Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва
Очікувана вартість
1 223 750,00 UAH
UA-2020-04-03-001424-b 47affc0077ba46a584e27087687cf5f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Шмуляр

+380973640395 tender_kpmag@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ МАГАЗИН" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 36927573
Місцезнаходження: 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Басейна, буд. 1/2А
Контактна особа: Марія Шмуляр
+380973640395
tender_kpmag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2020 14:00
Очікувана вартість: 1 223 750,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Тендерна документація

03 квітня 2020 13:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 12:56
Додаток 7.docx
03 квітня 2020 12:55
Додаток 6.docx
03 квітня 2020 12:55
Додаток 5.docx
03 квітня 2020 12:55
Додаток 4.docx
03 квітня 2020 12:55
Додаток 3.docx
03 квітня 2020 12:55
Додаток 2.docx
03 квітня 2020 12:55
Додаток 1.docx
03 квітня 2020 12:55
ТД утримання місць пересувної сезоної торгівлі 20.03.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000044 ● 82b6c08450904ea9a5edaba9787fb364
  • Статус: вирішено ● Дата: 22 липня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 15:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


29.05.2020 № 141

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
29.05.2020 № 141
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-04-03-001424-b 03.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 17:46:29

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва
(код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) очікуваною вартістю 1 223 750,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-03-001424-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 17:23:27

Попередній моніторинг цін та формування очікуваної вартості

При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва (код ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць) (далі – Закупівля) комунальним підприємством «Міський магазин» виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) була використана як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту аналогічних послуг, що міститься у відкритих джерелах (у тому числі в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торговельних електронних майданчиках) та отримана шляхом проведення ринкових консультацій, так і були взяті до уваги закупівельні ціни минулих періодів.
Очікувана вартість Закупівлі була сформована з урахуванням даних та з розрахунків, що містяться у вкладені (Лист від 09.06.2020 № 295-688).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в районах м. Києва та зобов’язання усунути виявленні порушення, зокрема шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8 комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) уклало додаткові угоди щодо розірвання договорів за лотами 1 та 8 (договір з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва від 13.05.2020 року № 17-13/05/2020 про надання послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дарницькому районі м. Києва та договір з комунальним підприємством по утриманню зелених насаджень Шевченківського району м. Києва від 13.05.2020 року № 20-13/05/2020 про надання послуг з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в Шевченківському районі м. Києва)

2020-06-25 17:53:27


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Порушення усунені шляхом розірвання договорів за лотами 1 та 8.

2020-07-01 14:17:05

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі та об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дніпровському районі м. Києва
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 247 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 475,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 11:17
Закінчення: 21 квітня 2020 11:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з утримання місць для розміщення засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дніпровському районі м. Києва
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 березня 2021
1 посл
Послуги з утримання місць для розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі в Дніпровському районі м. Києва
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва 247 124,46
UAH з ПДВ
247 124,46
UAH з ПДВ
Документи
КП Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м.Києва 247 425,88
UAH з ПДВ
247 425,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:33
Dovidka_20106558880200985701.pdf
08 квітня 2020 15:02
Статут.pdf
08 квітня 2020 15:02
проект договору.pdf
08 квітня 2020 15:02
стаття 17.pdf
08 квітня 2020 15:02
технічні вимоги.pdf
08 квітня 2020 15:02
свідоцтво пдв.pdf
08 квітня 2020 15:02
паспорт.pdf
08 квітня 2020 15:02
іпн.pdf
08 квітня 2020 15:02
квитанція сплати єп.pdf
08 квітня 2020 15:02
згода з істотними.pdf
08 квітня 2020 15:02
наказ право підпису.pdf
08 квітня 2020 15:02
захист довкілля.pdf
08 квітня 2020 15:02
єдиний податок.pdf
08 квітня 2020 15:02
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва

КП Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м.Києва

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
#03359813
Переможець 247 124,46
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
#03359813
247 124,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 14:09
Договір_18.13.05.2020_Дніпровський узн.pdf укладений
18 травня 2020 14:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 140 969,48
UAH (в тому числі ПДВ 23 494,91 UAH)