Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лікарські засоби (Comb drug (Комбінований препарат); Левосимендан; Желатин та його препарати; Протамін; Альбумін; Норепінефрин; Тайгециклін; Іміпенем і циластатин натрію; Моксифлоксацин; Цефтазидим; Натрію хлорид; Mono (Моно); Еноксапарин; Лінезолід; Алтеплазе; Ілопрост; Меропенем; Гідроксіетилкрохмаль та натрію хлорид; Гепарин; Лінезолід; Comb drug (Комбінований препарат); Гадобутрол.)
Очікувана вартість
2 885 754,66 UAH
UA-2020-05-25-005118-b 9c60140905394c1186b6e21b617b2fb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Конюшок

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Олександр Конюшок
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 2 885 754,66 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

29 травня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:31
Перелік змін.docx
29 травня 2020 12:31
ТД.docx
25 травня 2020 15:03
Проект договору.docx
29 травня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:31
Перелік змін.docx
29 травня 2020 12:31
ТД.docx
25 травня 2020 15:03
ТД.docx
25 травня 2020 15:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи переможця
Дата подання: 29 травня 2020 10:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:31
Доброго дня! Відповідно до пп.5.2 п. 5 р. 3 тендерної документації учасник-переможець торгів має надати замовнику ОРИГІНАЛ АБО ЗАВІРЕНУ УЧАСНИКОМ КОПІЮ ДОВІДКИ, виданої Департаментом інформатизації МВС України, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. «Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет». Враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-IX, «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Крім того, враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Просимо внести зміни до пп.5.2 п. 5 р. 3 тендерної документації наступного змісту: «учасник-переможець торгів має надати замовнику оригінал або завірену учасником копію довідки, АБО ЕЛЕКТРОННИЙ ОРИГІНАЛ ДОВІДКИ, виданої Департаментом інформатизації МВС України, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Тендерною документацією вимагається надання оригіналу довідки або завіреної учасником копії довідки. Оригінал довідки видається уповноваженим органом, як в паперовому так і в електронному вигляді. Учасник на свій вибір визначає в якому вигляді (паперовому чи електронному) надати замовнику вказані документи.
Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. В той же час копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Тому вважаємо що в цій частині тендерна документація відповідає вимогам ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг”, ЗУ «Про публічні закупівлі» та не потребує редагування.

В той же час для виключення ситуацій невірного трактування положень тендерної документації прийнято рішення викласти примітку до п.5.2 Розділу ІІІ з позначкою ** в новій редакції, наступного змісту,: « Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем через електронну систему закупівель особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет, телефон/факс: (044) 249–89–99.»

З повагою, тендерний комітет.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Геласпан 4% розчин для інфузій по 500мл фл.№1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 317 391,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 586,95 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2020 15:04
Закінчення: 12 червня 2020 15:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 пач
Геласпан 4% розчин для інфузій по 500мл фл.№1
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gelatin agents
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
Дата доставки: 29 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, який надано Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 28 890,00
UAH з ПДВ
28 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 36 915,00
UAH з ПДВ
28 873,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 29 371,50
UAH з ПДВ
29 371,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ" 37 865,16
UAH з ПДВ
37 865,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 14:39
Електронний підпис
11 червня 2020 09:56
Електронний підпис

Публічні документи

10 червня 2020 17:19
Електронний підпис
10 червня 2020 17:15
Технічні критерії №1.pdf
10 червня 2020 17:15
Технічні критерії №2.pdf
10 червня 2020 17:15
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

10 червня 2020 17:07
Електронний підпис
10 червня 2020 17:07
ЦП.pdf
10 червня 2020 17:07
Повноваження .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "Фармпротект"

ТОВ "ЛІКИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 28 873,50
UAH з ПДВ
18 червня 2020 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
28 873,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 14:39
ДУ №1.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 14:09
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 11:52
Договір 54ЛЗ.pdf укладений
03 липня 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 54ЛЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 873,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 888,92 UAH)