Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996711 |
Місцезнаходження: | 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Плєшаков Павло +380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 травня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 червня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 115 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
21 травня 2019 16:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2019 16:23 |
МТВ.doc | |
21 травня 2019 16:23 |
проект договору.docx | |
21 травня 2019 16:23 |
Тендерна документація.docx |
21 травня 2019 16:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 травня 2019 16:23 |
МТВ.doc
|
|||
21 травня 2019 16:23 |
проект договору.docx
|
|||
21 травня 2019 16:23 |
Тендерна документація.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000004 ● 5557859155c143bebcf48790f0eabe4e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 12:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2019 № 117
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 16.07.2019 № 117
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-05-21-002248-a 21.05.2019.
Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-17 16:36:22
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-05-21-002248-a, яка проводилася Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі.
Аналізом встановлено, що Замовником в таблиці № 2 Додатку 1 тендерної документації не вимагається від учасників подання інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922?
Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону № 922, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Згідно із п. 16 ч. 1 ст. 1 Закону № 922, пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак, а саме – фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі.
Відповідно до даних веб-порталу https://usr.minjust.gov.ua/, Герцен Світлана Костянтинівна, м. Київ, вул. Градинська, 9, кв. 29, володіє часткою у статутному капіталі ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС» не менше 25% та є учасником процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Чому не відхилені тендерні пропозиції ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС» та ФОП «Герцен Світлана Костянтинівна», які в розумінні Закону № 922 є пов’язаними особами?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-22 15:12:02
Відповідь на запит
У відповідь на запит про надання пояснень, оприлюднений у електронній системі закупівель 17 липня 2019 року та відповідно до ч. 5 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» надає відповідні пояснення.
В тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3, 8, 9 ч. 1 ст. 17 Закону № 922, оскільки Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відповідно до ч.3 ст.17 Закону № 922 Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Окрім того, згідно з ч. 3 ст. 17 Закону № 922 Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Відповідно до п.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з п.1 розділу 5. «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації критерієм оцінки є лише ціна тендерної пропозиції. Так, 06 червня 2019 р. о 15:50 год завершився аукціон на закупівлю «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації за № UA-2019-05-21-002248-a. В результаті проведеного системою реверсивного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС".
Згідно з п. 4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином, Замовником здійснено аналіз тендерною пропозиції Учасника ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами аналізу пропозиції на предмет відповідності кваліфікаційним вимогам та вимогам до документації щодо закупівлі «33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот №1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації було встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «ТІ ДЖІ ХЕЛС», відповідає вищезазначеним вимогам, про що було оприлюднене рішення від 10 червня 2019 року. Тому Замовник не переходив до розгляду наступної пропозиції, внаслідок чого не було можливості встановити пов’язаність двох учасників даної закупівлі.
Однак, враховуючи встановлені Вами факти про те, що ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" є пов’язаною особою з іншим учасником закупівлі ФОП Герцен Світлана Костянтинівна, прийнято рішення розірвати договір №275 від 27.06.2019, укладений між Комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» та ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" на закупівлю 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (CPV) (Вироби медичного призначення)» Лот № 1 - Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Набори для екстра-корпоральної мембранної оксигенації |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІ ДЖІ ХЕЛС" #39897552 |
Переможець |
299 550,78
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 17:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 липня 2019 15:37
|
Додаткова угода про розірвання договору ТіДжіХелс (1).pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2019 17:48
|
Договір 27.06.2019 №275 ТіДжіХелс.pdf | укладений |
27 червня 2019 17:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили припинити дію Договору |
Номер договору про закупівлю: | 275 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |