Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини для трамвайних вагонів типу КТ4-СУ - зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Очікувана вартість
3 124 374,00 UAH
UA-2019-04-19-000041-a ● 387934b6c4904831ae7548818e188275
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328406 |
Місцезнаходження: | 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2 |
Контактна особа: |
Фахівці публічних закупівель 380322377779 e.tender.let@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2019 08:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 3 124 374,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Запасні частини для трамвайних вагонів типу КТ4-СУ - зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Тендерна документація
24 квітня 2019 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2019 11:44 |
Додаток 2 до ДЕТ_ Проект договору_до Лоту 1-4.docx | |
24 квітня 2019 11:44 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx | |
19 квітня 2019 08:51 |
Додаток 2 до ДЕТ_ Проект договору.docx | |
19 квітня 2019 08:50 |
ДЕТ_Зубчасті колеса.doc |
24 квітня 2019 11:50 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 квітня 2019 11:44 |
Додаток 2 до ДЕТ_ Проект договору_до Лоту 1-4.docx
|
||||||
24 квітня 2019 11:44 |
Повідомлення про внесення змін до ТД.docx
|
||||||
19 квітня 2019 08:51 |
Додаток 2 до ДЕТ_ Проект договору.docx
|
||||||
19 квітня 2019 08:50 |
ДЕТ_Зубчасті колеса.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-19-000041-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАХІДБУРМАШІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:37792084
Дата подання: 29 травня 2019 16:36
Вимога щодо неправомірності визначення переможцем ФОП "Касьнов Олексій Іванович"
ТОВ "Західбурмашінвест" вимагає дискваліфікувати пропозицію ФОП "Касьнов Олексій Іванович" по лоту№5 Шестерня та вал редуктора закупівлі Запасні частини для трамвайних вагонів типу КТ4-СУ - зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи, в звязку з її невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме:тендерна пропозиція подається з врахуванням ПДВ, про що також подається відповідний лист у складі тендерної документації. ФОП "Касьнов Олексій Іванович" подав свою тендерну пропозицію без врахування ПДВ, про що зазначено як у ціновій пропозиції, так і у відповідному листі, поданому в складі тендерної документації. Тобто під час проведення аукціону була подана некоректна цінова пропозиція у 150 000 грн. без ПДВ, в той час як ТОВ "Західбурмашінвест" подав свою пропозицію 176 400 грн. з врахуванням ПДВ (або 147 000 грн. без врахування ПДВ відповідно), що є більш економічно вигідною пропозицією в порівнянні з пропозицією ФОП "Касьнов Олексій Іванович".
Виходячи з вищенаведеного ТОВ "Західбурмашінвест" вимагає дискваліфікувати пропозицію ФОП "Касьнов Олексій Іванович" як таку, що не відповідає тендерній документації на проведення державних закупівель, та перейти до розгляду пропозиції ТОВ "Західбурмашінвест", яка відповідає цим вимогам та є найбільш економічно вигідною.
Директор ТОВ "Західбурмашінвест" Бойків Андрій Михайлович
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з вищенаведеного ТОВ "Західбурмашінвест" вимагає дискваліфікувати пропозицію ФОП "Касьнов Олексій Іванович" як таку, що не відповідає тендерній документації на проведення державних закупівель, та перейти до розгляду пропозиції ТОВ "Західбурмашінвест", яка відповідає цим вимогам та є найбільш економічно вигідною.
Директор ТОВ "Західбурмашінвест" Бойків Андрій Михайлович
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 травня 2019 14:02
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель Замовник керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) та нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель.
Ст.3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. Згідно з ч.1 ст. 5 Закону «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Крім того, наголошуємо, що чинне законодавство у сфері публічних закупівель не обмежує можливість участі у публічних закупівлях учасників з різними режимами оподаткування.
Ч.4 ст. 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» зазначено, зокрема, наступне: «Відповідно до п. 9 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). При цьому, Примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги (затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680) містить Порядок заповнення тендерної документації в якому зазначено, що «у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ)». На виконання вищезазначеного у п.1. розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовника передбачено, що «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ»).
Відтак Замовник застосував єдиний підхід для оцінки тендерних пропозицій учасників, (платників ПДВ та не платників ПДВ). При здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій за запропонованою ТОВ «Західбурмашінвест» методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. Аналогічна позиція зазначена у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1052-р/пк-пз від 07.03.2017 р.
Крім того ст.30 Закону визначено підстави відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпний, і не передбачає відхилення тендерних пропозицій учасників з різними режимами оподаткування.
У задоволенні поданої ТОВ «Західбурмашінвест» вимоги відмовити через її необгрунтованість.
Ст.3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, максимальна економія та ефективність. Згідно з ч.1 ст. 5 Закону «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Крім того, наголошуємо, що чинне законодавство у сфері публічних закупівель не обмежує можливість участі у публічних закупівлях учасників з різними режимами оподаткування.
Ч.4 ст. 22 Закону встановлює, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» зазначено, зокрема, наступне: «Відповідно до п. 9 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). При цьому, Примірна тендерна документація для процедури закупівлі – відкриті торги (затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680) містить Порядок заповнення тендерної документації в якому зазначено, що «у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/не включення до оцінки податку на додану вартість (ПДВ)». На виконання вищезазначеного у п.1. розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації Замовника передбачено, що «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ»).
Відтак Замовник застосував єдиний підхід для оцінки тендерних пропозицій учасників, (платників ПДВ та не платників ПДВ). При здійсненні оцінки пропозицій учасників, повинна прийматися методика порівняння повних відпускних цін учасників не залежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників , які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій за запропонованою ТОВ «Західбурмашінвест» методикою може призвести до того, що переможцем може бути обраний учасник (платник ПДВ), цінова пропозиція якого (з урахуванням всіх витрат, у тому числі, ПДВ) може бути вищою за цінову пропозицію учасника, який не є платником ПДВ. Такі дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені статтею З Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників. Аналогічна позиція зазначена у Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1052-р/пк-пз від 07.03.2017 р.
Крім того ст.30 Закону визначено підстави відхилення тендерних пропозицій, перелік яких є вичерпний, і не передбачає відхилення тендерних пропозицій учасників з різними режимами оподаткування.
У задоволенні поданої ТОВ «Західбурмашінвест» вимоги відмовити через її необгрунтованість.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Болт установчий редуктора |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 287 100,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 871,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
110 шт
Болт установчий редуктора
ДК 021:2015: 42140000-2 — Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79015, Україна, Львівська область, Львів, вул.Городоцька, 185, вул.Промислова, 29
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2019 11:45 |
Додаток 2 до ДЕТ_ Проект договору_до Лоту 1-4.docx |
24 квітня 2019 11:44 |
Додаток до ДЕТ Лот №1 болти установчі.xls |
19 квітня 2019 08:51 |
02-334.00.000 Стакан пiдшип.2-ступ.редукт. i=7,36 Т4, КТ4 лот №1.jpg |
19 квітня 2019 08:51 |
02-335.00.000 Стакан пiдшип.2-ступ.редуктора i=8,77 Т4, КТ4 лот №1.jpg |
19 квітня 2019 08:51 |
02-357.00.000 Гвинт (гайка) упорний 2-ступ.редуктора КТ4 лот №1.jpg |
19 квітня 2019 08:51 |
02-377.00.000 Установчий болт редуктора i=7,36 КТ4-СУ (D) лот №1.jpg |
24 квітня 2019 11:45 |
Додаток 2 до ДЕТ_ Проект договору_до Лоту 1-4.docx
|
||
24 квітня 2019 11:44 |
Додаток до ДЕТ Лот №1 болти установчі.xls
|
||
19 квітня 2019 08:51 |
02-334.00.000 Стакан пiдшип.2-ступ.редукт. i=7,36 Т4, КТ4 лот №1.jpg
|
||
19 квітня 2019 08:51 |
02-335.00.000 Стакан пiдшип.2-ступ.редуктора i=8,77 Т4, КТ4 лот №1.jpg
|
||
19 квітня 2019 08:51 |
02-357.00.000 Гвинт (гайка) упорний 2-ступ.редуктора КТ4 лот №1.jpg
|
||
19 квітня 2019 08:51 |
02-377.00.000 Установчий болт редуктора i=7,36 КТ4-СУ (D) лот №1.jpg
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Касьнов Олексій Іванович" |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Давидов Юрій Владиславович |
287 100,00
UAH з ПДВ
|
287 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Касьнов Олексій Іванович" #2273311873 |
Переможець |
230 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 10:04
|
Повідомлення про розірвання дого.PDF | укладений |
18 липня 2019 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 15:56
|
договір №00487.PDF | укладений |
25 червня 2019 15:55
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Згідно п.34 Договору №00487 від 25.06.2019 р. |