Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
158 007,84 UAH
UA-2020-01-22-001407-a 1041811f9536480eb18b97f5bf2ca493
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 158 007,84 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 5.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 17 491,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 13:54
Закінчення: 10 лютого 2020 14:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС" 17 452,80
UAH з ПДВ
17 452,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕКТР" 17 491,20
UAH з ПДВ
17 491,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
06 лютого 2020 13:15
Тех. завдання Лот 5.pdf
06 лютого 2020 13:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 лютого 2020 13:15
Ревізити.pdf
06 лютого 2020 13:15
Про захист довкілля.pdf
06 лютого 2020 13:15
Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:41
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:40
Цінова пропозиція лот5.pdf
07 лютого 2020 15:40
Тех.завд.Лот5.pdf
07 лютого 2020 15:40
Свідоцтво реєстрації.jpg
07 лютого 2020 15:40
Св_ПДВ_Спектр.jpg
07 лютого 2020 15:40
Реквізити.pdf
07 лютого 2020 15:40
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"

ТОВ "СПЕКТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
Переможець 17 452,80
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
17 452,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 14:09
звіт дог. 20168.docx укладений
24 січня 2023 14:09
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:46
20168 ДУ1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:46
Повідомлення Цвітова ПКВЧ-5 (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 15:46
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:38
20168.pdf укладений
03 березня 2020 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору - згідно пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення змін до пункту 9.2. Договору, викладення Додатку №2, Додатку №3 в новій редакції. Остаточна сума по Договору 14 544,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20168/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20168/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 424,00 UAH)