Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

препарати лікарські – 10 лотів: Лот №1 - Imipenem and enzyme inhibitor; Лот №2 - Meropenem; Лот №3 – Linezolid; Лот №4 – Amphotericin B; Лот №5 – Voriconazole; Лот №6 - Ganciclovir; Лот №7 – Cefoperazoneand beta-lactamaseinhibitor; Лот №8 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Лот №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Лот №10 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.
medical preparations– 10 lots: Lot №1 - Imipenemandenzymeinhibitor; Lot №2 - Meropenem; Lot №3 – Linezolid; Lot №4 – Amphotericin B; Lot №5 – Voriconazole; Lot №6 - Ganciclovir; Lot №7 – Cefoperazoneand beta-lactamaseinhibitor; Lot №8 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Lot №9 – Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm.; Lot №10 - Immunoglobulins, normalhuman, forintravascularadm
Очікувана вартість
48 237 094,18 UAH
UA-2018-12-20-002011-a b26d1b3dbbc843ee95a56da4cb55dd53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шадура Олена Михайлівна

+380675963609 lenatender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Контактна особа: Шадура Олена Михайлівна
+380675963609
lenatender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian Children Specialized Hospital "OHMATDIT"
National ID: 01994089
Contact point: Shadura Elena
+380675963609
lenatender1@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 грудня 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2019 11:00
Очікувана вартість: 48 237 094,18 UAH з ПДВ
Publication date: 20 грудня 2018 14:43
Enquiries until: 12 січня 2019 11:00
Complaints submission until: до 18 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 48 237 094 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
Procurement proceduresiscarriedoutfortheneeds during 2019

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога надання клінічного відгуку
Дата подання: 22 грудня 2018 09:18
Дата відповіді: 26 грудня 2018 13:52
Доброго дня, додатком к ТД вимагається надання клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу; Хочумо зазначити, що в статутах діяльності таких центрів не передбачено видання таких відгуків, законом те, тоб то їх видача є лише персональною волею певних посадових осіб вищезгаданих установ, що ставить учасників торгів в нерівні умови і відповідно порушує принципи проведення публічних закупівель, що зазначені в ЗУ про публічні закупівлі. Також, звертаємо Вашу увагу, що вами також оголошені подібні торги UA-2018-12-22-000028-a, де закупаються подібні препарати, однак вимога про надання клінічного відгуку відсутня! Ми розуміємо Ваше прагнення в забезпечені Ваших пацієнтів якісними препаратами, однак це прагнення не має порушувати наших законних прав на участь в торгах. У разі відхилення залишаємо за собою право оскаржити Ваше рішенні в АМКУ. P.S. Якість та безпечність можуть засвідчити інші документи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Українирозглянув Ваше питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 3 встановлено вимогу надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування.
Додатково, МОЗ України разом з МЕРТ підготували рекомендації для підвищення ефективності закупівлі ліків за кошти місцевих бюджетів
Дата подання: 26 грудня 2018 09:45
Дата відповіді: 26 грудня 2018 13:52
http://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0/%D0%9C%D0%9E%D0%97-%D0%9C%D0%95%D0%A0%D0%A2.pdf
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Українирозглянув Ваше питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 3 встановлено вимогу надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування.
Клінічний відгук
Дата подання: 26 грудня 2018 14:13
Дата відповіді: 26 грудня 2018 14:18
Доброго дня, Як Ви поясните вибірковість застосування Вашої власної норми про надання клінічних відгуків для: «забезпечення Ваших пацієнтів безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.», а саме в даних торгах така вимога зазначаються, а в інших торгах ні (UA-2018-12-22-000028-a, UA-2018-12-26-000038-a ) – в даному випадку Ви вже не турбуєтеся про «забезпечення Ваших пацієнтів безпечними та ефективними лікарськими препаратами»? Також, хочемо зазначити, що відповідно до ЗУ «Про лікарські засоби» та інші підзаконні акти в галузі охорони здоров’я використання препаратів у дітей регламентується відповідними віковим показаннями на конкретний препарат, що зазначено в його інструкції до застосування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ Українирозглянув Ваше питання та повідомляє, що виходячи з вимог тендерної документації, зокрема, Додатку 3 встановлено вимогу надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію.
При цьому, виходячи з положень частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, перелік документів якими учасник повинен підтвердити відповідність пропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, що встановлені замовником в тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
На виконання зазначених вище норм Закону Замовником було прийнято рішення про встановлення вимоги про надання оригіналу клінічного відгуку не менше 1 (одного) про застосування, ефективність та безпеку препарату в Центрах або дитячих відділеннях онкогематології за підписом завідуючого відділенням та керівником закладу.
Дане рішення передусім було зумовлено з метою здійснення закупівлі лікарських засобів, які безпечними та ефективними під час застосування саме у дитячих Центрах або дитячих відділеннях онкогематології.
Таким чином, ми як Замовник не вважає вимогу щодо надання клінічного відгуку такою, що порушує права учасників на участь в торгах.
Ваші аргументи в частині встановлення кваліфікаційних вимог вважаємо необґрунтованими та безпідставними, оскільки вимога про надання клінічного відгуку не має жодного відношення до кваліфікаційних критеріїв та вимог, встановлених виходячи з вимог тендерної документації.
Разом з цим, виходячи з рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України, останні не містять жодних обмежень відносно встановлення вимоги про надання, у тому числі відкупів.
Додатково маємо намір звернути Вашу увагу, що виходячи з норм Закону України «Про публічні закупівлі» який чітко наголошує, що при здійснені закупівель товарів, робіт і послуг поряд з принципами добросовісної конкуренції, відкритості, прозорості та недискримінації учасників повинен бути також застосований принцип максимальної економії та ефективності, а тому ми не вважаємо дану вимогу дискримінаційною, а навпаки, вважаємо, що забезпечуємо конкуренцію та можливість пацієнтам нашої лікарні отримувати найбільш якісне, доступне та ефективне лікування
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №4 – Amphotericin B
Опис предмету закупівлі:
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2019 року
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 019 811,36 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 41 000,00 UAH з ПДВ


Title: Lot №4 – Amphotericin B
Description: Procurement proceduresiscarriedoutfortheneeds during 2019
Current status: Complete
Estimated total value: 8 019 811,36 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 04 лютого 2019 12:32
Auction planned date: 04 лютого 2019 12:32
Закінчення: 04 лютого 2019 12:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2106 флак
Amphotericin B
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Amphotericin B
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Дата доставки: 31 грудня 2019

Amphotericin B
CPV: 33600000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 січня 2019
UA-2018-12-20-002011-ab26d1b3dbbc843ee95a56da4cb55dd53
Найменування: Національна дитяча спеціалізована лікарня "Охматдит" МОЗ України
Код ЄДРПОУ: 01994089
Місцезнаходження: 01135, Україна, Київ обл., м.Київ, вул.В.Чорновола,28/1
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Людмила-Фарм"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 7 977 106,80
UAH з ПДВ
7 934 291,82
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 7 983 867,06
UAH з ПДВ
7 942 867,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 12:07
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 7 934 291,82
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
7 934 291,82
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 13:08
Додаткова угода № 7 від 27.09.2019.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 13:07
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 14:14
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 09:31
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 11:12
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 16:18
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2019 16:18
ПЗД № 1 від 25.03.2019 Амфоліп ТОВ Людмила -Фарм.pdf зміни до договору
26 березня 2019 16:17
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 14:22
Договір № 18.02.6 від 18.02.2019 Амфоліп Людмила Фарм.pdf укладений
18 лютого 2019 14:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до підпункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" "узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2106 фл.
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2106 фл.
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2106
Номер договору про закупівлю: 18/02/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 18/02/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 006 892,86
UAH (в тому числі ПДВ 458 394,86 UAH)