Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
лікарські засоби (Comb drug (Комбінований препарат); Левосимендан; Желатин та його препарати; Протамін; Альбумін; Норепінефрин; Тайгециклін; Іміпенем і циластатин натрію; Моксифлоксацин; Цефтазидим; Натрію хлорид; Mono (Моно); Еноксапарин; Лінезолід; Алтеплазе; Ілопрост; Меропенем; Гідроксіетилкрохмаль та натрію хлорид; Гепарин; Лінезолід; Comb drug (Комбінований препарат); Гадобутрол.)
Очікувана вартість
2 885 754,66 UAH
UA-2020-05-25-005118-b ● 9c60140905394c1186b6e21b617b2fb6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493562 |
Вебсайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Контактна особа: |
Олександр Конюшок +380442498999 amosova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 червня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 2 885 754,66 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
29 травня 2020 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 12:31 |
Перелік змін.docx | |
29 травня 2020 12:31 |
ТД.docx | |
25 травня 2020 15:03 |
Проект договору.docx |
29 травня 2020 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 12:31 |
Перелік змін.docx
|
|||
29 травня 2020 12:31 |
ТД.docx
|
|||
25 травня 2020 15:03 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документи переможця
Дата подання: 29 травня 2020 10:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:31
Доброго дня! Відповідно до пп.5.2 п. 5 р. 3 тендерної документації учасник-переможець торгів має надати замовнику ОРИГІНАЛ АБО ЗАВІРЕНУ УЧАСНИКОМ КОПІЮ ДОВІДКИ, виданої Департаментом інформатизації МВС України, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. «Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет». Враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-IX, «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Крім того, враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Просимо внести зміни до пп.5.2 п. 5 р. 3 тендерної документації наступного змісту: «учасник-переможець торгів має надати замовнику оригінал або завірену учасником копію довідки, АБО ЕЛЕКТРОННИЙ ОРИГІНАЛ ДОВІДКИ, виданої Департаментом інформатизації МВС України, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Тендерною документацією вимагається надання оригіналу довідки або завіреної учасником копії довідки. Оригінал довідки видається уповноваженим органом, як в паперовому так і в електронному вигляді. Учасник на свій вибір визначає в якому вигляді (паперовому чи електронному) надати замовнику вказані документи.
Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. В той же час копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Тому вважаємо що в цій частині тендерна документація відповідає вимогам ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг”, ЗУ «Про публічні закупівлі» та не потребує редагування.
В той же час для виключення ситуацій невірного трактування положень тендерної документації прийнято рішення викласти примітку до п.5.2 Розділу ІІІ з позначкою ** в новій редакції, наступного змісту,: « Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем через електронну систему закупівель особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет, телефон/факс: (044) 249–89–99.»
З повагою, тендерний комітет.
Тендерною документацією вимагається надання оригіналу довідки або завіреної учасником копії довідки. Оригінал довідки видається уповноваженим органом, як в паперовому так і в електронному вигляді. Учасник на свій вибір визначає в якому вигляді (паперовому чи електронному) надати замовнику вказані документи.
Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. В той же час копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Тому вважаємо що в цій частині тендерна документація відповідає вимогам ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг”, ЗУ «Про публічні закупівлі» та не потребує редагування.
В той же час для виключення ситуацій невірного трактування положень тендерної документації прийнято рішення викласти примітку до п.5.2 Розділу ІІІ з позначкою ** в новій редакції, наступного змісту,: « Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем через електронну систему закупівель особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет, телефон/факс: (044) 249–89–99.»
З повагою, тендерний комітет.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Альбунорм 25% 100мл №1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 122 697,50 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 613,49 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
50 флак
Альбунорм 25% 100мл №1
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Albumin
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Дата доставки:
29 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар, який надано Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954 |
Переможець |
122 622,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 13:32
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 10:23
|
Договір 56ЛЗ.pdf | укладений |
07 липня 2020 10:22
|