Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин
Petrol
Petrol
Очікувана вартість
5 852 836,00 UAH
UA-2018-07-18-000249-b ● d41660157c7b42cc93b2cc6b2c4d1981
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Контактна особа: |
Юлія Дідух +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ROVKP VKG "Rivneoblvodokanal" |
National ID: | 03361678 |
Contact point: |
Julia Didukh +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 липня 2018 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2018 17:00 |
Очікувана вартість: | 5 852 836,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 18 липня 2018 09:43 |
Enquiries until: | 08 серпня 2018 17:00 |
Complaints submission until: | до 14 серпня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 серпня 2018 17:00 |
Information
Estimated total value: | 5 852 836 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
18 липня 2018 09:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 липня 2018 09:43 |
Дкументація 2018-2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 10:38
Про надання пояснень щодо маніпулювання вимогами Закону України "Про публічні закупівлі"
1) 18 липня 2018 року Замовником оприлюднено Оголошення про заплановану закупівлю автомобільного палива (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо).
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступних тендерних вимог:
1. Замовником у абзаці 4, п.1, Розділу 3 тендерної документації сформовано вимогу щодо надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Чим керувався Замовник, встановивши подання вищевказаних документів за два останні звітні періоди?
Відповідно до ч. 2 ст. 46 Податкового кодексу України Платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 цього Кодексу. До податкової декларації за рік платники податку на прибуток подають річну фінансову звітність, яка включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів. Відповідно до п. 49.18.3 ст. 49 Податкового кодексу України. Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному року, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Таким чином, Замовник вимагає в потенційних учасників подання фінансових документів за 2016 та 2017 роки, що є маніпулюванням вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки фінансові документи за 2016 рік на підтвердження фінансової спроможності учасника можуть містити застарілу інформацію та неточності про дійсний стан фінансових документів.
Тому вимагаємо пояснень від Замовника про включення до тендерних вимог такої інформації як надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди, тобто за 2016 та 2017 роки.
Розгорнути
Згорнути
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступних тендерних вимог:
1. Замовником у абзаці 4, п.1, Розділу 3 тендерної документації сформовано вимогу щодо надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Чим керувався Замовник, встановивши подання вищевказаних документів за два останні звітні періоди?
Відповідно до ч. 2 ст. 46 Податкового кодексу України Платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 цього Кодексу. До податкової декларації за рік платники податку на прибуток подають річну фінансову звітність, яка включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів. Відповідно до п. 49.18.3 ст. 49 Податкового кодексу України. Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному року, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Таким чином, Замовник вимагає в потенційних учасників подання фінансових документів за 2016 та 2017 роки, що є маніпулюванням вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки фінансові документи за 2016 рік на підтвердження фінансової спроможності учасника можуть містити застарілу інформацію та неточності про дійсний стан фінансових документів.
Тому вимагаємо пояснень від Замовника про включення до тендерних вимог такої інформації як надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди, тобто за 2016 та 2017 роки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:23
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У вимозі Ви вимагаєте пояснень, але ми вважаємо за доцільне роз’яснити наступне. Відповідно до п. 49.18. ПКУ - Податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
49.18.1. календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
49.18.2. календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
49.18.3. календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.4. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу;
{Підпункт 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4661-VI від 24.04.2012}
49.18.5. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.6. календарному року для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Варто зауважити, що нам не відомо, який в Учасника звітний період. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
49.18.1. календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
49.18.2. календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
49.18.3. календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.4. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу;
{Підпункт 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4661-VI від 24.04.2012}
49.18.5. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.6. календарному року для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Варто зауважити, що нам не відомо, який в Учасника звітний період. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 11:59
Щодо формування вимог тендерної документації
2) Замовником оприлюднено оголошення про закупівлю автомобільного палива Код ДК 021:2015 – 09132000-3 (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо). Ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступної тендерної вимоги:
У п.1.1. п.1 розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимогу подання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про всі власні АЗС* /чи АЗС* партнерів з цілодобовим режимом роботи на території м. Рівне, Рівненської області та по всій Україні - 24 області (лише Лот 1). У додатку №6 до тендерної документації наявна вимога наявності в учасника розгалуженої мережі АЗС в м. Рівне, Рівненській області та на всій території України.
Просимо надати пояснення чому Замовником включено у тендеру документацію вимога про наявність АЗС у всіх 24-х областях України лише для лоту №1, якщо технічні вимоги тендерної документації (встановлені у додатку №6 до тендерної документації) передбачають закупівлю палива по лоту №1 лише для м.Рівного, оскільки вимоги лоту №1 визначають наявність АЗС учасника неподалік транспортного відділу Замовника у м.Рівне (по вул. Степана Бандери, 2)?
Розгорнути
Згорнути
У п.1.1. п.1 розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимогу подання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про всі власні АЗС* /чи АЗС* партнерів з цілодобовим режимом роботи на території м. Рівне, Рівненської області та по всій Україні - 24 області (лише Лот 1). У додатку №6 до тендерної документації наявна вимога наявності в учасника розгалуженої мережі АЗС в м. Рівне, Рівненській області та на всій території України.
Просимо надати пояснення чому Замовником включено у тендеру документацію вимога про наявність АЗС у всіх 24-х областях України лише для лоту №1, якщо технічні вимоги тендерної документації (встановлені у додатку №6 до тендерної документації) передбачають закупівлю палива по лоту №1 лише для м.Рівного, оскільки вимоги лоту №1 визначають наявність АЗС учасника неподалік транспортного відділу Замовника у м.Рівне (по вул. Степана Бандери, 2)?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:23
Відповідно до ст. 16 ч. 2 Замовник установлює один або декілька цінових критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як зазначено у вимозі транспортний відділ замовника знаходиться лише у м. Рівне за адресою вул. Степана Бандери, 2. Більша частина автотехніки підприємства знаходиться за цією адресою. Автотрансопорт, який виїжджає за межі області, відправляється лише з м. Рівне. Разом з тим слід зауважити, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як зазначено у вимозі транспортний відділ замовника знаходиться лише у м. Рівне за адресою вул. Степана Бандери, 2. Більша частина автотехніки підприємства знаходиться за цією адресою. Автотрансопорт, який виїжджає за межі області, відправляється лише з м. Рівне. Разом з тим слід зауважити, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 12:21
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником оприлюднено оголошення про закупівлю автомобільного палива за Кодом ДК 021:2015 – 09132000-3 (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо). Ознайомившись з тендерною документацією, вимагаємо у Замовника надати пояснення щодо включення у тендерну документацію такої вимоги, як «надання копій документів на підтвердження наявності контрольних лабораторій».
Тому просимо надати пояснення щодо підстав включення у тендерну документацію такої вимоги як «надання копій документів що засвідчують наявність в учасника контрольних лабораторій на яких Замовник періодично зможе здійснити перевірку якості паливних матеріалів», а також роз’яснити чи повинен учасник мати у своїй власності такі лабораторії.
Також просимо Замовника пояснити чому однакова вимога про «надання копій документів на підтвердження наявності в Учасника контрольних лабораторій», відноситься як до відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і до відповідності технічним вимогам, встановленим у додатку №6 до тендерної документації, оскільки ми вважаємо відношення однієї такої вимоги двом різним критеріям тендерної документації невідповідністю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тому просимо надати пояснення щодо підстав включення у тендерну документацію такої вимоги як «надання копій документів що засвідчують наявність в учасника контрольних лабораторій на яких Замовник періодично зможе здійснити перевірку якості паливних матеріалів», а також роз’яснити чи повинен учасник мати у своїй власності такі лабораторії.
Також просимо Замовника пояснити чому однакова вимога про «надання копій документів на підтвердження наявності в Учасника контрольних лабораторій», відноситься як до відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і до відповідності технічним вимогам, встановленим у додатку №6 до тендерної документації, оскільки ми вважаємо відношення однієї такої вимоги двом різним критеріям тендерної документації невідповідністю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:22
В Додатку 1 зазначені документи , які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16. В Додатку 6 вимога щодо лабораторій більш деталізована. Учасник повинен надати копію документів, що підтверджують наявність власних та/або партнерських лабораторій на яких замовник періодично зможе здійснювати перевірку якості паливних матеріалів. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Бензин |
Опис предмету закупівлі: |
Поставка протягом 2018-2019 рр.
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 402 914,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Title: Petrol
Description: Supply for 2018-2019
Current status: Complete
Estimated total value: 402 914,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 5 000,00 UAH
excluding VAT
Аукціон
Початок: 03 вересня 2018 15:46
Auction planned date: 03 вересня 2018 15:46
Закінчення: 03 вересня 2018 16:13
Позиції
13650 л
Бензин
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35433, Україна, Рівненська область, Гощанський район, с.Горбаків
Дата доставки:
18 липня 2018
—
31 грудня 2019
Petrol
CPV: 09132000-3
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2018 09:43 |
Дкументація 2018-2019.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 серпня 2018
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
372 285,00
UAH
|
372 285,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" |
358 072,50
UAH
|
353 072,50
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" |
355 707,00
UAH
|
355 707,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" #33680859 |
Переможець |
353 072,50
UAH
|
07 вересня 2018 16:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:43
|
Звіт про виконаний договір 561.pdf | укладений |
23 січня 2020 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2019 16:56
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2019 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2018 08:47
|
Додаткова угода 4 до договору 561.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2018 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2018 09:26
|
Додаткова угода 3 до договору 561.pdf | зміни до договору |
13 листопада 2018 09:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2018 09:34
|
Додаткова угода 2 до договору 561.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2018 09:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2018 10:37
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2018 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2018 09:56
|
Договір 561.pdf | укладений |
21 вересня 2018 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ПК13156/561 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК13156/561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | ПК13156/561 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК13156/561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | ПК13156/561 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК13156/561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | ПК13156/561 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПК13156/561 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | ПК13156/561 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |