Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням
Очікувана вартість
2 935 870,00 UAH
UA-2020-03-19-001313-c fad88d66e3f64fa69f96eb3ffb0945af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 20:00
Очікувана вартість: 2 935 870,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Тендерна документація

26 березня 2020 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:13
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
26 березня 2020 18:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
внесені зміни - 20.03.2020.docx
19 березня 2020 20:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
26 березня 2020 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:13
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
26 березня 2020 18:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
внесені зміни - 20.03.2020.docx
19 березня 2020 20:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000008 ● 65608d1d5d894c00b979c518c8086bc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-19-001313-с 19.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ 1. _____ На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ КП ШЕУ Деснянського району надає додатково пояснення: за закупівлею - послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням (UA-2020-03-19-001313-c), було розпочато моніторинг на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1). Враховуючи інформацію, яка відобразилась в електронних закупівлях "prozorro" замовником було усунуто порушення в частині не накладення електронного підппису та опубліковано тендерну документацію зі змінами в порядку визначеченому законодавством України, що регулює правовідносини в даній сфері. Згідно даних відображених в системі електронних закупівель оновлену тендерну документацію опубліковано: 20 березня 2020 19:26 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc Перевірка підпису Підпис вірний Підписувач: Підгородецький Валентин Володимирович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Мітка часу: 20.03.2020 19:28:39 Таким чином, враховуючи вищенаведене, порушення в частині не накладення електронного цифрового підпису порушення було виправлено протокольним рішенням № 22/2 від 20.03.2020 року та продовжено подання тендерних пропозицій до 04.04.2020 року, що відповідає вимогам частині 3 статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2._____ Що стосується, висновку про результати моніторингу та внесення змін до тендерної документації в частині посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України №549/2015 від 16.09.2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», протокольним рішенням тендерного комітету № 26/20 від 26.03.2020 року внесено відповідні зміни до документації та наведено посилання на діючі (чинні норми) нормативно-правових актів. Враховуючи вищевикладене, КП ШЕУ Деснянського району м.Києва враховано зауваження та внесені всі необхідні зміни до умов тендерної документації, що не суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-03-26 18:22:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-04-01 17:45:52

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги самоскидами
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 800,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 квітня 2020 11:51
Закінчення: 06 квітня 2020 12:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

400 год
Послуги самоскидами
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Вулично-шляхова мережа Деснянського району м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" 359 864,00
UAH з ПДВ
359 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 339 840,00
UAH з ПДВ
339 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 13:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:29
Працівники.pdf
02 квітня 2020 17:22
мат.тех.база.pdf
02 квітня 2020 17:22
Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2020 17:22
статут зі змінами.pdf
02 квітня 2020 17:22
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 17:22
ст.17.pdf
02 квітня 2020 17:22
Довіреність+паспорт.pdf
02 квітня 2020 17:22
Розпорядження.pdf
02 квітня 2020 17:22
Пропозиція лот 3.pdf
02 квітня 2020 17:22
С-до платника ПДВ.pdf
02 квітня 2020 17:22
Персональні дані.pdf
02 квітня 2020 17:22
Довідка санкції.pdf
02 квітня 2020 17:22
Ліцензування.pdf
02 квітня 2020 17:22
Довідка довкілля.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 09:13
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:54
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:54
Остаточна цінова.pdf
06 квітня 2020 16:53
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:52
Остаточна цінова.pdf
03 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:44
Экскаваторщик - Гнатів.pdf
03 квітня 2020 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:44
Статут 2019.pdf
03 квітня 2020 12:44
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
03 квітня 2020 12:44
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
03 квітня 2020 12:44
Водитель - Верзун.pdf
03 квітня 2020 12:44
Андрющенко водій.pdf
03 квітня 2020 12:44
Аналогічний договір.pdf
03 квітня 2020 12:44
4. Проект договору.pdf
03 квітня 2020 12:44
3. Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:44
2. Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2020 12:44
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
Переможець 339 840,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ
#37354345
339 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:16
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 12:00
Додаткова угода 3 до 60-04.20В від 30.04.2020.PDF зміни до договору
23 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 14:40
ДУ 2до договору 60-04-20В.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 13:35
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 11:42
ДУ 1 про зміну джерел фінансування.pdf зміни до договору
26 травня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:08
Договір 60-04/20В укладений
30 квітня 2020 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 60-04/20 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 60-04/20 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування розподілу коштів
Номер договору про закупівлю: 60-04/20 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 992,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 832,00 UAH)