Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
dining services
Очікувана вартість
8 056 028,00 UAH
UA-2020-01-20-004831-c 020c5fb62b8a48969b59ad70bf99f0b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіруца Ірина Михайлівна

+380362267726 rivne-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Контактна особа: Кіруца Ірина Михайлівна
+380362267726
rivne-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Rivne City Council Education Department
National ID: 25675242
Contact point: Kirutsa Iryna Mykhaylivna
+380362267726
rivne-osvita@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 січня 2020 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2020 17:21
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 17:21
Очікувана вартість: 8 056 028,00 UAH з ПДВ
Publication date: 20 січня 2020 17:16
Enquiries until: 10 лютого 2020 17:21
Complaints submission until: до 16 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2020 17:21

Information

Estimated total value: 8 056 028 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement

Тендерна документація

20 січня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 січня 2020 17:17
ТД школи _ 20.01.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-20-004831-c.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41602890
Дата подання: 02 березня 2020 23:36
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Управлінням освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) згідно оголошення – ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-20-004831-c, про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 55510000-8 Послуги їдалень (далі – Процедура закупівлі, Закупівля). У вказаній закупівлі прийняли участь наступні учасники: - ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» (лоти 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26); - ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА» (лоти 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28); - ФОП Огородник Галина Сергіївна (лоти 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26); - ФОП Михальчук Ольга Петрівна Михальчук (лот 1); - ФОП Олійник Оксана Володимирівна (лоти 2, 6, 7, 12, 23); - ФОП Плисюк Галина Григорівна (лоти 6, 19); - ФОП Білянська Наталія Володимирівна (лот 6); - ФОП Зеленська Тетяна Вікторівна (лот 6); - ФОП Семенюк Оксана Володимирівна (лоти 7, 22); - ФОП Земляк Євгенія Петрівна (лоти 8, 12); - ФОП Горюнова Катерина Олександрівна (лот 9); - ФОП Троханенко Галина Олександрівна (лот 10); - ФОП Мерхіль Олеся Олексіївна (лот 11); - ФОП Онісімчук Ольга Петрівна (лот 16); - ФОП Багнюк Віра Степанівна (лот 17); - ФОП Нестеренко Тетяна Андріївна (лот 20); - ФОП Вірт Світлана Василівна (лот 21); - ФОП Мохнар Марія Дмитрівна (лот 24); - ФОП Кравець Анна Анатоліївна (лот 25); - ФОП Кузьмич Леонід Ігорович (лот 26). Товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник) прийняв участь у Закупівлі по лотам №№ 1, 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 та подав за вказаними лотами відповідні тендерні пропозиції. За результатами розгляду тендерних пропозицій, в порядку ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерні пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА», ТОВ «ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА», ФОП Білянська Н.В., ФОП Зеленська Т.В., ФОП Горюнова К.О., ФОП Мерхіль О.О., ФОП Мохнар М.Д. були відхилені по всім лотам, згідно оприлюдненої 26.02.2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про відхилення тендерних пропозицій учасників та відповідно до Протоколу кваліфікації (далі – Протокол), згідно якого тендерні пропозиції вказаних учасників за лотами було відхилено як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації. В той же час, відповідно до Протоколу до участі в аукціоні по лотам були допущені наступні учасники: ФОП Огородник Галина Сергіївна (лоти 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26); ФОП Михальчук Ольга Петрівна (лот 1); ФОП Олійник Оксана Володимирівна (лоти 2, 6, 7, 12, 23); ФОП Плисюк Галина Григорівна (лоти 6, 19); ФОП Семенюк Оксана Володимирівна (лоти 7, 22); ФОП Земляк Євгенія Петрівна (лоти 8, 12); ФОП Троханенко Галина Олександрівна (лот 10); ФОП Онісімчук Ольга Петрівна (лот 16); ФОП Багнюк Віра Степанівна (лот 17); ФОП Нестеренко Тетяна Андріївна (лот 20); ФОП Вірт Світлана Василівна (лот 21); ФОП Кравець Анна Анатоліївна (лот 25); ФОП Кузьмич Леонід Ігорович (лот 26). Однак, ми не погоджуємось із рішенням відповідно до Протоколу щодо допущення до участі в аукціоні вищевказаних учасників, оскільки вважаємо його необґрунтованим, безпідставним та таким, що прийнято з порушенням вимог Тендерної документації та вимог чинного законодавства, виходячи з наступного. 1. ФОП Огородник Галина Сергіївна (лоти 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26). 1. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка пропозицій тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді Додаток 1 шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля», тобто вказана інформація має бути викладена окремим документом. Натомість учасник надав у складі Тендерної пропозиції файл «захист довкілля.pdf», який містить лише одну довідку під назвою «Інформація щодо заходи із захисту довкілля» та копію Договору №КОС/06/У/434/38621494/2019 на утилізацію відходів. При цьому вищезгадана довідка в будь-якому випадку не містить інформацію про те, що саме технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Таким чином, «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля» у складі тендерної пропозиції подано не було, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині, а отже, тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником. 2. Згідно п. 6 розділу 3 «Підготовка пропозицій тендерної документації» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій «інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником». Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Отже, Додаток № 2 до Тендерної документації містить відповідні вимоги до предмету закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі). Надані у складі тендерної пропозиції ФОП Огородник Галина Сергіївна документи, в т.ч. Довідка про відповідність Тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі (файл «технічне завдання.pdf»), не містить саме підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, зокрема тим, які містяться в Додатку № 2. Так, зокрема, в Довідці про відповідність Тендерної пропозиції технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник ФОП Огородник Галина Сергіївна лише заявляє про те, що «харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей…», а не підтверджує таку відповідність, як це вимагалось Тендерною документацією. Зважаючи на вищенаведене, пропозиція ФОП Огородник Галина Сергіївна не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині та мала бути відхилена Замовником. 3. Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання). Однак, у паспорті, поданому учасником відсутні 4, 5, 6 сторінки паспорту – а отже, документ подано не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації, а отже, підлягає відхиленню замовником. 4. Пункт 1 додатку 3 Тендерної документації вимагає від учасника «1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність технологічного обладнання. 2. Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази.» В порушення вказаної вимоги, учасником не надано доказів наявності в володінні/користуванні складських приміщень для зберігання асортименту товару. Договір позички №18 від 15.04.2014 р. та його додатки/доповнення, на який посилається учасник, не містять підтвердження щодо наявності в складі майна, що є предметом позички, складських приміщень. Таким чином, учасником не доведено наявність у нього складських приміщень для зберігання асортименту товару, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником. Враховуючи викладене, тендерні пропозиції ФОП Огородник Г.С. по лотам 1, 2, 7, 9, 10, 11, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 є такими що не відповідають вимогам Тендерної документації, зокрема, учасником не підтверджено відповідність тендерних пропозицій кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, такі тендерні пропозиції підлягають відхиленню. Зауваження за всіма вказаними лотами аналогічні. 2. Михальчук Ольга Петрівна Михальчук (лот 1). 1. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка пропозицій тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді Додаток 1 шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля», тобто вказана інформація має бути викладена окремим документом. Учасник надав у складі Тендерної пропозиції документ «Лист про застосування заходів захисту довкілля» №9 від 10.02.2020 р. При цьому вищезгаданий лист в будь-якому випадку не містить інформацію про те, що саме технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля. Таким чином, «інформацію за підписом уповноваженої особи Учасника, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства із захисту довкілля» у складі тендерної пропозиції подано не було, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині, а отже, тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником. 2. Згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання). Однак, документ "Паспорт", поданий учасником у складі тендерної пропозиції, позначений як такий, що містить конфіденційну інформацію та не може бути переглянутий і вивчений для встановлення його відповідності вимогам Тендерної документації. 3. Пункт 1 додатку 3 Тендерної документації вимагає від учасника «1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору: - наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару; - наявність технологічного обладнання. 2. Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази.» В порушення вказаної вимоги, учасником не надано доказів наявності в володінні/користуванні складських приміщень для зберігання асортименту товару. Договір позички №11 від 15.04.2014 р. та його додатки/доповнення, на який посилається учасник, не містять підтвердження щодо наявності в складі майна, що є предметом позички, складських приміщень. Таким чином, учасником не доведено наявність у нього складських приміщень для зберігання асортименту товару, що є невідповідністю умовам Тендерної документації в цій частині та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником. 4. Пункт 2 додатку 3 Тендерної документації вимагає від учасника «1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація: - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія). Надати копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками. Надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників…» Учасником не дотримано вказаних вимог документації, а саме, щодо працівника Пацюкевич Наталії Йосипівни не надано документ, що підтверджує її кваліфікацію, що є невідповідністю вимогам Тендерної документації в цій частині та є підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ФОП Михальчук О.П. за лотом 1 є такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації, зокрема, учасником не підтверджено відповідність тендерних пропозицій кваліфікаційним критеріям, встановленим Тендерною документацією та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню....
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: За рішенням внутрішнього органу управління Скаржника.
Дата: 04 березня 2020 11:42
Рішення від 05.03.2020 № 4234.pdf
Дата публікації: 05 березня 2020 20:14

Документи подані скаржником

02 березня 2020 23:36
Скарга_АМК_Рівне_.pdf

Документи Органу Оскарження

05 березня 2020 20:14
Рішення від 05.03.2020 № 4234.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: послуги їдалень
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 390 576,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 300,00 UAH з ПДВ


Title: dining services
Current status: Complete
Estimated total value: 390 576,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 300,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 березня 2020 14:27
Auction planned date: 11 березня 2020 14:27
Закінчення: 11 березня 2020 14:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги їдалень
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33000, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Павлюченка,24
Дата доставки: 31 грудня 2020

dining services
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування- кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 лютого 2020
UA-2020-01-20-004831-c020c5fb62b8a48969b59ad70bf99f0b9
Найменування: Управління освіти Рівненського міськвиконкому
Код ЄДРПОУ: 25675242
Місцезнаходження: 33000, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул. Соборна, 30
Учасник Документи Рішення
ФОП Огородник Галина Сергіївна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Олійник Оксана Володимирівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:13
ст 17.pdf
20 лютого 2020 11:13
аналогічні договора.pdf
18 лютого 2020 22:02
інформація про якість.pdf
15 лютого 2020 16:02
захист довкілля.pdf
15 лютого 2020 16:02
інформація про якість.pdf
15 лютого 2020 16:02
технічне завдання.pdf
15 лютого 2020 16:02
проект договору.pdf
15 лютого 2020 16:02
тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

11 березня 2020 22:39
Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 23:52
Договір.pdf
18 лютого 2020 23:52
Технічні специфікації.pdf

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 16:45
Електронний підпис
20 лютого 2020 16:18
42. ЗРАЗКОВІ МЕНЮ.pdf
20 лютого 2020 14:13
42. Меню_в2..pdf
20 лютого 2020 12:31
41. Двотижневе меню.pdf
20 лютого 2020 12:31
40. Опис технології.pdf
20 лютого 2020 12:31
39. Проект договору.pdf
20 лютого 2020 12:31
32. Копія Виписки.pdf
20 лютого 2020 12:31
31. Копія Статуту.pdf
20 лютого 2020 12:31
30. Копія опису.pdf
20 лютого 2020 12:31
29.1. Лист-згода.pdf
20 лютого 2020 12:31
25. Інформація ст. 17.pdf
20 лютого 2020 12:31
14. Копії трудових.pdf

Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 17:19
оригінал ISO 22000 2007.PDF
20 лютого 2020 17:19
оригінал ISO 9001 2015.PDF
20 лютого 2020 17:19
НАССР_ПП.PDF
20 лютого 2020 17:18
дод.3.rar
20 лютого 2020 17:18
дод.3.4.rar
20 лютого 2020 17:18
дод.3.2 кадри.rar
20 лютого 2020 17:18
дод. 2 тех завдання.pdf
20 лютого 2020 17:18
дод 6 НАССР.pdf
20 лютого 2020 17:17
дод 5 проект договору.pdf
20 лютого 2020 17:17
дод 4 перелік лотів.pdf
20 лютого 2020 17:17
дод 2 тех.вимоги 1.pdf
20 лютого 2020 17:16
дод 2 захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Огородник Галина Сергіївна

ФОП Олійник Оксана Володимирівна

ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"

ТОВ ПРИДНІПРОВСЬКА ПЕРЛИНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Огородник Галина Сергіївна 390 576,00
UAH з ПДВ
390 576,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олійник Оксана Володимирівна 347 600,00
UAH з ПДВ
347 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:13
ст 17.pdf
20 лютого 2020 11:13
аналогічні договора.pdf
18 лютого 2020 22:02
інформація про якість.pdf
15 лютого 2020 16:02
захист довкілля.pdf
15 лютого 2020 16:02
інформація про якість.pdf
15 лютого 2020 16:02
технічне завдання.pdf
15 лютого 2020 16:02
проект договору.pdf
15 лютого 2020 16:02
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2020 22:39
Довідка МВС.pdf
18 лютого 2020 23:52
Договір.pdf
18 лютого 2020 23:52
Технічні специфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Огородник Галина Сергіївна

ФОП Олійник Оксана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Олійник Оксана Володимирівна
#2664502482
Переможець 347 600,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 12:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Олійник Оксана Володимирівна
#2664502482
347 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 09:07
дод дог зош 26.pdf укладений
25 лютого 2021 08:58
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:42
дод дог зош 26.pdf зміни до договору
21 січня 2021 10:43
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:57
дод дог зош 26.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:54
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 09:12
зош 26.pdf укладений
26 березня 2020 08:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 55/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 199 730,00
UAH