Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Бойко Інна Гаврилівна +380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2018 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 209 400,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
18 вересня 2018 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2018 16:02 |
ТД _Регенерація_ремонт (1).doc | |
18 вересня 2018 16:02 |
оголошення_ремонт ТЕЦ 5 (5 лотів).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-16-000329 ● c0657ca14dd94fd6b8f729422f156e17
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2019 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2019 № 33
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.02.2019 № 33
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-09-18-000589-a 18.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-20 15:36:28
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з регенерації трансформаторної оливи; ремонту арматури, електродвигунів, електрообладнання; технічного обслуговування електрогазових вимикачів, роз’єднувачів, заземлювальних роз’єднувачів розподільчого пристрою ТЕЦ-5 КП «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-18-000589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання наявності у Замовника документально підтверджених об’єктивних обставин, які призвели до необхідності продовження строку дії договорів (від 13.11.2018 № 422/КТЕЦ-18, від 27.11.2018 № 477/КТЕЦ-18), укладених за результатами процедури закупівлі за лотами № 1 та 4.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-25 10:51:48
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ЛОТ 1 - Послуги з регенерації трансформаторної оливи в баку трансформатора Т-2А типу ТДТН-63000/110, ТЕЦ-5)
Відповідь надано в прикріпленому файлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку від 04.03.2019 за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-16-000329 та Інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку від 04.03.2019 за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-16-000329 надаємо у прикріплених файлах
2019-03-12 16:31:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 19.03.2019. |
Дата публікації: | 20 березня 2019 |
Документи:
20 березня 2019 13:50
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-13_1
RISK1-14
RISK1-3_2
RISK1-4_1
RISK1-4_2
RISK1-8_2
RISK2-13
RISK2-17_2
RISK1-13_2
RISK1-3_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 3 - Ремонт електродвигунів основного, допоміжного та загальностанційного обладнання із заміною обмотки статора на ТЕЦ-5 |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |