Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень
dining services
dining services
Очікувана вартість
8 056 028,00 UAH
UA-2020-01-20-004831-c ● 020c5fb62b8a48969b59ad70bf99f0b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Контактна особа: |
Кіруца Ірина Михайлівна +380362267726 rivne-osvita@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Rivne City Council Education Department |
National ID: | 25675242 |
Contact point: |
Kirutsa Iryna Mykhaylivna +380362267726 rivne-osvita@i.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 січня 2020 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2020 17:21 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 17:21 |
Очікувана вартість: | 8 056 028,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 січня 2020 17:16 |
Enquiries until: | 10 лютого 2020 17:21 |
Complaints submission until: | до 16 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 лютого 2020 17:21 |
Information
Estimated total value: | 8 056 028 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Scope of the procurement
Тендерна документація
20 січня 2020 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 січня 2020 17:17 |
ТД школи _ 20.01.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-20-004831-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 02 березня 2020 23:36
Дата подання: 02 березня 2020 23:36
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) згідно оголошення – ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004831-c, про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 55510000-8 Послуги їдалень (далі – Процедура закупівлі, Закупівля).
У вказаній закупівлі прийняли участь наступні учасники:
- ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (лоти 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26);
- ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» (лоти 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28);
- ФОП Огородник Галина Сергіївна (лоти 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26);
- ФОП Михальчук Ольга Петрівна Михальчук (лот 1);
- ФОП Олійник Оксана Володимирівна (лоти 2, 6, 7, 12, 23);
- ФОП Плисюк Галина Григорівна (лоти 6, 19);
- ФОП Білянська Наталія Володимирівна (лот 6);
- ФОП Зеленська Тетяна Вікторівна (лот 6);
- ФОП Семенюк Оксана Володимирівна (лоти 7, 22);
- ФОП Земляк Євгенія Петрівна (лоти 8, 12);
- ФОП Горюнова Катерина Олександрівна (лот 9);
- ФОП Троханенко Галина Олександрівна (лот 10);
- ФОП Мерхіль Олеся Олексіївна (лот 11);
- ФОП Онісімчук Ольга Петрівна (лот 16);
- ФОП Багнюк Віра Степанівна (лот 17);
- ФОП Нестеренко Тетяна Андріївна (лот 20);
- ФОП Вірт Світлана Василівна (лот 21);
- ФОП Мохнар Марія Дмитрівна (лот 24);
- ФОП Кравець Анна Анатоліївна (лот 25);
- ФОП Кузьмич Леонід Ігорович (лот 26).
Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняв участь у Закупівлі по лотам №№ 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 та подав за вказаними лотами відповідні тендерні пропозиції.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, в порядку ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерні пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА», ФОП Білянська Н.В., ФОП Зеленська Т.В., ФОП Горюнова К.О., ФОП Мерхіль О.О., ФОП Мохнар М.Д. були відхилені по всім лотам, згідно оприлюдненої 26.02.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерних пропозицій учасників та відповідно до Протоколу кваліфікації (далі – Протокол), згідно якого тендерні пропозиції вказаних учасників за лотами було відхилено як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації.
В той же час, відповідно до Протоколу до участі в аукціоні по лотам були допущені наступні учасники: ФОП Огородник Галина Сергіївна (лоти 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26); ФОП Михальчук Ольга Петрівна (лот 1); ФОП Олійник Оксана Володимирівна (лоти 2, 6, 7, 12, 23); ФОП Плисюк Галина Григорівна (лоти 6, 19); ФОП Семенюк Оксана Володимирівна (лоти 7, 22); ФОП Земляк Євгенія Петрівна (лоти 8, 12); ФОП Троханенко Галина Олександрівна (лот 10); ФОП Онісімчук Ольга Петрівна (лот 16); ФОП Багнюк Віра Степанівна (лот 17); ФОП Нестеренко Тетяна Андріївна (лот 20); ФОП Вірт Світлана Василівна (лот 21); ФОП Кравець Анна Анатоліївна (лот 25); ФОП Кузьмич Леонід Ігорович (лот 26).
Однак, ми не погоджуємось із рішенням відповідно до Протоколу щодо допущення до участі в аукціоні вищевказаних учасників, оскільки вважаємо його необґрунтованим, безпідставним та таким, що прийнято з порушенням вимог Тендерної документації та вимог чинного законодавства, виходячи з наступного.
1. ФОП Огородник Галина Сергіївна (лоти 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26).
1. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка пропозицій тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді Додаток 1 шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля», тобто вказана інформація має бути викладена окремим документом.
Натомість учасник надав у складі Тендерної пропозиції файл «захист довкілля.pdf», який містить лише одну довідку під назвою «Інформація щодо заходи із захисту довкілля» та копію Договору №КОС/06/У/434/38621494/2019 на утилізацію відходів.
При цьому вищезгадана довідка в будь-якому випадку не містить інформацію про те, що саме технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Таким чином, «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля» у складі тендерної пропозиції подано не було, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині, а отже, тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником.
2. Згідно п. 6 розділу 3 «Підготовка пропозицій тендерної документації» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій «інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником». Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Отже, Додаток № 2 до Тендерної документації містить відповідні вимоги до предмету закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі).
Надані у складі тендерної пропозиції ФОП Огородник Галина Сергіївна документи, в т.ч. Довідка про відповідність Тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (файл «технічне завдання.pdf»), не містить саме підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, зокрема тим, які містяться в Додатку № 2.
Так, зокрема, в Довідці про відповідність Тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник ФОП Огородник Галина Сергіївна лише заявляє про те, що «харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей…», а не підтверджує таку відповідність, як це вимагалось Тендерною документацією.
Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП Огородник Галина Сергіївна не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником.
3. Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).
Однак, у паспорті, поданому учасником відсутні 4, 5, 6 сторінки паспорту – а отже, документ подано не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації, а отже, підлягає відхиленню замовником.
4. Пункт 1 додатку 3 Тендерної документації вимагає від учасника «1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору:
- наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару;
- наявність технологічного обладнання.
2. Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази.»
В порушення вказаної вимоги, учасником не надано доказів наявності в володінні/користуванні складських приміщень для зберігання асортименту товару. Договір позички №18 від 15.04.2014 р. та його додатки/доповнення, на який посилається учасник, не містять підтвердження щодо наявності в складі майна, що є предметом позички, складських приміщень.
Таким чином, учасником не доведено наявність у нього складських приміщень для зберігання асортименту товару, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником.
Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ФОП Огородник Г.С. по лотам 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 є такими що не відповідають вимогам Тендерної документації, зокрема, учасником не підтверджено відповідність тендерних пропозицій кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, такі тендерні пропозиції підлягають відхиленню. Зауваження за всіма вказаними лотами аналогічні.
2. Михальчук Ольга Петрівна Михальчук (лот 1).
1. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка пропозицій тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді Додаток 1 шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля», тобто вказана інформація має бути викладена окремим документом.
Учасник надав у складі Тендерної пропозиції документ «Лист про застосування заходів захисту довкілля» №9 від 10.02.2020 р.
При цьому вищезгаданий лист в будь-якому випадку не містить інформацію про те, що саме технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля.
Таким чином, «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля» у складі тендерної пропозиції подано не було, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині, а отже, тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником.
2. Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).
Однак, документ "Паспорт", поданий учасником у складі тендерної пропозиції, позначений як такий, що містить конфіденційну інформацію та не може бути переглянутий і вивчений для встановлення його відповідності вимогам Тендерної документації.
3. Пункт 1 додатку 3 Тендерної документації вимагає від учасника «1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація:
- Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору:
- наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару;
- наявність технологічного обладнання.
2. Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази.»
В порушення вказаної вимоги, учасником не надано доказів наявності в володінні/користуванні складських приміщень для зберігання асортименту товару. Договір позички №11 від 15.04.2014 р. та його додатки/доповнення, на який посилається учасник, не містять підтвердження щодо наявності в складі майна, що є предметом позички, складських приміщень.
Таким чином, учасником не доведено наявність у нього складських приміщень для зберігання асортименту товару, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником.
4. Пункт 2 додатку 3 Тендерної документації вимагає від учасника «1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація:
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія).
Надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками. Надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників…»
Учасником не дотримано вказаних вимог документації, а саме, щодо працівника Пацюкевич Наталії Йосипівни не надано документ, що підтверджує її кваліфікацію, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації в цій частині та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ФОП Михальчук О.П. за лотом 1 є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, зокрема, учасником не підтверджено відповідність тендерних пропозицій кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню....
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: За рішенням внутрішнього органу управління Скаржника.
Дата: 04 березня 2020 11:42
Рішення від 05.03.2020 № 4234.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:14
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | послуги їдалень |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 289 140,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 200,00 UAH з ПДВ |
Title: dining services
Current status: Complete
Estimated total value: 289 140,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 200,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 11 березня 2020 13:42
Auction planned date: 11 березня 2020 13:42
Закінчення: 11 березня 2020 14:03
Позиції
1 посл
послуги їдалень
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33005, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.О.Теліги,27А
Дата доставки:
31 грудня 2020
dining services
CPV: 55510000-8
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | джерело фінансування- кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 лютого 2020
Найменування: | Управління освіти Рівненського міськвиконкому |
Код ЄДРПОУ: | 25675242 |
Місцезнаходження: | 33000, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул. Соборна, 30 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП Огородник Галина Сергіївна | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ФОП "ЯЩУК ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЯЩУК ГРИГОРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #2536514273 |
Переможець |
283 183,40
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 12:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 16:09
|
дод .дог зош 20.pdf | укладений |
25 лютого 2021 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 11:45
|
дод дог зош 20.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 14:58
|
дод дог зош 20.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 09:10
|
зош 20.pdf | укладений |
26 березня 2020 08:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 49/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2.3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 49/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |