Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні дошки, проектори, проекційні екрани, настінний екран, моторизовані екрани, телевізор
Очікувана вартість
316 586,00 UAH
UA-2019-03-15-000428-a df7076da1419479e9e085ab2541f7e8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чаплинський

+380552456061 osoba_persha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146713
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А
Контактна особа: Дмитро Чаплинський
+380552456061
osoba_persha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2019 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2019 17:00
Очікувана вартість: 316 586,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №6 інтерактивна дошка, проектори, ЗЗСО №26
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 72 050,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 360,25 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 квітня 2019 13:42
Закінчення: 01 квітня 2019 14:03
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
Лот №6 інтерактивна дошка, проектори, ЗЗСО №26
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон , за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Дата доставки: 20 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 березня 2019 08:15
Дата відповіді: 20 березня 2019 09:51
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання перше: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару). Відповідь на питання друге: згідно з Розділом V до Тендерної документації найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ].

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2019 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА 51 792,00
UAH з ПДВ
51 792,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 61 200,00
UAH з ПДВ
51 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 18:10
ДОВІДКА ПОДАТКОВА до 11.04
05 квітня 2019 18:10
ДОВІДКА МВС
05 квітня 2019 18:10
ДОВІДКА КОРУПЦІЯ
01 квітня 2019 17:54
ДОВІДКА ПОДАТКОВА
01 квітня 2019 17:54
ДОВІДКА МВС
29 березня 2019 12:56
Електронний підпис
29 березня 2019 12:53
28.ДОВІДКА ПОДАТКОВА.pdf
29 березня 2019 12:53
27.ДОВІДКА МВС.pdf
29 березня 2019 12:52
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
29 березня 2019 12:52
6.НАКАЗ.pdf
29 березня 2019 12:52
5.ПАСПОРТ КОД ДИРЕКТОРА.pdf
29 березня 2019 12:51
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮЖНА СВІТЛАНА ГЕННАДІЄВНА

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 51 790,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 14:42
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 квітня 2019 14:42
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:41
151.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
51 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 14:42
Електронний підпис
05 квітня 2019 14:41
151.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 09:44
185.PDF укладений
18 квітня 2019 09:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 51 790,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 631,67 UAH)