Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 861 350,08 UAH
UA-2019-04-10-002811-a ● aeae42f6771c4e12ba7ffe4da55381f5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2019 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 травня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 червня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 861 350,08 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Запасні частини до автогальмівного обладнання
Тендерна документація
23 травня 2019 18:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2019 18:16 |
Зміни до тендеру_2665_23.05.2019.doc | |
23 травня 2019 18:16 |
2665 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_23.05.2019.docx | |
21 травня 2019 17:17 |
Зміни до тендеру_2665_21.05.2019.doc | |
14 травня 2019 17:48 |
Зміни до тендеру_2665_14.05.2019.doc | |
10 квітня 2019 17:38 |
Додаток №9.docx |
23 травня 2019 18:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
23 травня 2019 18:16 |
Зміни до тендеру_2665_23.05.2019.doc
|
|||||||||
23 травня 2019 18:16 |
2665 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_23.05.2019.docx
|
|||||||||
21 травня 2019 17:17 |
Зміни до тендеру_2665_21.05.2019.doc
|
|||||||||
14 травня 2019 17:48 |
Зміни до тендеру_2665_14.05.2019.doc
|
|||||||||
10 квітня 2019 17:38 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-10-002811-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 15 квітня 2019 12:35
дані на продукцію
Додатком №4 тендерної документації передбачено заповнення учасником Даних на товар у визначеній документацією формі.
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Розгорнути
Згорнути
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 17:54
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-002811-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 15 квітня 2019 14:04
щодо тд
Наше підприємство являється представником виробника автогальмівного обладнання, продукція якого успішно використовується підприємствами АТ "Укрзалізниця".
Для збільшення рівня конкуренції просимо Вас виключити підпункт "г" та внести зміни у підпункт "в" пункту 3.2 "Для продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю" тендерної документації та викласти його наступним:чином:
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
Розгорнути
Згорнути
Для збільшення рівня конкуренції просимо Вас виключити підпункт "г" та внести зміни у підпункт "в" пункту 3.2 "Для продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю" тендерної документації та викласти його наступним:чином:
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 17:54
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 2
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 308 504,80 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 542,52 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 69200 UAH |
Аукціон
Позиції
280 шт
Головна частина повітророзподілювача
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 червня 2019 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "ХМЗ"ФЕД" |
2 308 471,20
UAH з ПДВ
|
2 308 471,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Техноекотрейдінг |
2 308 498,08
UAH з ПДВ
|
2 308 498,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД |
2 308 504,80
UAH з ПДВ
|
2 308 504,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "ХМЗ"ФЕД" #14310052 |
Переможець |
2 308 471,20
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2020 15:35
|
ЗПВД_60_19-237.pdf | укладений |
01 червня 2020 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 20:36
|
60_19_237.pdf | укладений |
31 липня 2019 20:36
|