Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання
Очікувана вартість
945 000,00 UAH
UA-2020-05-21-000251-a ● 3848f96ba18e4bbfbc80b8d9bc7374ba
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Гончаренко Олена Володимирівна +380971348153 AL210284@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2020 10:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 945 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Тендерна документація
21 травня 2020 10:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2020 10:08 |
Додаток_4_Проект_договору (5).docx | |
21 травня 2020 10:08 |
3235.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-21-000251-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 25 травня 2020 13:20
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Пунктом 11 Додатку №2 до Документації передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал (або копію) гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, що підтверджує зобов’язання ним під час постачання товару».
Cлід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:
- виключити п. 11 Додатку №2, що містить вищезгадану умову про надання гарантійного листа від виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.
Пунктом 11 Додатку №2 до Документації передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал (або копію) гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, що підтверджує зобов’язання ним під час постачання товару».
Cлід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:
- виключити п. 11 Додатку №2, що містить вищезгадану умову про надання гарантійного листа від виробника.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2020 15:13
Тендерним комітетом лікарні була розглянута Ваша вимога за процедурою відкритих торгів на закупівлю згідно ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання:
Лот 1 Плівка медична рентгенівська зеленочутлива (НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран);
Лот 2 Касети рентгенівські з зеленочутливим екраном (НК 024:2019: 35437 — Касета з рентгенівською плівкою, з ручним завантаженням),
щодо виключення п. 11 Додатку 2 з тендерної документації, який містить умову про надання гарантійного листа від виробника.
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо:
По-перше: Тендерна документація на закупівлю плівки медичної рентгенівської та касет ренгенівських розроблена з додержанням принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге: У зв’язку з тим, що лікарня надає екстрену медичну допомогу ургентним хворим, учасник торгів повинен гарантувати забезпечення безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
По-третє: Забезпечення якості, показника терміну придатності та законності предмета закупівлі. Саме офіційний виробник підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрім цього, згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дотримання зазначених у тендерній документації вимог до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару. Тим більш, що товар, який закуповується не є винятковим, специфічними або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, і будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників.
Вимога залишилось не задоволеною.
Лот 1 Плівка медична рентгенівська зеленочутлива (НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран);
Лот 2 Касети рентгенівські з зеленочутливим екраном (НК 024:2019: 35437 — Касета з рентгенівською плівкою, з ручним завантаженням),
щодо виключення п. 11 Додатку 2 з тендерної документації, який містить умову про надання гарантійного листа від виробника.
За результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо:
По-перше: Тендерна документація на закупівлю плівки медичної рентгенівської та касет ренгенівських розроблена з додержанням принципів публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
По-друге: У зв’язку з тим, що лікарня надає екстрену медичну допомогу ургентним хворим, учасник торгів повинен гарантувати забезпечення безперебійної та своєчасної поставки предмета закупівлі. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
По-третє: Забезпечення якості, показника терміну придатності та законності предмета закупівлі. Саме офіційний виробник підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, терміни придатності, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Окрім цього, згідно п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дотримання зазначених у тендерній документації вимог до предмета закупівлі є захистом Замовника від неналежного виконання учасником взятих на себе зобов’язань, додаткових гарантій поставки якісного товару. Тим більш, що товар, який закуповується не є винятковим, специфічними або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, і будь-який учасник може прийняти участь у закупівлі. Тому вимога щодо гарантійного листа – не обмежує коло учасників, а навпаки, унеможливлює участь у торгах недобросовісних учасників.
Вимога залишилось не задоволеною.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-000251-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2108308984
Дата подання: 17 червня 2020 17:03
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику!
Згідно опублікованого Протоколу засідання тендерного комітету КП «Криворізька МКЛ №2» КМР від 11.06.2020р. учасник, ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, не надав в складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, в зв’язку з чим був дискваліфікований через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації замовника за Лотом № 2.
Згідно п. 11 Додатку 2 з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал (або копію) гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, що підтверджує зобов’язання ним під час постачання товару.
В складі тендерної пропозиції ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА за Лотом №2 наявний файл «Гарант_лист_поставка.PDF», який містить гарантійний лист про можливість постачання виробів медичного призначення, виданий учасником як регіональним дилером, при цьому такий гарантійний лист включає номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, та підтверджує зобов’язання учасника під час постачання товару.
Чинне законодавство, зокрема в сфері публічних закупівель, не містить визначення поняття «дилера». Так само не містить визначення цього поняття і Документація за даною Закупівлею.
Відзначимо, що в системі реалізації продукції торгової марки Agfa такі статуси як дистриб’ютор, мережевий дилер, регіональний дилер тощо, мають радше комерційний характер, аніж організаційно-правовий, оскільки пов'язані саме з певними комерційними преференціями для конкретного суб’єкту як реалізатора відповідного товару.
Документація не передбачала надання будь-яких свідоцтв чи інших документів на підтвердження саме статусу дилера.
З огляду на це, статус регіонального дилера ФОП Ганіної Н.О. в даному випадку обумовлений обсягом реалізації та каналами збуту продукції торгової марки Agfa, в т.ч. через систему Prozorro, що підтверджується, серед іншого, наданим в складі тендерної пропозиції договором №133 від 06.12.2019р., укладеним з КНП “Міська клінічна лікарня №1” ДМР, предметом якого є, власне, ті самі касети, що є предметом і даної Закупівлі. Ну а наданий документ на підтвердження виконання цього договору якнайкраще підтверджує можливість поставки відповідної продукції, сумлінність та добросовісність учасника.
Отже, учасником ФОП Ганіна Н.О. у повній відповідності до вимог Документації, зокрема, п. 11 Додатку 2, наданий гарантійний лист дилера, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
Враховуючи викладене вище, щиро сподіваючись, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто технічний характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор, наполегливо рекомендуємо скасувати явно безпідставне та неправомірне рішення про відхилення нашої пропозиції та рішення про визнання переможцем іншого учасника, та завершити дану Процедуру закупівлі за Лотом №2 у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, що дозволить запобігти зайвого обтяження цієї закупівлі процедурами оскарження та надасть можливість здійснити закупівлю потрібного товару на засадах дійсної максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Розгорнути
Згорнути
Згідно опублікованого Протоколу засідання тендерного комітету КП «Криворізька МКЛ №2» КМР від 11.06.2020р. учасник, ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, не надав в складі своєї тендерної пропозиції гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, в зв’язку з чим був дискваліфікований через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації замовника за Лотом № 2.
Згідно п. 11 Додатку 2 з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає оригінал (або копію) гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, що підтверджує зобов’язання ним під час постачання товару.
В складі тендерної пропозиції ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА за Лотом №2 наявний файл «Гарант_лист_поставка.PDF», який містить гарантійний лист про можливість постачання виробів медичного призначення, виданий учасником як регіональним дилером, при цьому такий гарантійний лист включає номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, та підтверджує зобов’язання учасника під час постачання товару.
Чинне законодавство, зокрема в сфері публічних закупівель, не містить визначення поняття «дилера». Так само не містить визначення цього поняття і Документація за даною Закупівлею.
Відзначимо, що в системі реалізації продукції торгової марки Agfa такі статуси як дистриб’ютор, мережевий дилер, регіональний дилер тощо, мають радше комерційний характер, аніж організаційно-правовий, оскільки пов'язані саме з певними комерційними преференціями для конкретного суб’єкту як реалізатора відповідного товару.
Документація не передбачала надання будь-яких свідоцтв чи інших документів на підтвердження саме статусу дилера.
З огляду на це, статус регіонального дилера ФОП Ганіної Н.О. в даному випадку обумовлений обсягом реалізації та каналами збуту продукції торгової марки Agfa, в т.ч. через систему Prozorro, що підтверджується, серед іншого, наданим в складі тендерної пропозиції договором №133 від 06.12.2019р., укладеним з КНП “Міська клінічна лікарня №1” ДМР, предметом якого є, власне, ті самі касети, що є предметом і даної Закупівлі. Ну а наданий документ на підтвердження виконання цього договору якнайкраще підтверджує можливість поставки відповідної продукції, сумлінність та добросовісність учасника.
Отже, учасником ФОП Ганіна Н.О. у повній відповідності до вимог Документації, зокрема, п. 11 Додатку 2, наданий гарантійний лист дилера, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів.
Враховуючи викладене вище, щиро сподіваючись, що висновок, який ліг в основу обґрунтування відхилення нашої пропозиції, має суто технічний характер внаслідок допущеної помилки через людський фактор, наполегливо рекомендуємо скасувати явно безпідставне та неправомірне рішення про відхилення нашої пропозиції та рішення про визнання переможцем іншого учасника, та завершити дану Процедуру закупівлі за Лотом №2 у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема таких, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, що дозволить запобігти зайвого обтяження цієї закупівлі процедурами оскарження та надасть можливість здійснити закупівлю потрібного товару на засадах дійсної максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 18:11
Шановний Скаржник!
В складі тендерної пропозиції ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА за Лотом №2 наявний файл «Гарант_лист_поставка.PDF», який містить гарантійний лист про можливість постачання виробів медичного призначення, виданий учасником як регіональним дилером, при цьому такий гарантійний лист включає номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, та підтверджує зобов’язання учасника під час постачання товару.
Чинне законодавство, зокрема в сфері публічних закупівель, не містить визначення поняття «дилера». Так само не містить визначення цього поняття і Документація за даною Закупівлею.
Відзначимо, що в системі реалізації продукції торгової марки Agfa такі статуси як дистриб’ютор, мережевий дилер, регіональний дилер тощо, мають радше комерційний характер, аніж організаційно-правовий, оскільки пов'язані саме з певними комерційними преференціями для конкретного суб’єкту як реалізатора відповідного товару.
Документація не передбачала надання будь-яких свідоцтв чи інших документів на підтвердження саме статусу дилера.
З огляду на це, статус регіонального дилера ФОП Ганіної Н.О. в даному випадку обумовлений обсягом реалізації та каналами збуту продукції торгової марки Agfa, в т.ч. через систему Prozorro, що підтверджується, серед іншого, наданим в складі тендерної пропозиції договором №133 від 06.12.2019р., укладеним з КНП “Міська клінічна лікарня №1” ДМР, предметом якого є, власне, ті самі касети, що є предметом і даної Закупівлі. Ну а наданий документ на підтвердження виконання цього договору якнайкраще підтверджує можливість поставки відповідної продукції, сумлінність та добросовісність учасника.
По перше, Дилер регіональний — дилер, який взяв на себе відповідальність розповсюджувати товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника, для підтвердження цього Ви повинні були надати, що найменше лист від виробника в якому підтверджується інформація, що Ви є його офіційний представником.
Настає інше питання, чому, якщо ФОП ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА позіционує себе дилером компанії Agfa, та для прикладу наводить договір №133 від 06.12.2019р., укладеним з КНП “Міська клінічна лікарня №1” ДМР, в ту саму лікарню за процедурою UA-2019-11-11-001989-b від 11.11.2019р вона робить пропозицію з пропозицією іншого виробника, а саме торговою маркою КРОВЛЕКС, хоча у компанії Агфа в Україні також є зареєстрована плівка ORTHO CP-GU NEW NIF. Хоча, ще раз нагадуємо, що Дилер регіональний — дилер, який взяв на себе відповідальність розповсюджувати товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника, тобто поясніть будь ласка якої саме компанії ФОП Ганіна Н.О. є дилером ?
По друге, документації торгів Додатку 2, п.3. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам законодавства України (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством.
Постає питання, якщо в Вас прямий контакт з виробником, чому в викладених файлах, сертифікату якості підписаного виробником, чи його офіційним представником надано не було, проте сумнівні документи надані все ж були, наприклад на стор.2 документу Сертиф_регист_касети.pdf, вказано, що «Параметри Agfa CPB касет відповідають наступним параметрам», а слід за цим стоять розміри касет які випускаються виробником, серед яких стоїть розмір 13х18, але касети Agfa CPB 400 розміром 13х18 не випускаються, вже багато років.
Зважаючи на вищевикладене, та подані документи учасником ФОП Ганіна Н.О. вважати учасника дилером компанії Agfa NV неможливо.
В складі тендерної пропозиції ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА за Лотом №2 наявний файл «Гарант_лист_поставка.PDF», який містить гарантійний лист про можливість постачання виробів медичного призначення, виданий учасником як регіональним дилером, при цьому такий гарантійний лист включає номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення, та підтверджує зобов’язання учасника під час постачання товару.
Чинне законодавство, зокрема в сфері публічних закупівель, не містить визначення поняття «дилера». Так само не містить визначення цього поняття і Документація за даною Закупівлею.
Відзначимо, що в системі реалізації продукції торгової марки Agfa такі статуси як дистриб’ютор, мережевий дилер, регіональний дилер тощо, мають радше комерційний характер, аніж організаційно-правовий, оскільки пов'язані саме з певними комерційними преференціями для конкретного суб’єкту як реалізатора відповідного товару.
Документація не передбачала надання будь-яких свідоцтв чи інших документів на підтвердження саме статусу дилера.
З огляду на це, статус регіонального дилера ФОП Ганіної Н.О. в даному випадку обумовлений обсягом реалізації та каналами збуту продукції торгової марки Agfa, в т.ч. через систему Prozorro, що підтверджується, серед іншого, наданим в складі тендерної пропозиції договором №133 від 06.12.2019р., укладеним з КНП “Міська клінічна лікарня №1” ДМР, предметом якого є, власне, ті самі касети, що є предметом і даної Закупівлі. Ну а наданий документ на підтвердження виконання цього договору якнайкраще підтверджує можливість поставки відповідної продукції, сумлінність та добросовісність учасника.
По перше, Дилер регіональний — дилер, який взяв на себе відповідальність розповсюджувати товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника, для підтвердження цього Ви повинні були надати, що найменше лист від виробника в якому підтверджується інформація, що Ви є його офіційний представником.
Настає інше питання, чому, якщо ФОП ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА позіционує себе дилером компанії Agfa, та для прикладу наводить договір №133 від 06.12.2019р., укладеним з КНП “Міська клінічна лікарня №1” ДМР, в ту саму лікарню за процедурою UA-2019-11-11-001989-b від 11.11.2019р вона робить пропозицію з пропозицією іншого виробника, а саме торговою маркою КРОВЛЕКС, хоча у компанії Агфа в Україні також є зареєстрована плівка ORTHO CP-GU NEW NIF. Хоча, ще раз нагадуємо, що Дилер регіональний — дилер, який взяв на себе відповідальність розповсюджувати товар постачальника на визначеній території (області) зі збереженням цілей, методів та етичних норм постачальника, тобто поясніть будь ласка якої саме компанії ФОП Ганіна Н.О. є дилером ?
По друге, документації торгів Додатку 2, п.3. Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим чинним нормативним актам законодавства України (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством.
Постає питання, якщо в Вас прямий контакт з виробником, чому в викладених файлах, сертифікату якості підписаного виробником, чи його офіційним представником надано не було, проте сумнівні документи надані все ж були, наприклад на стор.2 документу Сертиф_регист_касети.pdf, вказано, що «Параметри Agfa CPB касет відповідають наступним параметрам», а слід за цим стоять розміри касет які випускаються виробником, серед яких стоїть розмір 13х18, але касети Agfa CPB 400 розміром 13х18 не випускаються, вже багато років.
Зважаючи на вищевикладене, та подані документи учасником ФОП Ганіна Н.О. вважати учасника дилером компанії Agfa NV неможливо.
Номер вимоги: UA-2020-05-21-000251-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 12 червня 2020 18:09
Вимога-роз'яснення щодо незаконного відхилення пропозиції
Шановний Замовнику!
Наша пропозиція за Лотом № 1 була відхилена через невідповідність тендерної документації.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене вважаємо рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції передчасним та неправомірним з огляду на наступне.
1. Першою підставою відхилення згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 11.06.2020р. є те, що учасник, ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", у складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив можливість виконання вимог встановлених в додатку 2 тендерної документації, а саме п.п. 5 – 10 розділу «Загальні вимоги», викладеного в Інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 2.
Зазначимо, що згадані п.п. 5-10 «Загальних вимог» не містять жодних приписів надати підтвердження на відповідність таким вимогам, на відмінну, наприклад, від п.п. 4, 12, 13 цих же «Загальних вимог», де чітко передбачена вимога надати відповідне підтвердження.
Окрім того, учасник ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» у складі своєї тендерної пропозиції надав Лист-згоду з проектом договору (файл «2_Довідки від Кровлекс Плюс – кваліфікаційні»), яким повністю підтвердив свою згоду з таким проектом договору згідно Додатку № 4, а відтак з усіма умовами, викладеними у ньому. Окремі положення договору, зокрема, викладені в п.п. 2.1, 2.4, 5.1, 5.2., 5.3 тощо, в повній мірі відтворюють вимоги, викладені у п.п. 5-10 Загальних вимог. Отже учасник ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», погодившись з проектом договору, який містить положення, що у повній мірі відтворюють вимоги п.п. 5-10 «Загальних вимог», тим самим засвідчив та підтвердив можливість виконання вимог, встановлених в Додатку № 2 тендерної документації, а саме п.п. 5-10.
З огляду на це, просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Тендерної документації, зокрема технічній специфікації, до якої відноситься Додаток № 2 та розділ «Загальні вимоги», зокрема, просимо зазначити, які саме умови Тендерної документації містять приписи надати підтвердження можливості виконання вимог, встановлених в Додатку № 2 тендерної документації, а саме п.п. 5 – 10 розділу «Загальні вимоги».
2. Другою підставою відхилення стала відсутність листа-згоди лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
Згідно ч. 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (п. 1.6), серед яких - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (форма, наведена у Додатку № 3 до тендерної документації).
Отже згаданий лист-згода є частиною документів (інформації), що підтверджує право підпису тендерної пропозиції.
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Значені норми є імперативними, тобто Замовник не має права відступати від них.
З огляду на це, просимо пояснити, чому в порушення приписів Закону, Замовник, виявивши невідповідність в інформації (документах) учасника ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме на підтвердження права підпису тендерної пропозиції, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги законодавства та законні права та інтереси учасника ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», що призвело до незаконного відхилення пропозиції останнього.
Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Л. М. Родченко
Розгорнути
Згорнути
Наша пропозиція за Лотом № 1 була відхилена через невідповідність тендерної документації.
Згідно ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене вважаємо рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції передчасним та неправомірним з огляду на наступне.
1. Першою підставою відхилення згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 11.06.2020р. є те, що учасник, ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", у складі своєї тендерної пропозиції не підтвердив можливість виконання вимог встановлених в додатку 2 тендерної документації, а саме п.п. 5 – 10 розділу «Загальні вимоги», викладеного в Інформації про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку № 2.
Зазначимо, що згадані п.п. 5-10 «Загальних вимог» не містять жодних приписів надати підтвердження на відповідність таким вимогам, на відмінну, наприклад, від п.п. 4, 12, 13 цих же «Загальних вимог», де чітко передбачена вимога надати відповідне підтвердження.
Окрім того, учасник ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» у складі своєї тендерної пропозиції надав Лист-згоду з проектом договору (файл «2_Довідки від Кровлекс Плюс – кваліфікаційні»), яким повністю підтвердив свою згоду з таким проектом договору згідно Додатку № 4, а відтак з усіма умовами, викладеними у ньому. Окремі положення договору, зокрема, викладені в п.п. 2.1, 2.4, 5.1, 5.2., 5.3 тощо, в повній мірі відтворюють вимоги, викладені у п.п. 5-10 Загальних вимог. Отже учасник ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», погодившись з проектом договору, який містить положення, що у повній мірі відтворюють вимоги п.п. 5-10 «Загальних вимог», тим самим засвідчив та підтвердив можливість виконання вимог, встановлених в Додатку № 2 тендерної документації, а саме п.п. 5-10.
З огляду на це, просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Тендерної документації, зокрема технічній специфікації, до якої відноситься Додаток № 2 та розділ «Загальні вимоги», зокрема, просимо зазначити, які саме умови Тендерної документації містять приписи надати підтвердження можливості виконання вимог, встановлених в Додатку № 2 тендерної документації, а саме п.п. 5 – 10 розділу «Загальні вимоги».
2. Другою підставою відхилення стала відсутність листа-згоди лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах.
Згідно ч. 1 розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (п. 1.6), серед яких - лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах (форма, наведена у Додатку № 3 до тендерної документації).
Отже згаданий лист-згода є частиною документів (інформації), що підтверджує право підпису тендерної пропозиції.
Згідно ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Значені норми є імперативними, тобто Замовник не має права відступати від них.
З огляду на це, просимо пояснити, чому в порушення приписів Закону, Замовник, виявивши невідповідність в інформації (документах) учасника ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме на підтвердження права підпису тендерної пропозиції, не розмістив відповідне повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги законодавства та законні права та інтереси учасника ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС», що призвело до незаконного відхилення пропозиції останнього.
Директор
ТОВ «КРОВЛЕКС ПЛЮС» Л. М. Родченко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 червня 2020 10:37
згідно рішення тендерного комітету
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-21-000251-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2108308984
Дата подання: 21 червня 2020 18:27
Дата подання: 21 червня 2020 18:27
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію
Цим подаємо скаргу на рішення Замовника про нашу дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції). Скарга додається у окремому файлі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 20:09
Рішення від 24.06.2020 №12436.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2020 №12846.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 19:54
Рішення від 01.07.2020 №12846.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 21:29
Номер скарги: UA-2020-05-21-000251-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 19 червня 2020 15:30
Дата подання: 19 червня 2020 15:30
Скарга щодо неправомірних дій Замовника
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення пропозиції та визнання переможця за процедурою закупівлі UA-2020-05-21-000251-a за Лотом №1. Додаємо скаргу у вигляді файлу pdf.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 19:51
Рішення від 23.06.2020 № 12338 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 19:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2020 №12961.pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 18:06
рішення від 02.07.2020 № 12961.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 20:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно протоколу засідання тендерного комітету
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 14:16
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - Касети рентгенівські з зеленочутливим екраном (НК 024:2019: 35437 — Касета з рентгенівською плівкою, з ручним завантаженням) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 875,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
10 шт
Касети рентгенівські з зелено чутливим екраном (AGFA CP CASSETTE / AGFA CPG 400, або еквівалент), розміром 30 x 40 cм
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
10 шт
Касети рентгенівські з зелено чутливим екраном (AGFA CP CASSETTE / AGFA CPG 400, або еквівалент), розміром 24 х 30 см
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
10 шт
Касети рентгенівські з зелено чутливим екраном (AGFA CP CASSETTE / AGFA CPG 400, або еквівалент), розміром 18 х 24 см
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної та протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій поточний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2020-05-21-000251-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2108308984
Дата подання: 21 червня 2020 18:27
Дата подання: 21 червня 2020 18:27
Скарга на рішення Замовника про дискваліфікацію
Цим подаємо скаргу на рішення Замовника про нашу дискваліфікацію (відхилення тендерної пропозиції). Скарга додається у окремому файлі.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 20:09
Рішення від 24.06.2020 №12436.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2020 №12846.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 19:54
Рішення від 01.07.2020 №12846.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 21:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА |
173 310,00
UAH з ПДВ
|
173 310,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ |
174 900,00
UAH з ПДВ
|
174 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЄЛЬНИКОВ МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ГАНІНА НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА #2108308984 |
Відхилено |
173 310,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 12:08
|
ШАТОХІН ДЕНИС ВОЛОДИМИРОВИЧ #3028009938 |
Переможець |
174 900,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2021 22:32
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 14:58
|
318 Шатохін Д.В..pdf | укладений |
07 липня 2020 14:53
|