресований ФОП Кислицький К.Ю., отже Замовник не вбачає юридичних підстав для оцінки зазначених листів в рамках зазначеної процедури, з огляду на те, що на підставі ст. 19 Конституції України органи державної влади і їх посадові особи зобов’язані діяти тільки на підставі та в межах своїх повноважень і способом, передбаченими Конституцією та Законами України.
2. Щодо дискримінаційних вимог.
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Стосовно аналізу в цілому тексту Скарги, то зазначаємо, що Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
На підставі вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає вимоги Скаржника безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
по суті вимоги по процедурі закупівлі UA-2020-06-12-010279-c.a1 (далі Вимога).
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (надалі Замовник), у зв`язку із отриманням вимоги UA-2020-06-12-010279-c.a1 на проведення закупівлі «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах, Комплекти обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та географії», оголошення № UA-2020-06-12-010279-c на веб-порталі «Prozorro» про отримання вимоги UA-2020-06-12-010279-c.a1 від 2 липня 2020 21:43 надає наступну відповідь.
Потенційним учасником (далі – Скаржник) було подано вимогу щодо наявних Замовником дискримінаційних вимог під час проведення процедури закупівлі вищевказаних відкритих торгів (надалі – Процедура закупівлі), у якій Скаржник просить: «Шановний Замовнику прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати дискримінаційні вимоги».
1. Щодо доданих листів до вимоги.
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне. Уважно вивчивши листи, що додаються до вимоги, не знайшов жодного листа адресованого Замовнику, а тож посилання на зазначену процедуру і інформацію про порушення в цій процедурі. Один з листів адресований Кислицький К.Ю, другий адресований ФОП Кислицький К.Ю., отже Замовник не вбачає юридичних підстав для оцінки зазначених листів в рамках зазначеної процедури, з огляду на те, що на підставі ст. 19 Конституції України органи державної влади і їх посадові особи зобов’язані діяти тільки на підставі та в межах своїх повноважень і способом, передбаченими Конституцією та Законами України.
2. Щодо дискримінаційних вимог.
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Стосовно аналізу в цілому тексту Скарги, то зазначаємо, що Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).
На підставі вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає вимоги Скаржника безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Комплекти обладнання для кабінету хімії |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 780 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 23 900,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47000 UAH |
Title: Sets of equipment for the chemistry room
Current status: Complete
Estimated total value: 4 780 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 23 900,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 03 серпня 2020 15:58
Auction planned date: 03 серпня 2020 15:58
Закінчення: 03 серпня 2020 16:19
Позиції
9 комп
Комплект обладнання для кабінету хімії
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 грудня 2020
Multimedia equipment (Interactive complex)
CPV: 99999999-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 червня 2020 22:53 |
тд хімія.pdf |
12 червня 2020 22:53 |
тд хімія.pdf
|
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 липня 2020
Найменування: | Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39356695 |
Місцезнаходження: | 76004, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ЛанТек" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАНЮК ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #2659817577 |
Переможець |
4 745 583,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 17:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:50
|
ду5 хім.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 14:57
|
ДУ 4 хімія.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 17:23
|
ду хімія.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2020 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 17:24
|
ДУ 2хімія.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 18:43
|
ду1 хімія.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2020 18:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 16:14
|
договір хімія.pdf | укладений |
18 серпня 2020 16:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 10279-c/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна пункту договору |
Номер договору про закупівлю: | 10279-c/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна пунктів у договорі |
Номер договору про закупівлю: | 10279-c/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна описка пунктів |
Номер договору про закупівлю: | 10279-c/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до Договору № 4 |
Номер договору про закупівлю: | 10279-c/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |