Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до автогальмівного обладнання
Очікувана вартість
3 861 350,08 UAH
UA-2019-04-10-002811-a aeae42f6771c4e12ba7ffe4da55381f5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 травня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 червня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 861 350,08 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до автогальмівного обладнання

Тендерна документація

23 травня 2019 18:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 18:16
Зміни до тендеру_2665_23.05.2019.doc
23 травня 2019 18:16
2665 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_23.05.2019.docx
21 травня 2019 17:17
Зміни до тендеру_2665_21.05.2019.doc
14 травня 2019 17:48
Зміни до тендеру_2665_14.05.2019.doc
10 квітня 2019 17:38
Додаток №9.docx
23 травня 2019 18:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2019 17:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 травня 2019 17:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2019 17:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 травня 2019 18:16
Зміни до тендеру_2665_23.05.2019.doc
23 травня 2019 18:16
2665 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_23.05.2019.docx
21 травня 2019 17:17
2665 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_21.05.2019.docx
14 травня 2019 17:48
2665 ТД зч до автогальмівного обл._нова редакція_14.05.2019.docx
10 квітня 2019 17:38
2665 ТД зч до автогальмівного обл..docx
21 травня 2019 17:17
Зміни до тендеру_2665_21.05.2019.doc
14 травня 2019 17:48
Зміни до тендеру_2665_14.05.2019.doc
10 квітня 2019 17:38
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-10-002811-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 15 квітня 2019 12:35
дані на продукцію
Додатком №4 тендерної документації передбачено заповнення учасником Даних на товар у визначеній документацією формі.
Інструкцією для заповнення таблиці передбачено:
У колонці 5 вказується дата виготовлення продукції, але не раніше 01.12.2018р. (при умові, що не порушені терміни та умови її зберігання) (у рекомендованому форматі ДД.ММ.РРРР) з обов’язковим зазначенням місяця та року.
Тобто Учасник має вказати точну дату виготовлення продукції у форматі ДЕНЬ-МІСЯЦЬ-РІК.
Просимо внести зміни та чітко роз'яснити такі питання:
1. якщо продукція не є виготовлена та буде виготовлена у поточному році, яким чином виробник має визначити точну ДАТУ (наприклад, 15.09.2019)? Якщо він не встигне виготовити продукцію 15.09? А закінчить її 16.09? Або якщо у нього зміниться виробничий план і він виготовить продукцію 20.09? Чи буде це порушенням умов договору?
2. Якщо планується до закупівлі кількість продукції, яка не може бути виготовлена в один день? яким чином можливо заповнити цю колонку, щоб виконати умови тендерної документації?
У колонці 11 вказуються умови щодо транспортування партій продукції (наприклад: кількість, тара, кріплення та інше).
Тобто Учасник має чітко вказати точну кількість, кріплення, тару щодо кожної партії. В той же час Додатком 3 передбачено, що "Постачання продукції партіями згідно рознарядок Замовника учасник може розпочати з дати підписання договору". Яким чином учасник має точно знати, яку кількість продукції у рознарядці вкаже Замовник, щоб визначити кількість продукції у кожній партії, тару (яка буде залежати від кількості)? тощо.
Враховуючи вище викладене, просимо надати роз'яснення з вказаними пунктами із внесенням відповідних змін у Документацію з однозначним їх трактуванням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 17:54
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2019-04-10-002811-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Техноекотрейдінг, Код ЄДРПОУ:39215196
Дата подання: 15 квітня 2019 14:04
щодо тд
Наше підприємство являється представником виробника автогальмівного обладнання, продукція якого успішно використовується підприємствами АТ "Укрзалізниця".
Для збільшення рівня конкуренції просимо Вас виключити підпункт "г" та внести зміни у підпункт "в" пункту 3.2 "Для продукції, що підлягає обов’язковому інспекторському контролю" тендерної документації та викласти його наступним:чином:
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничного транспорту країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2019 17:54
До тендерної документації було внесено зміни та оприлюднено в електронній системі закупівель.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 552 845,28 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 764,23 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46500 UAH

Аукціон

Початок: 07 червня 2019 12:33
Закінчення: 07 червня 2019 13:00
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

170 шт
Магістральна частина повітророзподілювача
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
37 шт
Пружина велика
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
2 шт
Напрямна клапана
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
22 шт
Пружина режимна магістрального поршня
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
3 шт
Стержень
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
8 шт
Дросель
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019
23 шт
Пружина
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 червня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ХМЗ"ФЕД" 1 552 774,98
UAH з ПДВ
1 552 774,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техноекотрейдінг 1 552 836,98
UAH з ПДВ
1 552 836,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД 1 552 845,14
UAH з ПДВ
1 552 845,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 17:15
цінова проп.лот2.PDF
05 червня 2019 17:15
цінова проп.лот1.PDF
05 червня 2019 17:15
002811.rar
05 червня 2019 17:15
Сертифікат.PDF
05 червня 2019 17:15
Сертифікат з якості.PDF
05 червня 2019 17:15
Сертифікат з якості 4.PDF
05 червня 2019 17:15
Сертифікат з якості 2.PDF
05 червня 2019 17:15
Сертифікат з якості 1.PDF
05 червня 2019 17:15
Етикетка 3.PDF
05 червня 2019 17:15
Етикетка 2.PDF
05 червня 2019 17:15
Акт.PDF
05 червня 2019 17:15
Акт 2.PDF
05 червня 2019 17:15
серт.відп.зап.частини.PDF
05 червня 2019 17:14
атестат виробництва.PDF
05 червня 2019 17:14
Статут.pdf
05 червня 2019 17:14
ТУ_483М.pdf
05 червня 2019 17:14
телеграма УЗ.PDF
05 червня 2019 17:14
Про зміни ТУ.PDF
05 червня 2019 17:14
лист УЗ умовн. номер.PDF
05 червня 2019 17:14
креслення маг.частина.PDF
05 червня 2019 17:14
креслення гол.частина.PDF
05 червня 2019 17:14
Свидетельство НДС.pdf
05 червня 2019 17:14
дані на товар лот1,2.PDF

Публічні документи

05 червня 2019 14:29
техніка.rar
05 червня 2019 14:29
Пропозиція.rar
05 червня 2019 14:29
лист погодження.rar
05 червня 2019 14:29
кваліфікація.rar
05 червня 2019 14:29
fwd5245.zip

Публічні документи

04 червня 2019 20:58
Електронний підпис
04 червня 2019 20:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ХМЗ"ФЕД"

ТОВ Техноекотрейдінг

ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ХМЗ"ФЕД"
#14310052
Переможець 1 552 774,98
UAH з ПДВ
10 липня 2019 18:44

Документи

10 липня 2019 18:44
Електронний підпис
10 липня 2019 18:44
Протокол 2665.pdf
10 липня 2019 18:44
Намір 2665.pdf
07 червня 2019 14:21
Електронний підпис
07 червня 2019 14:21
_2811.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 18:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ХМЗ"ФЕД"
#14310052
1 552 774,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 18:44
Електронний підпис
10 липня 2019 18:44
Протокол 2665.pdf
10 липня 2019 18:44
Намір 2665.pdf
07 червня 2019 14:21
Електронний підпис
07 червня 2019 14:21
_2811.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:34
ЗПВД_60_19-237.pdf укладений
01 червня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:23
ЦЗВ-60-19-237 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:22
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 20:34
60_19_237.pdf укладений
31 липня 2019 20:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 60_19_237
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 458 825,40
UAH (в тому числі ПДВ 76 470,90 UAH)