Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
plates
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 611 978,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 02 червня 2020 10:46 |
Enquiries until: | 23 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 29 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 611 978 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів
Тендерна документація
02 червня 2020 10:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 10:43 |
4020 ТД пластини.docx | |
02 червня 2020 10:43 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-05-000010 ● 19b83382d6ba476396d3594a8ac8f22f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2020 18:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.08.2020 № 222
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-06-02-000453-c 02.06.2020 дані автоматичних індикаторів ризику
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-10-21 17:03:20
Щодо відкриття провадження
Повідомляємо, що 21.09.2020 Окружний адміністративний суд м. Києва відкрив провадження у справі № 640/22039/20 за позовом філії «ЦЗВ»
АТ «Укрзалізниця» до Державної аудиторської служби України, третя особа, яка не заявляє самостійних вимог: Товариство з обмеженою відповідальністю «Промислово виробнича компанія АЛЬТАІР», про визнання протиправними та скасування висновку від 02.09.2020 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-06-02-000453-с.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-02-000453-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 02 вересня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі пластин (код ДК 021:2015: 42670000-3 — Частини та приладдя до верстатів) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-02-000453-c). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону та порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції та інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції та щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поля «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» та «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. При оголошенні процедури закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-02-000453-c) Замовником в оголошенні про проведенні процедури закупівлі було зазначено інформацію щодо контактної особи Замовника, в тому числі і електронну адресу, уповноваженої здійснювати зв'язок з Учасником. На усунення порушення, яке зазначено у висновку про результати моніторингу закупівлі, Замовником будуть прийняті міри шляхом внесення змін щодо електронної адреси до тендерної документації закупівель, які вже оголошені. При оголошенні наступних торгів дана вимога Закону замовником буде виконана. 3. Щодо розгляду замовником тендерної пропозиції. Учасником ТОВ «ДНІПРО-ПІВДЕНЬ» запропоновано пластину твердосплавну тангенціальну LNUX 301940 TN ТТ10К8БУ, та в порівняльній таблиці технічних характеристик зазначено показники технічних характеристик, зокрема: ширина – 19,15 (-0,18) мм. Відповідно п. 2.29 ТУ У 24.4-20209067-001:2019 (за якими, як вказано учасником, виготовляється товар, що пропонується учасником до постачання) визначено числово-буквене позначення пластин, що позначають форму пластини. Відповідно вказаного маркування третя літера «U» - буква, що позначає клас допуску. Згідно таблиці 12 вищезазначених ТУ за діаметром вписаного кола від 15,875 до 22,25 мм граничне відхилення розмірів за цим класом допуску складає ±0,18 мм, тобто мінімальний розмір 18,97 мм, а максимальний - 19,33 мм. Таким чином, учасником запропоновано товар, не у відповідності до наданих ТУ У 24.4-20209067-001:2019 (на які видано сертифікат відповідності №UA.PS.00007720 від 14.01.2020р.). Згідно вимог до технічних характеристик предметом закупівлі (лот 1) є пластина твердосплавна тангенціальна LNUX 301940 SN-DM, тобто з класом допуску «U» за лінійними розмірами, що за ISO 1832 повинна мати діапазон відхилення ±0,18 мм від номінального розміру (мінімальний розмір 18,82 мм, максимальний розмір - 19,18 мм). Таким чином, запропонований учасником ТОВ «ДНІПРО-ПІВДЕНЬ» товар не відповідає вимогам додатку А тендерної документації за показником ширини. Згідно листа від 01.07.2020 №408 запропоновані учасником ТОВ «ПВК АЛЬТАІР» пластини мають ширину 19,05 ±0,13 мм, (що підтверджується ВТУ PA 2020-01-100120) тобто мінімальний розмір 18,92 мм, максимальний розмір - 19,18 мм. Що входить у діапазон технічних вимог тендерних документації за цим параметром. Голова тендерного комітету філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» В.С.Шергін
2020-09-09 16:35:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства частині повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів)
Оскарження в суді
Опис: | 16.09.2020 до Окружного адміністративного суду міста Києва філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Державної аудиторської служби України про визнання протиправними та скасування висновків від 02.09.2020 про результати моніторингу закупівель за ідентифікатором № UA-2020-06-02-000453-с. |
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Документи:
17 вересня 2020 12:20
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 305 989,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 529,94 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69100 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ПРО-ТАНОС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ТУСКАР | Документи |
Відхилено
Документи
|
Приватне АТ "Дніпропетровський інженерно-техничний центр "Контакт" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДНІПРО - ПІВДЕНЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2020 12:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ПРО-ТАНОС |
2 304 619,50
UAH з ПДВ
|
2 304 619,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМИСЛОВО ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ АЛЬТАІР" |
2 304 744,00
UAH з ПДВ
|
2 304 744,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА" |
2 305 740,00
UAH з ПДВ
|
2 305 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРО-ТАНОС #43444504 |
Переможець |
2 304 619,50
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2021 11:00
|
ЦЗВ-07-03520-01.pdf | укладений |
23 жовтня 2021 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 19:03
|
ЦЗВ-07-03520-01 (1).pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 19:03
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:26
|
ЦЗВ-07-03520-01.pdf | укладений |
21 серпня 2020 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-07-03520-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |