Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ МАГАЗИН" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 36927573 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Басейна, буд. 1/2А |
Контактна особа: |
Марія Шмуляр +380973640395 tender_kpmag@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2020 12:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 1 223 750,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Тендерна документація
03 квітня 2020 13:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2020 12:56 |
Додаток 7.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
Додаток 6.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
Додаток 5.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
Додаток 4.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
Додаток 3.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
Додаток 2.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
Додаток 1.docx | |
03 квітня 2020 12:55 |
ТД утримання місць пересувної сезоної торгівлі 20.03.2020.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000044 ● 82b6c08450904ea9a5edaba9787fb364
- Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 15:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
29.05.2020 № 141
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-04-03-001424-b 03.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 17:46:29
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва
(код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) очікуваною вартістю 1 223 750,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-09 17:23:27
Попередній моніторинг цін та формування очікуваної вартості
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва (код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (далі – Закупівля) комунальним підприємством «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) була використана як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту аналогічних послуг, що міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках) та отримана шляхом проведення ринкових консультацій, так і були взяті до уваги закупівельні ціни минулих періодів.
Очікувана вартість Закупівлі була сформована з урахуванням даних та з розрахунків, що містяться у вкладені (Лист від 09.06.2020 № 295-688).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва та зобов’язання усунути виявленні порушення, зокрема шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8 комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) уклало додаткові угоди щодо розірвання договорів за лотами 1 та 8 (договір з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва від 13.05.2020 року № 17-13/05/2020 про надання послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дарницькому районі м. Києва та договір з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва від 13.05.2020 року № 20-13/05/2020 про надання послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в Шевченківському районі м. Києва)
2020-06-25 17:53:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунені шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8.
2020-07-01 14:17:05
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дарницькому районі м. Києва |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 374 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 740,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м.Києва |
367 324,32
UAH з ПДВ
|
367 324,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
374 000,00
UAH з ПДВ
|
374 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м.Києва #31722949 |
Переможець |
367 324,32
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2020 17:30
|
Додаткова угода_Кп Міський магазин_Дарницький УЗН.pdf | укладений |
25 червня 2020 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 16:27
|
Договір_17.13.05.2020_УЗН Дарницький район_утримання.pdf | укладений |
14 травня 2020 16:26
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 13 травня 2020 — 31 березня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва Державна аудиторська служба України зобов’язала комунальне підприємство «Міський магазин» ВО Київради (КМДА) здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом розірвання договору з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва. |