Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар)
Очікувана вартість
306 581,00 UAH
UA-2019-02-28-001444-a ● 95d6e1644455434492a39f33c78c3f9f
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОСПОДАР" ПОЛОГІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 32701249 |
Місцезнаходження: | 70605, Україна , Запорізька обл., Пологівський район місто Пологи, ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 29 |
Контактна особа: |
Іван Яланський +380504540657 polgosp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
23 січня 2019 року було оголошено відкриті торги по закупівлі за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) в сумі 306581,00грн., за ідентифікатором закупівлі UA-2019-01-23-002413-b. 8 лютого 2019 року о 10:00 годині закупівля не відбулась, торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 11 лютого 2019 року прийнято рішення повторно розпочати відкриті торги по закупівлі за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) в сумі 306581,00грн., за ідентифікатором закупівлі UA-2019-02-11-001091-b, при чому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог , що були визначені замовником у тендерній документації першої закупівлі.
27 лютого 2019 року о 10-00 годині закупівля не відбулася, торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі. Однак у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі фруктового соку, нектару. Відповідно пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.№922-УІІІ (із змінами, далі Закон) - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, закупівля за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) на 2019 р., може бути здійснена як виняток за переговорною процедурою закупівлі, яка для укладання договорів з постачальниками вимагає попередньо проведення з ними переговорів, та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
27 лютого 2019 року о 10-00 годині закупівля не відбулася, торги відмінено по причині подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі. Однак у Замовника торгів надалі існує потреба в закупівлі фруктового соку, нектару. Відповідно пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р.№922-УІІІ (із змінами, далі Закон) - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, закупівля за ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) на 2019 р., може бути здійснена як виняток за переговорною процедурою закупівлі, яка для укладання договорів з постачальниками вимагає попередньо проведення з ними переговорів, та оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 лютого 2019 15:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 11 березня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Тендерна документація
28 лютого 2019 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 лютого 2019 15:07 |
Місце поставки товару.docx | |
28 лютого 2019 15:07 |
Місце поставки товару.docx | |
28 лютого 2019 15:07 |
Місце поставки товару.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2 - придбання ДК 021:2015 "15320000-7“ Фруктові та овочеві соки (сік, нектар) за власні кошти. |
Опис предмету закупівлі: |
Сік мультивітамінний ( з мякіттю, стерилізований) 1,93л (тетрапак) - 325шт, нектар мультифруктовий ( вітамінизований) ( стерилізований) 1,93л - 324шт, нектар яблучно- вишневий ( пастеризований) 1,93л ( тетрапак) - 324шт, сік персиковий ( з мякіттю, стерилізований) 1,93л ( тетрапак) - 324шт, сік мультивітамінний ( з мякіттю, стерилізований) 0,2л (тетрапак) - 3735шт, нектар мультифруктовий ( вітамінизований) ( стерилізований) 0,2л ( тетрапак) - 3735шт, нектар яблучний ( пастеризований) 0,2 л ( тетрапак) - 3735шт, сік персиковий ( з мякіттю, стерилізований) 0,2л ( тетрапак) - 3735шт, сік яблучно- получний ( з м'якіттю, стерилізований ) 0,2л ( тетрапак) - 3735шт, сік яблучно - морковно - полуничний ( з м'якіттю, стерилізований) 0,2 л ( тетрапак) - 3735шт.
Розгорнути
Згорнути
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 141 840,00 UAH з ПДВ |
Позиції
23707 шт
Сік, нектар
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
13 березня 2019
—
30 червня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНДОРА" #22430008 |
Переможець |
132 167,42
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2019 15:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2020 13:22
|
Додаткова угода 3 11 2019ТД.jpeg | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:16
|
Додаткова угода 3 11 2019ТД1.jpeg | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2019 13:27
|
Сандора 11 2019ТД.jpeg | зміни до договору |
31 жовтня 2019 13:26
|
Сандора 11 2019ТД1.jpeg | зміни до договору |
31 жовтня 2019 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 11:33
|
доп.санд2.jpg | зміни до договору |
11 червня 2019 11:31
|
доп.санд2 001.jpg | зміни до договору |
11 червня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2019 12:09
|
11-1.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-2.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-3.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-4.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-5.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-6.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-7.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-8.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-9.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-10.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-11.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-12.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
11-13.jpg | укладений |
13 березня 2019 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи виниклі вагомі причини у Замовника у зв ’язку з тим, що до 30 червня 2019 р. Замовник не зможе повністю отримати товар в обумовленій кількості, який необхідно буде зберігати при певних умовах, враховуючи відсутність вільних місць на продуктовому складі Замовника для розташування усього товару, з метою забезпечення дітей якісною продукцією, які потребують додержання температурного режиму. Беручи до уваги, що прогнозований показник харчування учнів протягом цього періоду був зменшений за кількістю відвідування учнів . Це привело до зменшення об’ємів вживання продуктів харчування у Замовника на час дії договору, тому сторони вирішили шляхом внесення змін в даний договір, продовжити строк дії договору, при умові, що дані зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 11/2019ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11/2019ТД |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 11/2019ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 11/2019ТД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |