Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (рукавички, катетер, затиск пупковий, трубка ендотрахеальна, сечоприймач, покриття операційне, пелюшка, комплект одягу та покритів, халат, фартух, шапочка, маска, бахіли, набір гінекологічний оглядовий, дзеркало вагінальне, щіточка гінекологічна цервікальна, бинт, відріз марлевий, вата, пластир, шовний матеріал, система трансфузійна, голки, шприц, лезо, ланцет (скарифікатор), джгут)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000724-b 304690cd1ed04f599317f24dcc484413
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшук Марина Володимирівна

+380979883162 MARINALIA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Код ЄДРПОУ: 03399089
Вебсайт: http://pology.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18
Контактна особа: Ляшук Марина Володимирівна
+380979883162
MARINALIA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2019 09:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (рукавички, катетер, затиск пупковий, трубка ендотрахеальна, сечоприймач, покриття операційне, пелюшка, комплект одягу та покритів, халат, фартух, шапочка, маска, бахіли, набір гінекологічний оглядовий, дзеркало вагінальне, щіточка гінекологічна цервікальна, бинт, відріз марлевий, вата, пластир, шовний матеріал, система трансфузійна, голки, шприц, лезо, ланцет (скарифікатор), джгут). Детально - в Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

07 березня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 11:52
Перелік змін 1.pdf.p7s
07 березня 2019 11:52
Перелік змін 1.pdf
07 березня 2019 11:52
Оголошення.pdf.p7s
07 березня 2019 11:52
Оголошення.pdf
07 березня 2019 11:52
33140000-3_Тендерна_документація.pdf.p7s
07 березня 2019 11:52
33140000-3_Тендерна_документація.pdf
07 березня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2019 11:52
Перелік змін 1.pdf.p7s
07 березня 2019 11:52
Перелік змін 1.pdf
07 березня 2019 11:52
Оголошення.pdf.p7s
01 березня 2019 13:32
Оголошення.pdf.p7s
07 березня 2019 11:52
Оголошення.pdf
01 березня 2019 13:32
Оголошення.pdf
07 березня 2019 11:52
33140000-3_Тендерна_документація.pdf.p7s
01 березня 2019 13:32
33140000-3_Тендерна_документація.pdf.p7s
07 березня 2019 11:52
33140000-3_Тендерна_документація.pdf
01 березня 2019 13:32
33140000-3_Тендерна_документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 01 березня 2019 17:40
Дата відповіді: 05 березня 2019 23:49
Просимо завантажити документацію в DOC-форматі для зручності підготовки документів по тендеру.
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням тендерного комітету
від 05.03.2019 р.

РОЗ’ЯСНЕННЯ
на запитання щодо оприлюднення тендерної документації
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)

01.03.2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA- 2019-03-01-000724-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: прохання завантажити документацію в DOC-форматі для зручності підготовки документів по тендеру.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням вимог, що визначені Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, у файлі PDF/A-1 (з розширенням *.pdf) згідно зі специфікацією PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005), що відповідає формату даних для створення текстових електронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Слід зазначити, що застосований формат даних електронного документа дозволяє вільно копіювати та обробляти текст документа, в тому числі засобами машинного зчитування, включаючи можливість автоматичного конвертування даних. Файл з Тендерною документацією може бути безперешкодно конвертований у будь-який формат даних (*.odt, *.rtf, *.doc, *.docx, *.rtf та інші), придатний для обробки у текстовому редакторі загальнодоступними програмними засобами, а також за допомогою онлайн-сервісів (наприклад, http://convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx, https://pdf2doc.com, https://smallpdf.com, тощо).
Одночасно повідомляємо, що тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (шовний матеріал)
Опис предмету закупівлі:
код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (шовний матеріал). Детально - в Тендерній документації.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 245,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 березня 2019 11:37
Закінчення: 19 березня 2019 11:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

120 од
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки: 31 грудня 2019
120 од
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки: 31 грудня 2019
156 од
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки: 31 грудня 2019
156 од
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки: 31 грудня 2019
60 од
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки: 31 грудня 2019
50 од
Шовний матеріал
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2019 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 48 554,76
UAH з ПДВ
48 554,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм" 42 250,00
UAH з ПДВ
42 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2019 15:52
Цінова пропозиція.pdf
15 березня 2019 18:22
Електронний підпис
15 березня 2019 18:21
ТЧ.pdf
15 березня 2019 18:21
КЧ.pdf

Публічні документи

28 березня 2019 20:01
Електронний підпис
28 березня 2019 19:56
Електронний підпис
28 березня 2019 19:53
Електронний підпис
28 березня 2019 19:52
цінова
28 березня 2019 19:52
Довідка з НАЗК
28 березня 2019 19:52
довідка про банкрутство
28 березня 2019 19:52
Довідка з Дфс
28 березня 2019 19:52
Довідка з МВС
28 березня 2019 19:52
гарантійний лист
28 березня 2019 19:50
Електронний підпис
28 березня 2019 19:46
Електронний підпис
18 березня 2019 00:08
Електронний підпис
18 березня 2019 00:06
Повноваження.rar
18 березня 2019 00:06
Технічний опис Лот 3.rar
18 березня 2019 00:06
реєстр.pdf
18 березня 2019 00:06
Інші документи.rar
18 березня 2019 00:06
Відповідність статті 17.rar
18 березня 2019 00:06
Шовний матеріал.rar
18 березня 2019 00:06
Калита.rar
18 березня 2019 00:06
Славна.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ Фірма "Волиньфарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фірма "Волиньфарм"
#21738610
Переможець 42 250,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 02:42

Документи

27 березня 2019 02:42
Електронний підпис
19 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 02:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм"
#21738610
42 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 02:42
Електронний підпис
19 березня 2019 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 09:36
Договір №267 від 08.04.19р..pdf укладений
08 квітня 2019 09:36
Договір №267 від 08.04.19р..pdf.p7s укладений
08 квітня 2019 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 764,02 UAH)