Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар)
Очікувана вартість
306 581,00 UAH
UA-2019-02-28-001444-a 95d6e1644455434492a39f33c78c3f9f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Яланський

+380504540657 polgosp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 32701249
Місцезнаходження: 70605, Україна , Запорізька обл., Пологівський район місто Пологи, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 29
Контактна особа: Іван Яланський
+380504540657
polgosp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
23 січня 2019 року було оголошено відкриті торги по закупівлі за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) в сумі 306581,00грн., за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-23-002413-b. 8 лютого 2019 року о 10:00 годині закупівля не відбулась, торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 11 лютого 2019 року прийнято рішення повторно розпочати відкриті торги по закупівлі за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) в сумі 306581,00грн., за ідентифікатором закупівлі UA-2019-02-11-001091-b, при чому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог , що були визначені замовником у тендерній документації першої закупівлі.
27 лютого 2019 року о 10-00 годині закупівля не відбулася, торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі. Однак у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі фруктового соку, нектару. Відповідно пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.№922-УІІІ (із змінами, далі Закон) - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, закупівля за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) на 2019 р., може бути здійснена як виняток за переговорною процедурою закупівлі, яка для укладання договорів з постачальниками вимагає попередньо проведення з ними переговорів, та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2019 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 11 березня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


Тендерна документація

28 лютого 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2019 15:07
Місце поставки товару.docx
28 лютого 2019 15:07
Місце поставки товару.docx
28 лютого 2019 15:07
Місце поставки товару.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 3 - придбання ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) за бюджетні.
Опис предмету закупівлі:
Сік мультивітамінний ( з мякіттю, стерилізований) 1,93л (тетрапак) - 45шт, нектар мультифруктовий ( вітамінизований) ( стерилізований) 1,93л - 45шт, нектар яблучно- вишневий ( пастеризований) 1,93л ( тетрапак) - 45шт, сік персиковий ( з мякіттю, стерилізований) 1,93л ( тетрапак) - 44шт.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 806,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

179 шт
Сік, нектар
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 13 березня 2019  —  30 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНДОРА"
#22430008
Переможець 4 879,54
UAH з ПДВ
28 лютого 2019 15:30

Документи

28 лютого 2019 15:30
Електронний підпис
28 лютого 2019 15:28
сік 1сторінка.jpg
28 лютого 2019 15:28
сік 2сторінка.jpg
28 лютого 2019 15:28
сік 3сторінка.jpg
28 лютого 2019 15:28
сік 4сторінка.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 15:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНДОРА"
#22430008
4 879,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2019 15:30
Електронний підпис
28 лютого 2019 15:28
сік 1сторінка.jpg
28 лютого 2019 15:28
сік 2сторінка.jpg
28 лютого 2019 15:28
сік 3сторінка.jpg
28 лютого 2019 15:28
сік 4сторінка.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2019 17:17
Дод.угода 2(12).pdf зміни до договору
04 вересня 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 11:40
доп.санд3.jpg зміни до договору
11 червня 2019 11:39
доп.санд3 001.jpg зміни до договору
11 червня 2019 11:39
Електронний підпис укладений
13 березня 2019 12:20
12-1.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-2.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-3.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-4.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-5.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-6.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-7.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-8.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-9.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-10.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-11.jpg укладений
13 березня 2019 12:19
12-12.jpg укладений
13 березня 2019 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виниклі вагомі причини у Замовника у зв ’язку з тим, що до 30 червня 2019 р. Замовник не зможе повністю отримати товар в обумовленій кількості, який необхідно буде зберігати при певних умовах, враховуючи відсутність вільних місць на продуктовому складі Замовника для розташування усього товару, з метою забезпечення дітей якісною продукцією, які потребують додержання температурного режиму. Беручи до уваги, що прогнозований показник харчування учнів протягом цього періоду був зменшений за кількістю відвідування учнів . Це привело до зменшення об’ємів вживання продуктів харчування у Замовника на час дії договору, тому сторони вирішили шляхом внесення змін в даний договір, продовжити строк дії договору, при умові, що дані зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 12/2019ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 12/2019ТД
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12/2019ТД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 490,75
UAH (в тому числі ПДВ 81,79 UAH)