Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням
Очікувана вартість
2 935 870,00 UAH
UA-2020-03-19-001313-c fad88d66e3f64fa69f96eb3ffb0945af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 20:00
Очікувана вартість: 2 935 870,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Тендерна документація

26 березня 2020 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:13
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
26 березня 2020 18:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
внесені зміни - 20.03.2020.docx
19 березня 2020 20:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
26 березня 2020 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:13
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
26 березня 2020 18:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
внесені зміни - 20.03.2020.docx
19 березня 2020 20:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000008 ● 65608d1d5d894c00b979c518c8086bc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-19-001313-с 19.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ 1. _____ На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ КП ШЕУ Деснянського району надає додатково пояснення: за закупівлею - послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням (UA-2020-03-19-001313-c), було розпочато моніторинг на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1). Враховуючи інформацію, яка відобразилась в електронних закупівлях "prozorro" замовником було усунуто порушення в частині не накладення електронного підппису та опубліковано тендерну документацію зі змінами в порядку визначеченому законодавством України, що регулює правовідносини в даній сфері. Згідно даних відображених в системі електронних закупівель оновлену тендерну документацію опубліковано: 20 березня 2020 19:26 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc Перевірка підпису Підпис вірний Підписувач: Підгородецький Валентин Володимирович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Мітка часу: 20.03.2020 19:28:39 Таким чином, враховуючи вищенаведене, порушення в частині не накладення електронного цифрового підпису порушення було виправлено протокольним рішенням № 22/2 від 20.03.2020 року та продовжено подання тендерних пропозицій до 04.04.2020 року, що відповідає вимогам частині 3 статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2._____ Що стосується, висновку про результати моніторингу та внесення змін до тендерної документації в частині посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України №549/2015 від 16.09.2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», протокольним рішенням тендерного комітету № 26/20 від 26.03.2020 року внесено відповідні зміни до документації та наведено посилання на діючі (чинні норми) нормативно-правових актів. Враховуючи вищевикладене, КП ШЕУ Деснянського району м.Києва враховано зауваження та внесені всі необхідні зміни до умов тендерної документації, що не суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-03-26 18:22:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-04-01 17:45:52

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги машини для очистки колодязів (МОК)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 82 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 412,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250 год
Послуги машини для очистки колодязів (МОК)
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Вулично-шляхова мережа Деснянського району м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
04 квітня 2020 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій