Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фізична охорона об’єктів
Physical security of facilities
Physical security of facilities
Очікувана вартість
74 512 931,33 UAH
UA-2018-11-09-001151-b ● 5fff86970d434a3bbffd308b6c3656b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Boiko Inna +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 74 512 931,33 UAH з ПДВ |
Publication date: | 09 листопада 2018 14:41 |
Enquiries until: | 04 січня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 10 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 січня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 74 512 931 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Тендерна документація
04 січня 2019 16:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2019 16:29 |
annauncement.doc | |
04 січня 2019 16:29 |
оголошення.doc | |
04 січня 2019 16:29 |
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота_Нова редакція _04.01.2019.doc | |
04 січня 2019 16:29 |
Перелік змін_04.01.2019.docx | |
03 грудня 2018 17:08 |
Перелік змін_2_2.docx | |
16 листопада 2018 16:17 |
Перелік змін_16.11.18.docx |
04 січня 2019 16:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 січня 2019 16:29 |
annauncement.doc
|
|||||||||
04 січня 2019 16:29 |
оголошення.doc
|
|||||||||
04 січня 2019 16:29 |
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота_Нова редакція _04.01.2019.doc
|
|||||||||
04 січня 2019 16:29 |
Перелік змін_04.01.2019.docx
|
|||||||||
03 грудня 2018 17:08 |
Перелік змін_2_2.docx
|
|||||||||
16 листопада 2018 16:17 |
Перелік змін_16.11.18.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 листопада 2018 17:54
Щодо внесення змін у тендерну документацію.
Відповідно до кваліфікаційних критеріїв. Учасник у складі пропозиції має надати оригінали або копії дозволів, виданих Учаснику Українським державним центром радіочастот на право експлуатації радіостанції професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2Вт, експлуатація яких можлива у регіоні надання послуг (кількість радіостанцій - не менш ніж 25 (двадцять п’ять) шт.). Технічне завдання по Лотам № 1, № 3 передбачає надання послуг переважно по 1 (одному) посту охорони на 1 (одному) об'єкті. Тобто, охоронник не має необхідності у використанні радіостанції, йому не буде з ким по ній обмінюватись інформацією. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та розділити кваліфікаційні вимоги по лотам, вказавши для кожного лоту кількість радіостанцій, що необхідні для якісного надання послуг.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2018 10:59
На вимоги внести зміни в тендерну документацію та розділити кваліфікаційні вимоги по лотам, вказавши для кожного лоту кількість радіостанцій, що необхідні для якісного надання послуг інформуємо про наступне.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та в зв’язку з необхідністю забезпечення координації дій охоронників на постах охорони, як між собою так із відповідними начальниками охорони та уповноваженими особами Замовника (в тому числі й у випадках тимчасового посилення постів) Замовником визначено мінімально необхідну кількість засобів зв’язку незалежно від частини предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник не вбачає правових підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та в зв’язку з необхідністю забезпечення координації дій охоронників на постах охорони, як між собою так із відповідними начальниками охорони та уповноваженими особами Замовника (в тому числі й у випадках тимчасового посилення постів) Замовником визначено мінімально необхідну кількість засобів зв’язку незалежно від частини предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник не вбачає правових підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 28 листопада 2018 16:26
Дискримінаційні вимоги
повний текст Вимоги у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 15:54
Прикріплений файл відсутній, що унеможливлює розгляд вимоги Замовником.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 29 листопада 2018 15:06
Дискримінаційні вимоги по ІСО
Відповідно до п.3 додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен надати в тендерній пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015, тобто замовник застосовує додаткові вимоги до учасників при проведеній процедури закупівлі охоронних послуг по критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Змушенні зазначити, що в основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги сертифікації не підлягають. Сертифікація менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) на відповідність положенням будь-яких стандартів, в том числі державних стандартів України може здійснюватися суб‘єктами господарювання виключно на добровільних засадах. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації системи менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) надаються на комерційних засадах. Таким чином очевидною є зацікавленість замовника у створені штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, відповідно до цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації системи менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі), якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. Вважаємо дану вимогу прописаною під конкретного Учасника.
Вимагаємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційною, яка звужує коло учасників та є неправомірною.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційною, яка звужує коло учасників та є неправомірною.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2018 18:46
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності в Учасника Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює згідно відповідних стандартів.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені Тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства.
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені Тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства.
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 30 листопада 2018 16:49
Дискримінаційні вимоги по GPS-трекерам
Згідно п.3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено надання учасником довідки у довільній формі про наявність в учасника не менш ніж 25 (двадцяти п’яти) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик);
Згідно визначення, GPS-трекери - це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекери розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.
З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься.
Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно визначення, GPS-трекери - це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекери розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.
З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься.
Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2018 18:46
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного Замовник вимагає підтвердження наявності в учасника обладнання, а саме персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників.
Тендерною документацією не передбачена необхідність в якійсь конкретній моделі GPS трекерів, тому твердження: «З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься» є незрозумілим?
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного Замовник вимагає підтвердження наявності в учасника обладнання, а саме персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників.
Тендерною документацією не передбачена необхідність в якійсь конкретній моделі GPS трекерів, тому твердження: «З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься» є незрозумілим?
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-09-001151-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 06 грудня 2018 14:02
Дата подання: 06 грудня 2018 14:02
Щодо усунення порушень законодавства в тендерній документації
Замовник у тендерній документації встановив вимоги, що порушують законодавство з питань публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2018 16:29
Рішення від 10.12.2018 № 12556 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 грудня 2018 16:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2018 № 13207.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 15:59
Рішення від 27.12.2018 № 13207.pdf
Дата публікації: 02 січня 2019 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 04.01.2019 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у рішенні.
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2019 16:31
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1. Фізична охорона об’єктів СП «Київські теплові мережі» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 40 325 357,23 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 80 650,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 604880 UAH |
Title: LOT 1 Physical security of facilities for structural subdivision «Kyivski teplovi merezhi»
Current status: Complete
Estimated total value: 40 325 357,23 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 80 650,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 28 січня 2019 11:16
Auction planned date: 28 січня 2019 11:16
Закінчення: 28 січня 2019 11:38
Позиції
1 лот
Фізична охорона об’єктів СП «Київські теплові мережі»
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Physical security of facilities for structural subdivision «Kyivski teplovi merezhi»
CPV: 79710000-4
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Кількість охоронців на постах.
Дата подання: 13 листопада 2018 09:51
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:59
Доброго дня! Загальноприйнятим є, що на одному цілодобовому/денному посту знаходиться один охоронник на протязі часу роботи данного поста. Не досить зрозуміло, що саме мається на увазі замовником під загальною кількістю охоронників в останньому стовбці додатку №3 до Тендерної документації. Прошу відповісти, чи це є загальна кількість штатних одиниць (тобто 4 зміни на об'єкті), чи мається на увазі те, що під час несення служби на посту одночасно знаходяться декілька охоронців. Дякую за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Не зважаючи на те, що не досить зрозуміло, де саме в Додатку 3 до тендерної документації (Документи, що подаються на підтвердження учасником відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі) зазначено останній стовпець із загальною кількістю охоронників, надаємо наступні роз’яснення.
Замовник має на увазі, що на кожному з постів охорони перебуває по одному охороннику протягом робочого часу.
В стовпці «Всього охоронників» таблиць Додатку 4 до тендерної документації зазначена орієнтовна кількість охоронників, які необхідні для забезпечення охорони відповідного об’єкта протягом строку надання послуг.
Замовник має на увазі, що на кожному з постів охорони перебуває по одному охороннику протягом робочого часу.
В стовпці «Всього охоронників» таблиць Додатку 4 до тендерної документації зазначена орієнтовна кількість охоронників, які необхідні для забезпечення охорони відповідного об’єкта протягом строку надання послуг.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 січня 2019
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2019 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ" |
40 296 949,00
UAH з ПДВ
|
40 132 918,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" |
40 318 819,80
UAH з ПДВ
|
40 138 385,70
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ" #40868687 |
Переможець |
40 132 918,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:23
|
882 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2019 17:22
|
ДУ1-882 (1) (1).pdf | зміни до договору |
20 лютого 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2019 15:36
|
Договір 882-ДООО-19 від 18.02.2019.pdf | укладений |
19 лютого 2019 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування обсягів по фактичному проведенню закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 882/ДООО-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 882/ДООО-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі частини п'ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 882/ДООО-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |