Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з регенерації трансформаторної оливи; ремонт арматури, електродвигунів, електробладнання; технічне обслуговування елегазових вимикачів, роз’єднувачів, заземлювальних роз’єднувачів розподільчого пристрою ТЕЦ-5
Очікувана вартість
2 209 400,00 UAH
UA-2018-09-18-000589-a 5621be5ea81d41c3951446cec2acbd52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442076792 VTP.KTE@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15-А
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442076792
VTP.KTE@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2018 10:00
Очікувана вартість: 2 209 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

18 вересня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2018 16:02
ТД _Регенерація_ремонт (1).doc
18 вересня 2018 16:02
оголошення_ремонт ТЕЦ 5 (5 лотів).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-16-000329 ● c0657ca14dd94fd6b8f729422f156e17
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2019 17:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2019 № 33

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови О. ШКУРОПАТ


Додаток

до наказу Державної аудиторської служби України

від 07.02.2019 № 33


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2018-09-18-000589-a 18.09.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-20 15:36:28

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з регенерації трансформаторної оливи; ремонту арматури, електродвигунів, електрообладнання; технічного обслуговування електрогазових вимикачів, роз’єднувачів, заземлювальних роз’єднувачів розподільчого пристрою ТЕЦ-5 КП «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-09-18-000589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питання наявності у Замовника документально підтверджених об’єктивних обставин, які призвели до необхідності продовження строку дії договорів (від 13.11.2018 № 422/КТЕЦ-18, від 27.11.2018 № 477/КТЕЦ-18), укладених за результатами процедури закупівлі за лотами № 1 та 4.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-25 10:51:48

ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (ЛОТ 1 - Послуги з регенерації трансформаторної оливи в баку трансформатора Т-2А типу ТДТН-63000/110, ТЕЦ-5)

Відповідь надано в прикріпленому файлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку від 04.03.2019 за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-16-000329 та Інформацію, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку від 04.03.2019 за результатами моніторингу № UA-M-2018-10-16-000329 надаємо у прикріплених файлах

2019-03-12 16:31:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На підставі норми частини десятої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі", враховуючи незгоду замовника з інформацією, викладеною у висновку, висновок оскаржено до суду 19.03.2019.
Дата публікації: 20 березня 2019

Документи:

20 березня 2019 13:50
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-13_1

RISK1-14

RISK1-3_2

RISK1-4_1

RISK1-4_2

RISK1-8_2

RISK2-13

RISK2-17_2

RISK1-13_2

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 2 - Ремонт арматури, ТЕЦ-5
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Ремонт арматури, ТЕЦ-5
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
04 жовтня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій