Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі (Лот 1- комплект меблів для учнів 1-4 класу; Лот 2-комплект меблів для учнів 5-9 класу; Лот 3 – Меблі для дитячого садка)
Очікувана вартість
1 803 550,00 UAH
UA-2019-08-05-002303-b 5959b80a7b6e460782061ebed284f4cd
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сільвія Каналош

+380992742161 osvitamrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської районної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 02143347
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м.Мукачево, вул. Штефана Августина, 21
Контактна особа: Сільвія Каналош
+380992742161
osvitamrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 1 803 550,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Тендерна документація

05 серпня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2019 16:45
тендерна (меблі).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-08-05-002303-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 27 серпня 2019 18:25
щодо перегляду рішення про обрання переможця
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути рішення про обрання переможця, оскільки воно прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі.

Учасник якого обрано переможцем не надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та Технічну специфікацію, яка вимагалася Розділом III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 3 до ТД);»

PDF файл з назвою «Технічне завдання» містить по суті гарантійний лист про погодження учасника з вимогами Замовника, а не інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

Відповідно до порівняльної таблиці не зрозуміло, що саме пропонує учасник, адже Технічні характеристики учасника просто скопійовані з Технічних характеристик Замовника, не містять ніякої конкретики щодо товару, який пропонується. Учасник не надав інформацію про габаритні розміри, металевий каркас, кут нахилу стільниці, назву товару, що пропонується.

В Порівняльній таблиці містяться вирази «металевий каркас стола виготовлений з круглої або квадратної труби» «з кутом нахилу 7-9 градусів» вказує, що учасником не надано конкретної пропозиції, учасник не знає, що планує постачати, Товар не визначено.

Враховуючи, що з документів поданих учасником не зрозуміло, який саме товар пропонується в рамках тендерної пропозиції, то встановити його безпечність також неможливо, а тому висновки ДСЕЕ не можуть підтвердити, що товар може бути використаний у закладах освіти, оскільки товар учасником не визначено.

Враховуючи викладене, учасник порушив основні вимоги Замовника в частині відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.

У зв'язку з викладеним, ми просимо Вас повернутися на етап кваліфікації та переглянути рішення про визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 вересня 2019 15:10
Згідно пункту 6 розділу 3 тендерною документацією було встановлено «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до ТД).»
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика меблів «Династія» наданий файл (Технічне завдання.pdf), даний документ підтверджує відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі. Разом з тим, в даному файлі також присутнє підтвердження відповідності інформації зазначеній в Додатку № 3.
Відсутність порушення вимог тендерної документації підтверджено аналогічним рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 8379-р/пк-пз від 25.06.2019

Відповідно до вимог Додатку № 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати «порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Таблиці 1 – ВИМОГИ ДО ТОВАРУ, ЩО ВХОДИТЬ ДО КОМПЛЕКТУ».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «Фабрика меблів «Династія» наданий файл ( Порівняльна таблиця.pdf) з таблицею відповідності. Даний документ підтверджує відповідність технічних вимог Замовника згідно Таблиці 1 – ВИМОГИ ДО ТОВАРУ, ЩО ВХОДИТЬ ДО КОМПЛЕКТУ Додатку №3.

Виходячи із вище викладеного тендерна пропозиція ТОВ «Фабрика меблів «Династія» відповідає тендерній документації
Номер вимоги: UA-2019-08-05-002303-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 27 серпня 2019 18:26
щодо перегляду рішення про обрання переможця
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути рішення про обрання переможця, оскільки воно прийняте з порушенням вимог законодавства про публічні закупівлі.
Учасник якого обрано переможцем не надав інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та Технічну специфікацію, яка вимагалася Розділом III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «3) інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідною технічною специфікацією (відповідно до Додатку № 3 до ТД);»
PDF файл з назвою «Технічне завдання» містить по суті гарантійний лист про погодження учасника з вимогами Замовника, а не інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до порівняльної таблиці не зрозуміло, що саме пропонує учасник, адже Технічні характеристики учасника просто скопійовані з Технічних характеристик Замовника, не містять ніякої конкретики щодо товару, який пропонується. Учасник не надав інформацію про габаритні розміри, металевий каркас, кут нахилу стільниці, назву товару, що пропонується.
В Порівняльній таблиці містяться вирази «металевий каркас стола виготовлений з круглої або квадратної труби» «з кутом нахилу 7-9 градусів» вказує, що учасником не надано конкретної пропозиції, учасник не знає, що планує постачати, Товар не визначено.
Враховуючи, що з документів поданих учасником не зрозуміло, який саме товар пропонується в рамках тендерної пропозиції, то встановити його безпечність також неможливо, а тому висновки ДСЕЕ не можуть підтвердити, що товар може бути використаний у закладах освіти, оскільки товар учасником не визначено.
Враховуючи викладене, учасник порушив основні вимоги Замовника в частині відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі.
У зв’язку з викладеним, ми просимо Вас повернутися на етап кваліфікації та переглянути рішення про визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-08-05-002303-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 06 вересня 2019 19:20
Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 21:12
Рішення від 11.09.2019 № 12707 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 21:12
Рішення від 23.09.2019 № 13465.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 20:48

Документи подані скаржником

06 вересня 2019 19:20
Скарга.pdf
06 вересня 2019 19:20
Платіжне доручення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі Лот 3 – Меблі для дитячого садка
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 53 550,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 535,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1606.5 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

38 шт
Меблі для дитячого садка (субвенція з інших місцевих бюджетів)
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, ЗОШ та ДНЗ Мукачівського району
Дата доставки: 30 вересня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на підставі накладної після відпуску товару. Оплата товару Замовником здійснюється за договірною ціною шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі виставленого рахунку та видаткової накладної протягом 7 банківських днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
21 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій