Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
158 007,84 UAH
UA-2020-01-22-001407-a 1041811f9536480eb18b97f5bf2ca493
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку

+38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку
+38044-309-73-53
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 січня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2020 18:00
Очікувана вартість: 158 007,84 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5, Лот №6 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 26 880,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 260,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 лютого 2020 11:50
Закінчення: 10 лютого 2020 12:17
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОНІКА-СЕРВІС" 20 999,16
UAH з ПДВ
20 999,16
UAH з ПДВ
Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС" 26 208,00
UAH з ПДВ
26 208,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПЕКТР" 26 880,00
UAH з ПДВ
26 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 13:44
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:43
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:42
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:42
Електронний підпис
07 лютого 2020 13:40
1-Ц_нова_пропозиц_я-Лот1.pdf
07 лютого 2020 13:40
Лист-згода.pdf
07 лютого 2020 13:40
Лист-відгук.pdf
07 лютого 2020 13:40
Догов_р_з_еквай_ром-1.pdf
07 лютого 2020 13:40
Догов_р_з_виробником-1.pdf
07 лютого 2020 13:40
Дов_дка_п_дтверження.pdf
07 лютого 2020 13:40
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
17 лютого 2020 09:53
Dovidka_МВС 20024541830540006878.pdf
06 лютого 2020 13:15
Тех. завдання Лот 1.pdf
06 лютого 2020 13:15
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 лютого 2020 13:15
Ревізити.pdf
06 лютого 2020 13:15
Про захист довкілля.pdf
06 лютого 2020 13:15
Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:41
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:40
Тех.завд.Лот1.pdf
07 лютого 2020 15:40
Цінова пропозиція лот1.pdf
07 лютого 2020 15:40
Свідоцтво реєстрації.jpg
07 лютого 2020 15:40
Св_ПДВ_Спектр.jpg
07 лютого 2020 15:40
Реквізити.pdf
07 лютого 2020 15:40
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОНІКА-СЕРВІС"

ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"

ТОВ "СПЕКТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОНІКА-СЕРВІС"
#21085455
Відхилено 20 999,16
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 16:18
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
Переможець 26 208,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2020 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "ЦВІТОВА-СЕРВІС"
#22366931
26 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 13:51
Звіт 20172 загальний.doc укладений
17 червня 2021 13:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:26
ДУ-2 Рівне 20172 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:26
Повідомлення про зміни міні Рівне ДУ 2 (1).docx зміни до договору
31 грудня 2020 10:26
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
ДУ-2Рівне 20172 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
Повідомлення про зміни міні Рівне ДУ 3 (1).docx зміни до договору
31 грудня 2020 10:25
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 17:22
дод 1 до договору від 03.03.2020 УЗЦЛ-20172ю (1).pdf зміни до договору
04 березня 2020 17:20
пов (1).docx зміни до договору
04 березня 2020 17:20
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 12:42
Договір від 03.03.2020 УЗЦЛ-20172 ю.pdf укладений
04 березня 2020 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»: - п.1 ч. 4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – зменшення загальної суми закупівлі по Договору. Внесення змін до п.9.2 договору, Додатку №2 та Додатку № 3 договору та викладення їх в новій редакції. 13. Номер додаткової угоди - УЗ/ЦЛ-20172/Ю/Ду-1 14. Сума договору після внесення змін – 24024,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін – відповідно додатків до договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20172/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20172/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору–подовження терміну дії Договору, збільшення суми Договору, внесення змін до пунктів 1.4, 1.5., 1.6., 10.2., додатки приведено відповідно 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20172/Ю /Ду2. 14. Сума договору після внесення змін –без змін 24024 грн. 00 коп. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін -відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20172/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20172/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктами 3,8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору–внесення змін реквізитів та назви замовника, внесення змін до пунктів 1.4., 1.5., 1.6., 10.2. Договору, розділу 20, розділу 21 Договору, Додатку №1, Додатку№3 Договору. 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ-20172/Ю /Ду3. Пролонговано до 28.02.2021. 14. Сума договору після внесення змін –28392 грн. 00коп. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до умов Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-20172/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-20172/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 березня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 23 036,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 839,33 UAH)