Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні дошки, проектори, проекційні екрани, настінний екран, моторизовані екрани, телевізор
Очікувана вартість
316 586,00 UAH
UA-2019-03-15-000428-a df7076da1419479e9e085ab2541f7e8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 316 586,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №13 проектор, ЗДО №83
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 7 393,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 36,97 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лот №13 проектор, ЗДО №83
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон , за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Дата доставки: 20 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 08:16
Дата відповіді: 20 березня 2019 09:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання перше: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Відповідь на питання друге: згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].

Інформація про відміну

Дата відміни
31 березня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій