Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та географії
sets of equipment for physics, chemistry, biology, mathematics and geography classrooms
Очікувана вартість
20 000 000,00 UAH
UA-2020-06-12-010279-c 34784c4f4fde4cd48e07df2386fa34f6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікольська Мар'яна Михайлівна

+380342552017 nikolskamarana@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Контактна особа: Нікольська Мар'яна Михайлівна
+380342552017
nikolskamarana@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education, Science and Youth Policy of the Ivano-Frankivsk Regional State Administration
National ID: 39356695
Contact point:
+380342552017
nikolskamarana@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 22:38
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 20 000 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 12 червня 2020 22:38
Enquiries until: 07 липня 2020 18:00
Complaints submission until: до 13 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 20 000 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах


Scope of the procurement

Тендерна документація

10 липня 2020 16:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 16:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 червня 2020 22:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 16:07
ТД_зі змінами біологія10.07.pdf
10 липня 2020 16:07
ТД_зі змінами хімія10.07.pdf
10 липня 2020 16:07
ТД_зі змінами фізика10_07.pdf
10 липня 2020 16:07
ПЗ 3.pdf
08 липня 2020 16:42
ПЗ2.pdf
08 липня 2020 16:42
ТД_зі змінами географія.pdf
08 липня 2020 16:42
ТД_зі змінами математика.pdf
08 липня 2020 16:42
ТД_зі змінами біологія.pdf
08 липня 2020 16:42
ТД_зі змінами хімія.pdf
08 липня 2020 16:42
ТД_зі змінами фізика.pdf
06 липня 2020 17:03
Тендерна документація_зі змінами географія.pdf
06 липня 2020 17:03
Тендерна документація_зі змінами математика.pdf
06 липня 2020 17:03
Тендерна документація_зі змінами біологія.pdf
06 липня 2020 17:03
Тендерна документація_зі змінами хімія.pdf
06 липня 2020 17:03
Тендерна документація_зі змінами фізика.pdf
06 липня 2020 17:03
ПЗ.pdf
12 червня 2020 22:38
тд біологія.pdf
12 червня 2020 22:38
тд хімія.pdf
12 червня 2020 22:38
тд фізика.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-12-010279-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 02 липня 2020 21:43
щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 16:50
Відповідь на вимогу
по суті вимоги по процедурі закупівлі UA-2020-06-12-010279-c.a1 (далі Вимога).

Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (надалі Замовник), у зв`язку із отриманням вимоги UA-2020-06-12-010279-c.a1 на проведення закупівлі «ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах, Комплекти обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, математики та географії», оголошення № UA-2020-06-12-010279-c на веб-порталі «Prozorro» про отримання вимоги UA-2020-06-12-010279-c.a1 від 2 липня 2020 21:43 надає наступну відповідь.
Потенційним учасником (далі – Скаржник) було подано вимогу щодо наявних Замовником дискримінаційних вимог під час проведення процедури закупівлі вищевказаних відкритих торгів (надалі – Процедура закупівлі), у якій Скаржник просить: «Шановний Замовнику прошу Вас уважно ознайомитись з доданими листами та прибрати дискримінаційні вимоги».

1. Щодо доданих листів до вимоги.
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне. Уважно вивчивши листи, що додаються до вимоги, не знайшов жодного листа адресованого Замовнику, а тож посилання на зазначену процедуру і інформацію про порушення в цій процедурі. Один з листів адресований Кислицький К.Ю, другий адресований ФОП Кислицький К.Ю., отже Замовник не вбачає юридичних підстав для оцінки зазначених листів в рамках зазначеної процедури, з огляду на те, що на підставі ст. 19 Конституції України органи державної влади і їх посадові особи зобов’язані діяти тільки на підставі та в межах своїх повноважень і способом, передбаченими Конституцією та Законами України.

2. Щодо дискримінаційних вимог.

Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) повідомляє наступне. Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.

Стосовно аналізу в цілому тексту Скарги, то зазначаємо, що Європейський суд із прав людини у рішенні у справі "Пічкур проти України" установив, що дискримінація – це "поводження з особами у різний спосіб, без об'єктивного та розумного обґрунтування".
У справі "Ван Раалте проти Нідерландів" ЄСПЛ також зазначив, що різне поводження з особами є дискримінаційним, якщо воно не переслідує законної мети або якщо немає адекватного співвідношення між застосованими засобами й кінцевою метою.
Аналогічні підходи до розуміння дискримінації викладено й у практиці органу оскарження процедури публічних закупівель – Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України (наприклад, рішення від 24.07.2018 р. № 7438-р/пк-пз і від 27.07.2017 р. № 4204-р/пк-пз).

На підставі вищевикладеного, керуючись нормами чинного законодавства України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає вимоги Скаржника безпідставними, необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.

Документи подані скаржником

02 липня 2020 21:43
Лист відповідь ІМЗО.pdf

Документи

07 липня 2020 16:50
Відповідь н.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Комплекти обладнання для кабінету географії
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 340 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH


Title: EQUIPMENT SETS FOR THE GEOGRAPHY CABINET
Current status: Complete
Estimated total value: 2 340 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 700,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 03 серпня 2020 12:28
Auction planned date: 03 серпня 2020 12:28
Закінчення: 03 серпня 2020 12:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 комп
Комплект обладнання для кабінету географії
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 грудня 2020

EQUIPMENT EQUIPMENT FOR GEOGRAPHY CABINET
CPV: 99999999-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 10 Робочі 50
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 50

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 липня 2020
UA-2020-06-12-010279-c34784c4f4fde4cd48e07df2386fa34f6
Найменування: Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39356695
Місцезнаходження: 76004, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21
Учасник Документи Рішення
ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 21:58
Електронний підпис
16 липня 2020 15:36
Електронний підпис
16 липня 2020 15:36
Електронний підпис
16 липня 2020 15:34
7 Лист БМС розяснення.pdf
16 липня 2020 15:34
5 Лист МОН на ЕОС.pdf
16 липня 2020 15:34
4 Проект договору.pdf
16 липня 2020 15:34
10 Сертифікати.7z
16 липня 2020 15:34
8 Довідки банк.pdf

Документи

Публічні документи

17 липня 2020 17:27
Електронний підпис
17 липня 2020 17:27
Електронний підпис
17 липня 2020 17:00
Електронний підпис
17 липня 2020 17:00
Електронний підпис
17 липня 2020 16:55
фінансова звітність.pdf
17 липня 2020 16:55
СЕРТИФІКАЦІЯ2.pdf
17 липня 2020 16:55
СЕРТИФІКАЦІЯ1.pdf
17 липня 2020 16:55
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:55
Лист ІМЗО.pdf
17 липня 2020 16:54
Договір.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка_працівники.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка рахунки.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка мат тех база .pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка досвід.pdf
17 липня 2020 16:53
Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:53
Авторизація ПА.pdf
17 липня 2020 16:53
Авторизаційний лист.pdf
17 липня 2020 16:53
Авторизация 2.pdf
17 липня 2020 16:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 липня 2020 16:40
фінансова звітність.pdf
17 липня 2020 16:40
СЕРТИФІКАЦІЯ2.pdf
17 липня 2020 16:40
СЕРТИФІКАЦІЯ1.pdf
17 липня 2020 16:40
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:40
Лист ІМЗО.pdf
17 липня 2020 16:40
Договір.pdf
17 липня 2020 16:40
Довідка_працівники.pdf
17 липня 2020 16:39
Довідка рахунки.pdf
17 липня 2020 16:39
Довідка мат тех база .pdf
17 липня 2020 16:39
Довідка досвід.pdf
17 липня 2020 16:39
Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:38
Авторизація ПА.pdf
17 липня 2020 16:38
Авторизаційний лист.pdf
17 липня 2020 16:38
Авторизация 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"

ПП "ЛанТек"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА" 2 334 852,00
UAH з ПДВ
2 323 152,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛанТек" 2 339 874,00
UAH з ПДВ
2 328 174,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2020 21:58
Електронний підпис
16 липня 2020 15:36
Електронний підпис
16 липня 2020 15:36
Електронний підпис
16 липня 2020 15:34
7 Лист БМС розяснення.pdf
16 липня 2020 15:34
5 Лист МОН на ЕОС.pdf
16 липня 2020 15:34
4 Проект договору.pdf
16 липня 2020 15:34
10 Сертифікати.7z
16 липня 2020 15:34
8 Довідки банк.pdf

Публічні документи

17 липня 2020 17:27
Електронний підпис
17 липня 2020 17:27
Електронний підпис
17 липня 2020 17:00
Електронний підпис
17 липня 2020 17:00
Електронний підпис
17 липня 2020 16:55
фінансова звітність.pdf
17 липня 2020 16:55
СЕРТИФІКАЦІЯ2.pdf
17 липня 2020 16:55
СЕРТИФІКАЦІЯ1.pdf
17 липня 2020 16:55
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:55
Лист ІМЗО.pdf
17 липня 2020 16:54
Договір.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка_працівники.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка рахунки.pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка мат тех база .pdf
17 липня 2020 16:54
Довідка досвід.pdf
17 липня 2020 16:53
Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:53
Авторизація ПА.pdf
17 липня 2020 16:53
Авторизаційний лист.pdf
17 липня 2020 16:53
Авторизация 2.pdf
17 липня 2020 16:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
17 липня 2020 16:40
фінансова звітність.pdf
17 липня 2020 16:40
СЕРТИФІКАЦІЯ2.pdf
17 липня 2020 16:40
СЕРТИФІКАЦІЯ1.pdf
17 липня 2020 16:40
Наказ на призначення.pdf
17 липня 2020 16:40
Лист ІМЗО.pdf
17 липня 2020 16:40
Договір.pdf
17 липня 2020 16:40
Довідка_працівники.pdf
17 липня 2020 16:39
Довідка рахунки.pdf
17 липня 2020 16:39
Довідка мат тех база .pdf
17 липня 2020 16:39
Довідка досвід.pdf
17 липня 2020 16:39
Витяг ЄДР.pdf
17 липня 2020 16:38
Авторизація ПА.pdf
17 липня 2020 16:38
Авторизаційний лист.pdf
17 липня 2020 16:38
Авторизация 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"

ПП "ЛанТек"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2948501700
Переможець 2 323 152,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 17:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2020 17:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАЛАНЮК ВІКТОРІЯ МИХАЙЛІВНА"
#2948501700
2 323 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:30
ду6.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:10
ДУ 5 географія.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 17:55
ДУ 4 географія.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:54
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:48
ДУ3 географія.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 17:34
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 18:46
ду2 географія.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 18:41
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 18:40
договір географія 5_compressed (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:08
Додаткова угода 1 10279-с5.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 17:04
Договір укладений
18 серпня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 10279-c/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додавання Додатку № 4
Номер договору про закупівлю: 10279-c/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна пункту в договорі
Номер договору про закупівлю: 10279-c/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна пунктів у договорі
Номер договору про закупівлю: 10279-c/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Описка пунктів
Номер договору про закупівлю: 10279-c/5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 10279-c/5
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 323 152,00
UAH