Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вироби медичного призначення
Очікувана вартість
1 115 000,00 UAH
UA-2019-05-21-002248-a 5b9b05f60f8b4ac79b36dd47f0e86270
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 травня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 1 115 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


За кошти обласного бюджету

Тендерна документація

21 травня 2019 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:23
МТВ.doc
21 травня 2019 16:23
проект договору.docx
21 травня 2019 16:23
Тендерна документація.docx
21 травня 2019 16:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 16:23
МТВ.doc
21 травня 2019 16:23
проект договору.docx
21 травня 2019 16:23
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000004 ● 5557859155c143bebcf48790f0eabe4e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 12:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2019 № 117

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2019 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-21-002248-a 21.05.2019.
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-17 16:36:22

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-05-21-002248-a, яка проводилася Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Аналізом встановлено, що Замовником в таблиці № 2 Додатку 1 тендерної документації не вимагається від учасників подання інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922?

Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону № 922, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Згідно із п. 16 ч. 1 ст. 1 Закону № 922, пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак, а саме – фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі.
Відповідно до даних веб-порталу https://usr.minjust.gov.ua/, Герцен Світлана Костянтинівна, м. Київ, вул. Градинська, 9, кв. 29, володіє часткою у статутному капіталі ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС» не менше 25% та є учасником процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому не відхилені тендерні пропозиції ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС» та ФОП «Герцен Світлана Костянтинівна», які в розумінні Закону № 922 є пов’язаними особами?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-22 15:12:02

Відповідь на запит

У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель 17 липня 2019 року та відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» надає відповідні пояснення.
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. Так, 06 червня 2019 р. о 15:50 год завершився аукціон на закупівлю «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації за № UA-2019-05-21-002248-a. В результаті проведеного системою реверсивного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС".
Згідно з п. 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, Замовником здійснено аналіз тендерною пропозиції Учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам до документації щодо закупівлі «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот №1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації було встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС», відповідає вищезазначеним вимогам, про що було оприлюднене рішення від 10 червня 2019 року. Тому Замовник не переходив до розгляду наступної пропозиції, внаслідок чого не було можливості встановити пов’язаність двох учасників даної закупівлі.
Однак, враховуючи встановлені Вами факти про те, що ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" є пов’язаною особою з іншим учасником закупівлі ФОП Герцен Світлана Костянтинівна, прийнято рішення розірвати договір №275 від 27.06.2019, укладений між Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» та ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на закупівлю 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3. Клапан серця механічний двостулковий для протезування аортального / мітрального клапану
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 630 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 150,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 червня 2019 11:25
Закінчення: 06 червня 2019 11:46
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

30 шт
Лот № 3 – Клапан серця механічний двостулковий для протезування аортального / мітрального клапану
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Чернігівська, 7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 червня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАУЕР" 629 160,00
UAH з ПДВ
629 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕДІДЕЯ 629 802,00
UAH з ПДВ
629 802,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 15:47
Техніка.pdf
05 червня 2019 15:47
Реєстр.pdf
05 червня 2019 15:47
Пропозиція.pdf
05 червня 2019 15:47
Проект договору.pdf
05 червня 2019 15:47
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАУЕР"

ТОВ МЕДІДЕЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФЛАУЕР"
#32304724
Переможець 629 160,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 17:12

Документи

10 червня 2019 17:12
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2019 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАУЕР"
#32304724
629 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2019 17:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 21:06
Електронний підпис укладений
25 червня 2019 17:41
Договір 25.06.2019 №273 Флауер.pdf укладений
25 червня 2019 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 629 160,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 160,00 UAH)