Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Planting and maintenance services of green areas
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Вебсайт: | http://www.rada.cherkasy.ua |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Гайдуков Микола Олександрович +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of housing and communal services of Cherkasy city council |
National ID: | 26323404 |
Contact point: |
Gaidukov Mykola +380939187480 DGKK_CK@I.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 грудня 2019 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 5 250 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 03 грудня 2019 11:59 |
Enquiries until: | 23 грудня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2020 13:00 |
Information
Estimated total value: | 5 250 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
03 грудня 2019 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 грудня 2019 11:56 |
ТД рослинництво 2020.doc | |
03 грудня 2019 11:56 |
Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-19-000023 ● c7bc079485f74a589b70d18f0fb79541
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2020 16:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.02.2020 № 11
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.02.2020 № 11
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2019-12-03-000418-c, 03.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 11:32:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000616-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому договір від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7 оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу не в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-24 15:08:11
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» на даю відповідь: під час підготовки договорів для оприлюднення на порталі, через виликий обсяг документів (договори та додаткові угоди до них) була допущена технічна помилка при формуванні паперового примірника договору від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7, що призвело до оприлюднення договору не в повному обсязі. В паперовому вигляді договір підписаний та відкорегований.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 11:32:37
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000616-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому договір від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7 оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу не в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-24 15:10:07
Відповідь на запит
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» на даю відповідь: під час підготовки договорів для оприлюднення на порталі, через виликий обсяг документів (договори та додаткові угоди до них) була допущена технічна помилка при формуванні паперового примірника договору від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7, що призвело до оприлюднення договору не в повному обсязі. В паперовому вигляді договір підписаний та відкорегований.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідності до додаткової угоди від 04.03.2020 № 3 до договору № 88 від 10.02.2020, договір розірвано, як такий, що визнано нікчемнм. Сканована копія додаткової угоди № 3 у прикріпленому файлі.
2020-03-04 15:30:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Замовником договір від 10.02.2020 № 88 розірвано
2020-03-04 17:26:29
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 4. Обрізка дерев (утримання зелених насаджень) на перехрестях міста |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови платежу: оплата проводиться після надання послуг. На умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26323404 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ФОП Красовський Анатолій Федорович | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЛОРА ГАРАНТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Красовський Анатолій Федорович #1925715017 |
Переможець |
476 000,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 08:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 16:26
|
Договір № 85.pdf | укладений |
10 лютого 2020 16:25
|