Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Planting and maintenance services of green areas
Очікувана вартість
5 250 000,00 UAH
UA-2019-12-03-000418-c cd6c0160f58e40c68b1fc7673587e616
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдуков Микола Олександрович

+380939187480 DGKK_CK@I.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Вебсайт: http://www.rada.cherkasy.ua
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Контактна особа: Гайдуков Микола Олександрович
+380939187480
DGKK_CK@I.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of housing and communal services of Cherkasy city council
National ID: 26323404
Contact point: Gaidukov Mykola
+380939187480
DGKK_CK@I.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 грудня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 23 грудня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 січня 2020 13:00
Очікувана вартість: 5 250 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 03 грудня 2019 11:59
Enquiries until: 23 грудня 2019 13:00
Complaints submission until: до 29 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 січня 2020 13:00

Information

Estimated total value: 5 250 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Scope of the procurement

Тендерна документація

03 грудня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 11:56
ТД рослинництво 2020.doc
03 грудня 2019 11:56
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-19-000023 ● c7bc079485f74a589b70d18f0fb79541
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 лютого 2020 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.02.2020 № 11
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.02.2020 № 11

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

UA-2019-12-03-000418-c, 03.12.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-20 11:32:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000616-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому договір від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7 оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу не в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-24 15:08:11

Відповідь на запит

На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» на даю відповідь: під час підготовки договорів для оприлюднення на порталі, через виликий обсяг документів (договори та додаткові угоди до них) була допущена технічна помилка при формуванні паперового примірника договору від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7, що призвело до оприлюднення договору не в повному обсязі. В паперовому вигляді договір підписаний та відкорегований.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-20 11:32:37

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-12-03-000616-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому договір від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7 оприлюднено на веб порталі Уповноваженого органу не в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-24 15:10:07

Відповідь на запит

На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень» на даю відповідь: під час підготовки договорів для оприлюднення на порталі, через виликий обсяг документів (договори та додаткові угоди до них) була допущена технічна помилка при формуванні паперового примірника договору від 10.02.2020 № 88 по лоту № 7, що призвело до оприлюднення договору не в повному обсязі. В паперовому вигляді договір підписаний та відкорегований.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідності до додаткової угоди від 04.03.2020 № 3 до договору № 88 від 10.02.2020, договір розірвано, як такий, що визнано нікчемнм. Сканована копія додаткової угоди № 3 у прикріпленому файлі.

2020-03-04 15:30:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Замовником договір від 10.02.2020 № 88 розірвано

2020-03-04 17:26:29

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2. Проведення заходів по боротьбі з шкідниками на зелених насадженнях та поліпшення їх стану
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot 2. Carrying out pest control measures on green spaces and improving their condition
Current status: Complete
Estimated total value: 600 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 січня 2020 13:29
Auction planned date: 20 січня 2020 13:29
Закінчення: 20 січня 2020 13:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Проведення заходів по боротьбі з шкідниками на зелених насадженнях та поліпшення їх стану
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вулиці міста Черкаси
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Carrying out pest control measures on green spaces and improving their condition
CPV: 77310000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови платежу: оплата проводиться після надання послуг. На умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 січня 2020
UA-2019-12-03-000418-ccd6c0160f58e40c68b1fc7673587e616
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26323404
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ БАЙДИ ВИШНЕВЕЦЬКОГО, будинок 36
Учасник Документи Рішення
ФОП Биков Дмитро Миколайович Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Ткаченко Марина Андріївна Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 19:09
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 19:09
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 19:09
Інші документи.pdf

Документи

Публічні документи

29 січня 2020 15:08
корупція
29 січня 2020 15:08
Довідка МВС ДПІ
28 грудня 2019 10:50
цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 10:50
проект договору.pdf
28 грудня 2019 10:50
інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Биков Дмитро Миколайович

ФОП Ткаченко Марина Андріївна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Марина Андріївна 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Биков Дмитро Миколайович 597 000,00
UAH з ПДВ
597 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 15:08
корупція
29 січня 2020 15:08
Довідка МВС ДПІ
28 грудня 2019 10:50
цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2019 10:50
проект договору.pdf
28 грудня 2019 10:50
інші документи.pdf

Публічні документи

27 грудня 2019 19:09
Цінова пропозиція.pdf
27 грудня 2019 19:09
Проект договору.pdf
27 грудня 2019 19:09
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ткаченко Марина Андріївна

ФОП Биков Дмитро Миколайович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Ткаченко Марина Андріївна
#2630121501
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:08
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:07
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 17:24
Повідомлення про внесення змін до договору (1) (1).doc зміни до договору
10 лютого 2020 17:24
Додаткова угода № 1 до договору № 83 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 17:24
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:22
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:19
Договір № 83.pdf укладений
10 лютого 2020 16:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 1.2, розділом 11 договору про надання послуг від 10.02.2020 № 83 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору викласти в новій редакції. 3. Інші пункти Договору залишити без змін. 4. Дана додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її Сторонами і діє в термін, визначений Договором. 5. Додаткова угода складена українською мовою в 2 (двох) примірниках, які мають однакову юридичну силу, є невід’ємною частиною Договору та зберігається по одному примірнику у кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH