Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (рукавички, катетер, затиск пупковий, трубка ендотрахеальна, сечоприймач, покриття операційне, пелюшка, комплект одягу та покритів, халат, фартух, шапочка, маска, бахіли, набір гінекологічний оглядовий, дзеркало вагінальне, щіточка гінекологічна цервікальна, бинт, відріз марлевий, вата, пластир, шовний матеріал, система трансфузійна, голки, шприц, лезо, ланцет (скарифікатор), джгут)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-03-01-000724-b ● 304690cd1ed04f599317f24dcc484413
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК" |
Код ЄДРПОУ: | 03399089 |
Вебсайт: | http://pology.lutsk.ua |
Місцезнаходження: | 43005, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ГУЛАКА-АРТЕМОВСЬКОГО, будинок 18 |
Контактна особа: |
Ляшук Марина Володимирівна +380979883162 MARINALIA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2019 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2019 09:00 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (рукавички, катетер, затиск пупковий, трубка ендотрахеальна, сечоприймач, покриття операційне, пелюшка, комплект одягу та покритів, халат, фартух, шапочка, маска, бахіли, набір гінекологічний оглядовий, дзеркало вагінальне, щіточка гінекологічна цервікальна, бинт, відріз марлевий, вата, пластир, шовний матеріал, система трансфузійна, голки, шприц, лезо, ланцет (скарифікатор), джгут). Детально - в Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
07 березня 2019 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 березня 2019 11:52 |
Перелік змін 1.pdf.p7s | |
07 березня 2019 11:52 |
Перелік змін 1.pdf | |
07 березня 2019 11:52 |
Оголошення.pdf.p7s | |
07 березня 2019 11:52 |
Оголошення.pdf | |
07 березня 2019 11:52 |
33140000-3_Тендерна_документація.pdf.p7s | |
07 березня 2019 11:52 |
33140000-3_Тендерна_документація.pdf |
07 березня 2019 11:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 березня 2019 11:52 |
Перелік змін 1.pdf.p7s
|
|||
07 березня 2019 11:52 |
Перелік змін 1.pdf
|
|||
07 березня 2019 11:52 |
Оголошення.pdf.p7s
|
|||
07 березня 2019 11:52 |
Оголошення.pdf
|
|||
07 березня 2019 11:52 |
33140000-3_Тендерна_документація.pdf.p7s
|
|||
07 березня 2019 11:52 |
33140000-3_Тендерна_документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 01 березня 2019 17:40
Дата відповіді: 05 березня 2019 23:49
Просимо завантажити документацію в DOC-форматі для зручності підготовки документів по тендеру.
Відповідь: ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням тендерного комітету
від 05.03.2019 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
на запитання щодо оприлюднення тендерної документації
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)
01.03.2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA- 2019-03-01-000724-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: прохання завантажити документацію в DOC-форматі для зручності підготовки документів по тендеру.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням вимог, що визначені Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, у файлі PDF/A-1 (з розширенням *.pdf) згідно зі специфікацією PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005), що відповідає формату даних для створення текстових електронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Слід зазначити, що застосований формат даних електронного документа дозволяє вільно копіювати та обробляти текст документа, в тому числі засобами машинного зчитування, включаючи можливість автоматичного конвертування даних. Файл з Тендерною документацією може бути безперешкодно конвертований у будь-який формат даних (*.odt, *.rtf, *.doc, *.docx, *.rtf та інші), придатний для обробки у текстовому редакторі загальнодоступними програмними засобами, а також за допомогою онлайн-сервісів (наприклад, http://convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx, https://pdf2doc.com, https://smallpdf.com, тощо).
Одночасно повідомляємо, що тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
рішенням тендерного комітету
від 05.03.2019 р.
РОЗ’ЯСНЕННЯ
на запитання щодо оприлюднення тендерної документації
(в порядку частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”)
01.03.2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA- 2019-03-01-000724-b) оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника), а саме: прохання завантажити документацію в DOC-форматі для зручності підготовки документів по тендеру.
Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет роз’яснює:
Оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу Тендерна документації разом з усіма Додатками до неї складена та оформлена з дотриманням вимог, що визначені Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, у файлі PDF/A-1 (з розширенням *.pdf) згідно зі специфікацією PDF 1.4 (ISO 19005-1:2005), що відповідає формату даних для створення текстових електронних документів згідно з Переліком форматів даних електронних документів постійного і тривалого (понад 10 років) зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5.
Слід зазначити, що застосований формат даних електронного документа дозволяє вільно копіювати та обробляти текст документа, в тому числі засобами машинного зчитування, включаючи можливість автоматичного конвертування даних. Файл з Тендерною документацією може бути безперешкодно конвертований у будь-який формат даних (*.odt, *.rtf, *.doc, *.docx, *.rtf та інші), придатний для обробки у текстовому редакторі загальнодоступними програмними засобами, а також за допомогою онлайн-сервісів (наприклад, http://convertonlinefree.com/PDFToWORDRU.aspx, https://pdf2doc.com, https://smallpdf.com, тощо).
Одночасно повідомляємо, що тендерний комітет не вбачає підстав для внесення змін до Тендерної документації, оскільки остання відповідає Закону України “Про публічні закупівлі”, вимогам законодавства у сфері електронного документообігу та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (покриття операційне, пелюшка, комплект одягу та покритів, халат, фартух, шапочка, маска, бахіли, набір гінекологічний оглядовий, дзеркало вагінальне, щіточка гінекологічна цервікальна) |
Опис предмету закупівлі: |
код ДК 021:2015: 33140000-3 – Медичні матеріали (покриття операційне, пелюшка, комплект одягу та покритів, халат, фартух, шапочка, маска, бахіли, набір гінекологічний оглядовий, дзеркало вагінальне, щіточка гінекологічна цервікальна). Детально - в Тендерній документації.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 131 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 655,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
100 шт
Покриття операційне
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
100 шт
Покриття операційне
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 шт
Покриття операційне
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
100 шт
Пелюшка
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
100 шт
Пелюшка
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1000 шт
Пелюшка
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
900 шт
Пелюшка
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 комп
Комплект одягу та покритів
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 шт
Халат
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
300 шт
Халат
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
50 шт
Фартух
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1200 шт
Шапочка
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1600 шт
Маска
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
200 шт
Маска
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1300 пар
Бахіли
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1800 наб
Набір гінекологічний оглядовий
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
30 наб
Набір гінекологічний оглядовий
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1400 шт
Дзеркало вагінальне
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
1400 шт
Щіточка гінекологічна цервікальна
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43005, Україна, Волинська обл., Луцьк, вул.Гулака-Артемовського буд.18
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Фірма "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
111 500,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2019 02:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:46
|
ДУ №1 від 20.12.19 до Договору №266 (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:46
|
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf (2) (1).p7s | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:46
|
Повідомлення про внесення змін до договору (2) (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 10:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 09:24
|
Договір №266 від 08.04.19р..pdf | укладений |
08 квітня 2019 09:23
|
Договір №266 від 08.04.19р..pdf.p7s | укладений |
08 квітня 2019 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), з метою зменшення обсягів закупівлі, Сторони домовились внести зміни до Договору поставки №266 від 08 квітня 2019р. (далі – Договір) шляхом укладення цієї Додаткової угоди про таке: 1. Відповідно до підпункту 10.2.1. пункту 10.2. та 10.3., Договору Сторони узгодили зменшення обсягів закупівлі на окремі товари, передбачені Специфікацією (додаток №1 до Договору). 2. З урахуванням пункту 1 цієї Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та внести наступні зміни до Договору: 2.1. Специфікацію (додаток №1 до Договору) викласти в новій редакції, що додається. 2.2. Пункт 4.1. Договору викласти у такій редакції: «4.1. Загальна вартість товару, що підлягає постачанню за цим Договором, (сума договору) становить 103337,32 грн. (Сто три тисячі триста тридцять сім грн. 32 коп.), в тому числі ПДВ – 6760,39 грн. (Шість тисяч сімсот шістдесят грн.39 коп), а саме: 83454,52 грн. (Вісімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят чотири грн. 52 коп.) в тому числі ПДВ 5459,64 грн. за кошти фінансової підтримки з бюджету; 19882,80 грн. (Дев’ятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 80 коп.) в тому числі ПДВ 1300,75 за власні кошти підприємства.» 3. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної сторони. 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін, та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. З метою забезпечення виконання вимоги, що передбачена частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору, зазначаємо випадок для внесення змін до істотних умов договору згідно з пунктом 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Детально викладено в копії додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 266 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |