Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
препарати лікарські – 10 лотів: Лот №1 - Imipenem and enzyme inhibitor; Лот №2 - Meropenem; Лот №3 – Linezolid; Лот №4 – Amphotericin B; Лот №5 – Voriconazole; Лот №6 - Ganciclovir; Лот №7 – Cefoperazoneand beta-lactamaseinhibitor; Лот №8 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Лот №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Лот №10 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.
medical preparations– 10 lots: Lot №1 - Imipenemandenzymeinhibitor; Lot №2 - Meropenem; Lot №3 – Linezolid; Lot №4 – Amphotericin B; Lot №5 – Voriconazole; Lot №6 - Ganciclovir; Lot №7 – Cefoperazoneand beta-lactamaseinhibitor; Lot №8 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Lot №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Lot №10 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm
medical preparations– 10 lots: Lot №1 - Imipenemandenzymeinhibitor; Lot №2 - Meropenem; Lot №3 – Linezolid; Lot №4 – Amphotericin B; Lot №5 – Voriconazole; Lot №6 - Ganciclovir; Lot №7 – Cefoperazoneand beta-lactamaseinhibitor; Lot №8 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Lot №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Lot №10 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm
Очікувана вартість
48 237 094,18 UAH
UA-2018-12-20-002011-a ● b26d1b3dbbc843ee95a56da4cb55dd53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Контактна особа: |
Шадура Олена Михайлівна +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Ukrainian Children Specialized Hospital "OHMATDIT" |
National ID: | 01994089 |
Contact point: |
Shadura Elena +380675963609 lenatender1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 грудня 2018 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 48 237 094,18 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 грудня 2018 14:43 |
Enquiries until: | 12 січня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 18 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 січня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 48 237 094 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
Procurement proceduresiscarriedoutfortheneeds during 2019
Тендерна документація
02 січня 2019 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2019 14:50 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги (нова редакція).docx | |
02 січня 2019 14:50 |
ТД ліки НП 3 (нова редакція).doc | |
02 січня 2019 14:50 |
Перелік змін ліки НП 3.pdf | |
20 грудня 2018 14:45 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx | |
20 грудня 2018 14:45 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx |
02 січня 2019 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
02 січня 2019 14:50 |
Додаток 3 медико-технічні вимоги (нова редакція).docx
|
||||
02 січня 2019 14:50 |
ТД ліки НП 3 (нова редакція).doc
|
||||
02 січня 2019 14:50 |
Перелік змін ліки НП 3.pdf
|
||||
20 грудня 2018 14:45 |
Додаток 2 проект договору поставки.docx
|
||||
20 грудня 2018 14:45 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога надання клінічного відгуку
Дата подання: 22 грудня 2018 09:18
Дата відповіді: 26 грудня 2018 13:52
Доброго дня, додатком к ТД вимагається надання клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу; Хочумо зазначити, що в статутах діяльності таких центрів не передбачено видання таких відгуків, законом те, тоб то їх видача є лише персональною волею певних посадових осіб вищезгаданих установ, що ставить учасників торгів в нерівні умови і відповідно порушує принципи проведення публічних закупівель, що зазначені в ЗУ про публічні закупівлі. Також, звертаємо Вашу увагу, що вами також оголошені подібні торги UA-2018-12-22-000028-a, де закупаються подібні препарати, однак вимога про надання клінічного відгуку відсутня! Ми розуміємо Ваше прагнення в забезпечені Ваших пацієнтів якісними препаратами, однак це прагнення не має порушувати наших законних прав на участь в торгах. У разі відхилення залишаємо за собою право оскаржити Ваше рішенні в АМКУ.
P.S. Якість та безпечність можуть засвідчити інші документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Українирозглянув Ваше питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 3 встановлено вимогу надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування.
Додатково, МОЗ України разом з МЕРТ підготували рекомендації для підвищення ефективності закупівлі ліків за кошти місцевих бюджетів
Дата подання: 26 грудня 2018 09:45
Дата відповіді: 26 грудня 2018 13:52
http://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D0%9C%D0%9E%D0%97-%D0%9C%D0%95%D0%A0%D0%A2.pdf
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Українирозглянув Ваше питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 3 встановлено вимогу надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування.
Клінічний відгук
Дата подання: 26 грудня 2018 14:13
Дата відповіді: 26 грудня 2018 14:18
Доброго дня,
Як Ви поясните вибірковість застосування Вашої власної норми про надання клінічних відгуків для:
«забезпечення Ваших пацієнтів безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.», а саме в даних торгах така вимога зазначаються, а в інших торгах ні (UA-2018-12-22-000028-a, UA-2018-12-26-000038-a ) – в даному випадку Ви вже не турбуєтеся про «забезпечення Ваших пацієнтів безпечними та ефективними лікарськими препаратами»?
Також, хочемо зазначити, що відповідно до ЗУ «Про лікарські засоби» та інші підзаконні акти в галузі охорони здоров’я використання препаратів у дітей регламентується відповідними віковим показаннями на конкретний препарат, що зазначено в його інструкції до застосування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Українирозглянув Ваше питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 3 встановлено вимогу надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm. |
Опис предмету закупівлі: |
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 535 582,08 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH з ПДВ |
Title: №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.
Description: Procurement proceduresiscarriedoutfortheneeds during 2019
Current status: Complete
Estimated total value: 535 582,08 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 3 000,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 04 лютого 2019 15:11
Auction planned date: 04 лютого 2019 15:11
Закінчення: 04 лютого 2019 15:32
Позиції
480 шт
Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Immunoglobulins, normal human, for extravascular adm.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки:
31 грудня 2019
Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.
CPV: 33600000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 січня 2019
Найменування: | Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України |
Код ЄДРПОУ: | 01994089 |
Місцезнаходження: | 01135, Україна, Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ ЗАВОД "БІОФАРМА" #39071152 |
Переможець |
486 892,80
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2020 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2019 12:54
|
Договір № 18.02.3 від 18.02.2019 Біовен моно 25 мл Біофарма.pdf | укладений |
18 лютого 2019 12:53
|