Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фізична охорона об’єктів
Physical security of facilities
Очікувана вартість
74 512 931,33 UAH
UA-2018-11-09-001151-b 5fff86970d434a3bbffd308b6c3656b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo"
National ID: 40538421
Contact point: Boiko Inna
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2019 10:00
Очікувана вартість: 74 512 931,33 UAH з ПДВ
Publication date: 09 листопада 2018 14:41
Enquiries until: 04 січня 2019 10:00
Complaints submission until: до 10 січня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 січня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 74 512 931 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement

Тендерна документація

04 січня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 16:29
annauncement.doc
04 січня 2019 16:29
оголошення.doc
04 січня 2019 16:29
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота_Нова редакція _04.01.2019.doc
04 січня 2019 16:29
Перелік змін_04.01.2019.docx
03 грудня 2018 17:08
Перелік змін_2_2.docx
16 листопада 2018 16:17
Перелік змін_16.11.18.docx
04 січня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2018 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2019 16:29
annauncement.doc
09 листопада 2018 14:38
annauncement.doc
04 січня 2019 16:29
оголошення.doc
09 листопада 2018 14:38
оголошення.doc
04 січня 2019 16:29
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота_Нова редакція _04.01.2019.doc
03 грудня 2018 17:08
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота_Нова редакція _03.12.doc
16 листопада 2018 16:17
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота_Нова редакція 16.11.2018.doc
09 листопада 2018 14:38
ТД Київтеплоенерго_ФО_3 Лота.doc
04 січня 2019 16:29
Перелік змін_04.01.2019.docx
03 грудня 2018 17:08
Перелік змін_2_2.docx
16 листопада 2018 16:17
Перелік змін_16.11.18.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 листопада 2018 17:54
Щодо внесення змін у тендерну документацію.
Відповідно до кваліфікаційних критеріїв. Учасник у складі пропозиції має надати оригінали або копії дозволів, виданих Учаснику Українським державним центром радіочастот на право експлуатації радіостанції професійного радіозв’язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 2Вт, експлуатація яких можлива у регіоні надання послуг (кількість радіостанцій - не менш ніж 25 (двадцять п’ять) шт.). Технічне завдання по Лотам № 1, № 3 передбачає надання послуг переважно по 1 (одному) посту охорони на 1 (одному) об'єкті. Тобто, охоронник не має необхідності у використанні радіостанції, йому не буде з ким по ній обмінюватись інформацією. Відповідно, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та розділити кваліфікаційні вимоги по лотам, вказавши для кожного лоту кількість радіостанцій, що необхідні для якісного надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 листопада 2018 10:59
На вимоги внести зміни в тендерну документацію та розділити кваліфікаційні вимоги по лотам, вказавши для кожного лоту кількість радіостанцій, що необхідні для якісного надання послуг інформуємо про наступне.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного та в зв’язку з необхідністю забезпечення координації дій охоронників на постах охорони, як між собою так із відповідними начальниками охорони та уповноваженими особами Замовника (в тому числі й у випадках тимчасового посилення постів) Замовником визначено мінімально необхідну кількість засобів зв’язку незалежно від частини предмета закупівлі.
Таким чином, Замовник не вбачає правових підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 28 листопада 2018 16:26
Дискримінаційні вимоги
повний текст Вимоги у прикріпленому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 15:54
Прикріплений файл відсутній, що унеможливлює розгляд вимоги Замовником.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 29 листопада 2018 15:06
Дискримінаційні вимоги по ІСО
Відповідно до п.3 додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен надати в тендерній пропозиції оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015, тобто замовник застосовує додаткові вимоги до учасників при проведеній процедури закупівлі охоронних послуг по критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Змушенні зазначити, що в основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги сертифікації не підлягають. Сертифікація менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) на відповідність положенням будь-яких стандартів, в том числі державних стандартів України може здійснюватися суб‘єктами господарювання виключно на добровільних засадах. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації системи менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) надаються на комерційних засадах. Таким чином очевидною є зацікавленість замовника у створені штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, відповідно до цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації системи менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі), якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. Вважаємо дану вимогу прописаною під конкретного Учасника.
Вимагаємо цю вимогу виключити з тендерної документації як дискримінаційною, яка звужує коло учасників та є неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2018 18:46
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Крім того, згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо наявності в Учасника Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 гарантує якість надання послуг. Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг. Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання. Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює згідно відповідних стандартів.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що встановлені Тендерною документацією технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними та відповідають вимогам чинного законодавства.
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-001151-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35417125
Дата подання: 30 листопада 2018 16:49
Дискримінаційні вимоги по GPS-трекерам
Згідно п.3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено надання учасником довідки у довільній формі про наявність в учасника не менш ніж 25 (двадцяти п’яти) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик);
Згідно визначення, GPS-трекери - це приймально-передавальний пристрій, призначений для дистанційного стеження за положенням мобільного об'єкта. GPS-трекери розташовується на об'єкті, за яким ведеться спостереження (моніторинг) та визначає місцезнаходження об'єкту за допомогою GPS-приймача. Для відображення маршруту руху та поточного місцезнаходження об'єкту дані GPS-трекера накладаються на електронну карту місцевості, тобто іде стеження за географічними координатами об'єкта стеження.
З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься.
Вважаємо дану вимогу штучною, прописаною під конкретного учасника та дискримінаційною.
Вимагаємо вилучити цю вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 грудня 2018 18:46
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону Тендерна документація повинна містити, зокрема й один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасника таким критеріям.
Згідно ч. 2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема - наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Згідно ч. 3 статті 16 Закону Замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх кваліфікаційним критеріям та зазначає такий перелік у тендерній документації.
На підставі вищезазначеного Замовник вимагає підтвердження наявності в учасника обладнання, а саме персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників.
Тендерною документацією не передбачена необхідність в якійсь конкретній моделі GPS трекерів, тому твердження: «З огляду на вищенаведене зазначимо, що GPS-трекери, які вимагаються у тендерній документації по закупівлі, не надають змоги відстежувати переміщення об'єкта стеження по території що охоронятиметься» є незрозумілим?
Таким чином, Замовник не вбачає причин для внесення змін у тендерну документацію в цій частині.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-09-001151-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 06 грудня 2018 14:02
Щодо усунення порушень законодавства в тендерній документації
Замовник у тендерній документації встановив вимоги, що порушують законодавство з питань публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 грудня 2018 16:29
Рішення від 10.12.2018 № 12556 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 11 грудня 2018 16:28
Рішення від 27.12.2018 № 13207.pdf
Дата публікації: 02 січня 2019 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником, на виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 04.01.2019 внесено зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, зазначених у рішенні.
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2019 16:31

Документи подані скаржником

06 грудня 2018 14:02
скарга АМКУ.pdf
06 грудня 2018 14:02
Платіжка.pdf
27 грудня 2018 13:15
додатково до скарги.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ 3. Фізична охорона об’єктів Завод «Енергія», СП «Автотранспорт», СП «Енергозбут»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 760 603,10 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 521,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86409 UAH


Title: LOT 3 Physical security of facilities for structural subdivisions «Zavod «Enerhiia», «Avtotransport», «Enerhozbut»
Current status: Complete
Estimated total value: 5 760 603,10 UAH including VAT
Minimal lowering step: 11 521,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 28 січня 2019 12:17
Auction planned date: 28 січня 2019 12:17
Закінчення: 28 січня 2019 12:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Фізична охорона об’єктів Завод «Енергія», СП «Автотранспорт», СП «Енергозбут»
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Physical security of facilities for structural subdivisions «Zavod «Enerhiia», «Avtotransport», «Enerhozbut»
CPV: 79710000-4

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 січня 2019
UA-2018-11-09-001151-b5fff86970d434a3bbffd308b6c3656b7
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" Документи
Відхилено
Документи
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 січня 2019 17:28
Електронний підпис

Публічні документи

11 січня 2019 12:54
Електронний підпис
11 січня 2019 12:54
Електронний підпис
11 січня 2019 12:54
Електронний підпис
11 січня 2019 12:51
Fwd_ Гарантия 0631.zip
11 січня 2019 12:51
12_Інші документи.pdf
11 січня 2019 12:51
11_Акт перевірки.pdf
11 січня 2019 12:51
9_Виписка з ЄДР.pdf
11 січня 2019 12:51
8_Статут.pdf
11 січня 2019 12:51
5_Лист санкції.pdf
11 січня 2019 12:51
3_Документи Стаття 17.pdf

Документи

21 січня 2019 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

11 січня 2019 18:03
Електронний підпис
11 січня 2019 18:01
G5198.19.7z
11 січня 2019 18:01
Трекери.pdf
11 січня 2019 18:01
Ліцензія МВС.pdf
11 січня 2019 18:01
Дозволи радіозвязок.pdf
11 січня 2019 18:01
довідка ст. 17.pdf
11 січня 2019 18:01
Витяг з ЄДР.pdf
11 січня 2019 18:01
ISO 2018-2021.pdf
11 січня 2019 18:01
4. Копія Статуту.pdf

Документи

21 січня 2019 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

01 лютого 2019 20:52
Електронний підпис
01 лютого 2019 20:46
ЛОТ 3.pdf
01 лютого 2019 20:46
Довідка МВС.pdf
01 лютого 2019 20:46
Довідка ДФС.pdf
14 січня 2019 09:30
Електронний підпис
14 січня 2019 09:30
Електронний підпис
14 січня 2019 09:27
Д 4 з поясненням !.pdf
11 січня 2019 20:22
Статут.pdf
11 січня 2019 20:22
Сертифікат_9001.pdf
11 січня 2019 20:22
Протокол РБ.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Протокол РБ.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Протокол РБ.pdf
11 січня 2019 20:22
проекти договорів.pdf
11 січня 2019 20:22
обладнання.pdf
11 січня 2019 20:22
Наказ.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Наказ.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Наказ.pdf
11 січня 2019 20:22
Ліцензія.pdf
11 січня 2019 20:22
Лист.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Лист.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Лист.pdf
11 січня 2019 20:22
лист про санкції.pdf
11 січня 2019 20:22
док-ти Додатку 3.pdf
11 січня 2019 20:22
Виписка.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Виписка.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Виписка.pdf
11 січня 2019 20:22
Виписка, Витяг.pdf
11 січня 2019 20:22
Банківська Ліцензія.pdf
11 січня 2019 20:22
технічне завдання.pdf
11 січня 2019 20:22
про захист довкілля.pdf
11 січня 2019 20:22
працівники (!).pdf
11 січня 2019 20:22
договір страхування.pdf
11 січня 2019 20:22
аналогічний досвід.pdf
11 січня 2019 20:22
акт перевірки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ"

ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА"

ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ" 5 756 707,00
UAH з ПДВ
5 737 179,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ" 5 759 831,40
UAH з ПДВ
5 737 960,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 20:52
Електронний підпис
01 лютого 2019 20:46
ЛОТ 3.pdf
01 лютого 2019 20:46
Довідка МВС.pdf
01 лютого 2019 20:46
Довідка ДФС.pdf
14 січня 2019 09:30
Електронний підпис
14 січня 2019 09:30
Електронний підпис
14 січня 2019 09:27
Д 4 з поясненням !.pdf
11 січня 2019 20:22
Статут.pdf
11 січня 2019 20:22
Сертифікат_9001.pdf
11 січня 2019 20:22
Протокол РБ.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Протокол РБ.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Протокол РБ.pdf
11 січня 2019 20:22
проекти договорів.pdf
11 січня 2019 20:22
обладнання.pdf
11 січня 2019 20:22
Наказ.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Наказ.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Наказ.pdf
11 січня 2019 20:22
Ліцензія.pdf
11 січня 2019 20:22
Лист.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Лист.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Лист.pdf
11 січня 2019 20:22
лист про санкції.pdf
11 січня 2019 20:22
док-ти Додатку 3.pdf
11 січня 2019 20:22
Виписка.pdf.p7s
11 січня 2019 20:22
Виписка.pdf (1).p7s
11 січня 2019 20:22
Виписка.pdf
11 січня 2019 20:22
Виписка, Витяг.pdf
11 січня 2019 20:22
Банківська Ліцензія.pdf
11 січня 2019 20:22
технічне завдання.pdf
11 січня 2019 20:22
про захист довкілля.pdf
11 січня 2019 20:22
працівники (!).pdf
11 січня 2019 20:22
договір страхування.pdf
11 січня 2019 20:22
аналогічний досвід.pdf
11 січня 2019 20:22
акт перевірки.pdf

Публічні документи

11 січня 2019 12:54
Електронний підпис
11 січня 2019 12:54
Електронний підпис
11 січня 2019 12:54
Електронний підпис
11 січня 2019 12:51
Fwd_ Гарантия 0631.zip
11 січня 2019 12:51
12_Інші документи.pdf
11 січня 2019 12:51
11_Акт перевірки.pdf
11 січня 2019 12:51
9_Виписка з ЄДР.pdf
11 січня 2019 12:51
8_Статут.pdf
11 січня 2019 12:51
5_Лист санкції.pdf
11 січня 2019 12:51
3_Документи Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТНА СЛУЖБА ОХОРОНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ"
#40868687
Переможець 5 737 179,50
UAH з ПДВ
29 січня 2019 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РЕГІОНАЛЬНИЙ ОХОРОННИЙ СОЮЗ"
#40868687
5 737 179,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:26
884 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
20 лютого 2019 17:35
ДУ1-884 (1) (1).pdf зміни до договору
20 лютого 2019 17:35
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 15:44
Договір 884-ДООО-19 від 18.02.2019.pdf укладений
19 лютого 2019 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування обсягів по фактичному проведенню закупівлі
Номер договору про закупівлю: 884/ДООО-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 884/ДООО-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини п'ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 884/ДООО-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML