Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин
Petrol
Очікувана вартість
5 852 836,00 UAH
UA-2018-07-18-000249-b d41660157c7b42cc93b2cc6b2c4d1981
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Дідух

+380504300327 rivneoblvod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361678
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2
Контактна особа: Юлія Дідух
+380504300327
rivneoblvod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ROVKP VKG "Rivneoblvodokanal"
National ID: 03361678
Contact point: Julia Didukh
+380504300327
rivneoblvod@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 липня 2018 09:43
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2018 17:00
Очікувана вартість: 5 852 836,00 UAH без ПДВ
Publication date: 18 липня 2018 09:43
Enquiries until: 08 серпня 2018 17:00
Complaints submission until: до 14 серпня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 серпня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 5 852 836 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

18 липня 2018 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2018 09:43
Дкументація 2018-2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 10:38
Про надання пояснень щодо маніпулювання вимогами Закону України "Про публічні закупівлі"
1) 18 липня 2018 року Замовником оприлюднено Оголошення про заплановану закупівлю автомобільного палива (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо).
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступних тендерних вимог:
1. Замовником у абзаці 4, п.1, Розділу 3 тендерної документації сформовано вимогу щодо надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Чим керувався Замовник, встановивши подання вищевказаних документів за два останні звітні періоди?
Відповідно до ч. 2 ст. 46 Податкового кодексу України Платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 цього Кодексу. До податкової декларації за рік платники податку на прибуток подають річну фінансову звітність, яка включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів. Відповідно до п. 49.18.3 ст. 49 Податкового кодексу України. Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному року, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Таким чином, Замовник вимагає в потенційних учасників подання фінансових документів за 2016 та 2017 роки, що є маніпулюванням вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки фінансові документи за 2016 рік на підтвердження фінансової спроможності учасника можуть містити застарілу інформацію та неточності про дійсний стан фінансових документів.
Тому вимагаємо пояснень від Замовника про включення до тендерних вимог такої інформації як надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди, тобто за 2016 та 2017 роки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:23
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У вимозі Ви вимагаєте пояснень, але ми вважаємо за доцільне роз’яснити наступне. Відповідно до п. 49.18. ПКУ - Податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
49.18.1. календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
49.18.2. календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
49.18.3. календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.4. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу;
{Підпункт 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4661-VI від 24.04.2012}
49.18.5. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.6. календарному року для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Варто зауважити, що нам не відомо, який в Учасника звітний період. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 11:59
Щодо формування вимог тендерної документації
2) Замовником оприлюднено оголошення про закупівлю автомобільного палива Код ДК 021:2015 – 09132000-3 (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо). Ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступної тендерної вимоги:
У п.1.1. п.1 розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимогу подання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про всі власні АЗС* /чи АЗС* партнерів з цілодобовим режимом роботи на території м. Рівне, Рівненської області та по всій Україні - 24 області (лише Лот 1). У додатку №6 до тендерної документації наявна вимога наявності в учасника розгалуженої мережі АЗС в м. Рівне, Рівненській області та на всій території України.
Просимо надати пояснення чому Замовником включено у тендеру документацію вимога про наявність АЗС у всіх 24-х областях України лише для лоту №1, якщо технічні вимоги тендерної документації (встановлені у додатку №6 до тендерної документації) передбачають закупівлю палива по лоту №1 лише для м.Рівного, оскільки вимоги лоту №1 визначають наявність АЗС учасника неподалік транспортного відділу Замовника у м.Рівне (по вул. Степана Бандери, 2)?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:23
Відповідно до ст. 16 ч. 2 Замовник установлює один або декілька цінових критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як зазначено у вимозі транспортний відділ замовника знаходиться лише у м. Рівне за адресою вул. Степана Бандери, 2. Більша частина автотехніки підприємства знаходиться за цією адресою. Автотрансопорт, який виїжджає за межі області, відправляється лише з м. Рівне. Разом з тим слід зауважити, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 12:21
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником оприлюднено оголошення про закупівлю автомобільного палива за Кодом ДК 021:2015 – 09132000-3 (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо). Ознайомившись з тендерною документацією, вимагаємо у Замовника надати пояснення щодо включення у тендерну документацію такої вимоги, як «надання копій документів на підтвердження наявності контрольних лабораторій».
Тому просимо надати пояснення щодо підстав включення у тендерну документацію такої вимоги як «надання копій документів що засвідчують наявність в учасника контрольних лабораторій на яких Замовник періодично зможе здійснити перевірку якості паливних матеріалів», а також роз’яснити чи повинен учасник мати у своїй власності такі лабораторії.
Також просимо Замовника пояснити чому однакова вимога про «надання копій документів на підтвердження наявності в Учасника контрольних лабораторій», відноситься як до відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і до відповідності технічним вимогам, встановленим у додатку №6 до тендерної документації, оскільки ми вважаємо відношення однієї такої вимоги двом різним критеріям тендерної документації невідповідністю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:22
В Додатку 1 зазначені документи , які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16. В Додатку 6 вимога щодо лабораторій більш деталізована. Учасник повинен надати копію документів, що підтверджують наявність власних та/або партнерських лабораторій на яких замовник періодично зможе здійснювати перевірку якості паливних матеріалів. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Бензин
Опис предмету закупівлі:
Поставка протягом 2018-2019 рр.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 527 009,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 30 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 135000 UAH


Title: Petrol
Description: Supply for 2018-2019
Current status: Complete
Estimated total value: 4 527 009,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 30 000,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 03 вересня 2018 15:10
Auction planned date: 03 вересня 2018 15:10
Закінчення: 03 вересня 2018 15:37
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

154050 л
Бензин
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Степана Бандери
Дата доставки: 18 липня 2018  —  31 грудня 2019

Petrol
CPV: 09132000-3

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2018 09:43
Дкументація 2018-2019.docx

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 08 серпня 2018 12:15
Дата відповіді: 10 серпня 2018 16:21
Ознайомившись з технічними вимогами тендерної документації, по лотах № 1-4, встановленими у додатку №6, просимо у Замовника надати пояснення щодо наявності у тендерній документації такої вимоги, як «наявності АЗС Учасника чи то його офіційного партнера, де автотранспорт Замовника має можливість цілодобової заправки на встановленій відстані, відповідно до лоту». Тому просимо роз’яснити, чим зумовлено включення Замовником у тендерну документацію відстані від АЗС учасника до відповідного відділу РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал», а також надати роз’яснення яким чином та на підставі чого Замовник розрахував встановлені у додатку №6 відстані від АЗС до відповідного відділу РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога, що зазначена в Додатку 6 до тендерної документації - «Одна з АЗС Учасника чи то його офіційного партнера, де автотранспорт Замовника має можливість цілодобової заправки на встановленій відстані, відповідно до лоту» зумовлена виключно економією коштів і оскільки наша діяльність є безперервною, згідно Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затверджених наказом № 30 від 05.07.1995 р., тому й АЗС повині мати цілодобовий режим роботи. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 10:38
Про надання пояснень щодо маніпулювання вимогами Закону України "Про публічні закупівлі"
1) 18 липня 2018 року Замовником оприлюднено Оголошення про заплановану закупівлю автомобільного палива (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо).
Уважно ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступних тендерних вимог:
1. Замовником у абзаці 4, п.1, Розділу 3 тендерної документації сформовано вимогу щодо надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди. Чим керувався Замовник, встановивши подання вищевказаних документів за два останні звітні періоди?
Відповідно до ч. 2 ст. 46 Податкового кодексу України Платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог статті 137 цього Кодексу. До податкової декларації за рік платники податку на прибуток подають річну фінансову звітність, яка включає: баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал та примітки до звітів. Відповідно до п. 49.18.3 ст. 49 Податкового кодексу України. Податкові декларації, крім випадків, передбачених цим Кодексом, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює: календарному року, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року. Таким чином, Замовник вимагає в потенційних учасників подання фінансових документів за 2016 та 2017 роки, що є маніпулюванням вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки фінансові документи за 2016 рік на підтвердження фінансової спроможності учасника можуть містити застарілу інформацію та неточності про дійсний стан фінансових документів.
Тому вимагаємо пояснень від Замовника про включення до тендерних вимог такої інформації як надання учасником копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди, тобто за 2016 та 2017 роки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:23
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону, Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. У вимозі Ви вимагаєте пояснень, але ми вважаємо за доцільне роз’яснити наступне. Відповідно до п. 49.18. ПКУ - Податкові декларації, крім випадків, передбачених ПКУ, подаються за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює:
49.18.1. календарному місяцю (у тому числі в разі сплати місячних авансових внесків) - протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
49.18.2. календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі в разі сплати квартальних або піврічних авансових внесків) - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
49.18.3. календарному року, крім випадків, передбачених підпунктами 49.18.4 та 49.18.5 цього пункту - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.4. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - до 1 травня року, що настає за звітним, крім випадків, передбачених розділом IV цього Кодексу;
{Підпункт 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 із змінами, внесеними згідно із Законом № 4661-VI від 24.04.2012}
49.18.5. календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб - підприємців - протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
49.18.6. календарному року для платників податку на прибуток для податкової декларації, яка розраховується наростаючим підсумком за рік, - протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Варто зауважити, що нам не відомо, який в Учасника звітний період. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 11:59
Щодо формування вимог тендерної документації
2) Замовником оприлюднено оголошення про закупівлю автомобільного палива Код ДК 021:2015 – 09132000-3 (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо). Ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо за доцільне вимагати в Замовника пояснень щодо формування наступної тендерної вимоги:
У п.1.1. п.1 розділу «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації Замовником визначено вимогу подання учасником довідки у довільній формі, що містить інформацію про всі власні АЗС* /чи АЗС* партнерів з цілодобовим режимом роботи на території м. Рівне, Рівненської області та по всій Україні - 24 області (лише Лот 1). У додатку №6 до тендерної документації наявна вимога наявності в учасника розгалуженої мережі АЗС в м. Рівне, Рівненській області та на всій території України.
Просимо надати пояснення чому Замовником включено у тендеру документацію вимога про наявність АЗС у всіх 24-х областях України лише для лоту №1, якщо технічні вимоги тендерної документації (встановлені у додатку №6 до тендерної документації) передбачають закупівлю палива по лоту №1 лише для м.Рівного, оскільки вимоги лоту №1 визначають наявність АЗС учасника неподалік транспортного відділу Замовника у м.Рівне (по вул. Степана Бандери, 2)?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:23
Відповідно до ст. 16 ч. 2 Замовник установлює один або декілька цінових критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як зазначено у вимозі транспортний відділ замовника знаходиться лише у м. Рівне за адресою вул. Степана Бандери, 2. Більша частина автотехніки підприємства знаходиться за цією адресою. Автотрансопорт, який виїжджає за межі області, відправляється лише з м. Рівне. Разом з тим слід зауважити, що відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2018-07-18-000249-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:34781258
Дата подання: 08 серпня 2018 12:21
Щодо невідповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовником оприлюднено оголошення про закупівлю автомобільного палива за Кодом ДК 021:2015 – 09132000-3 (бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо). Ознайомившись з тендерною документацією, вимагаємо у Замовника надати пояснення щодо включення у тендерну документацію такої вимоги, як «надання копій документів на підтвердження наявності контрольних лабораторій».
Тому просимо надати пояснення щодо підстав включення у тендерну документацію такої вимоги як «надання копій документів що засвідчують наявність в учасника контрольних лабораторій на яких Замовник періодично зможе здійснити перевірку якості паливних матеріалів», а також роз’яснити чи повинен учасник мати у своїй власності такі лабораторії.
Також просимо Замовника пояснити чому однакова вимога про «надання копій документів на підтвердження наявності в Учасника контрольних лабораторій», відноситься як до відповідності кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», так і до відповідності технічним вимогам, встановленим у додатку №6 до тендерної документації, оскільки ми вважаємо відношення однієї такої вимоги двом різним критеріям тендерної документації невідповідністю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 серпня 2018 16:22
В Додатку 1 зазначені документи , які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16. В Додатку 6 вимога щодо лабораторій більш деталізована. Учасник повинен надати копію документів, що підтверджують наявність власних та/або партнерських лабораторій на яких замовник періодично зможе здійснювати перевірку якості паливних матеріалів. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 серпня 2018
UA-2018-07-18-000249-bd41660157c7b42cc93b2cc6b2c4d1981
Найменування: РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361678
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2
Учасник Документи Рішення
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 серпня 2018 08:53
Протокол 66.pdf
23 серпня 2018 08:57
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2018 14:58
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:39
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:35
Аваль_залишок коштів.pdf
17 серпня 2018 12:35
Проект договору.pdf
17 серпня 2018 10:00
Електронний підпис
17 серпня 2018 09:57
Технічна частина.pdf
16 серпня 2018 16:48
Електронний підпис
16 серпня 2018 15:33
GUARANTEE_135 000,00_lot 1.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2018 15:33
GUARANTEE_135 000,00_lot 1.pdf
16 серпня 2018 15:33
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс Квитанція №2.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс 31.12.17.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс 31.03.18.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс 30.06.18.pdf
16 серпня 2018 15:33
Паспорт_Кучабська І.О..pdf
16 серпня 2018 15:33
Лист БНК (завірений).pdf
16 серпня 2018 15:33
Квит 2 Ф1 Баланс 2017 р..pdf
16 серпня 2018 15:33
Відомості Рівне.pdf
16 серпня 2018 15:33
Аваль_14.08_заб.pdf
16 серпня 2018 15:33
Аваль_14.08.pdf
16 серпня 2018 15:33
banking_licence_ПУМБ.pdf
16 серпня 2018 15:33
Цінова лот 1.pdf
16 серпня 2018 15:33
Сертифікат А-95 (копія).pdf
16 серпня 2018 15:33
Сертифікат А-92 (копія).pdf
16 серпня 2018 15:33
Проект договору.pdf
16 серпня 2018 15:33
Пасп якості А-92 (копія).pdf
16 серпня 2018 15:33
Наказ_АП.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ліцензійний договір.pdf
16 серпня 2018 15:33
Договір ОК-ОБК.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка про АП.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка -несудимість.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка МТО.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка -аналогічний.pdf

Документи

23 серпня 2018 08:53
Протокол 66.pdf
23 серпня 2018 08:56
Електронний підпис

Публічні документи

11 вересня 2018 14:43
Довідка п 3 ч 1 ст 17.pdf
11 вересня 2018 14:43
Довідка п 2 ч 1 ст 17.pdf
11 вересня 2018 14:43
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2018 14:43
Довідка ДФС.pdf
04 вересня 2018 18:54
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2018 16:20
Лист.pdf
17 серпня 2018 16:20
Гарантія UA-2018-07-18-000249-b.pdf
17 серпня 2018 16:20
Лист.pdf.p7s
17 серпня 2018 16:20
Лист.pdf (1).p7s
17 серпня 2018 16:19
Гарантія UA-2018-07-18-000249-b.7z
17 серпня 2018 16:19
Сертифікати.pdf
17 серпня 2018 16:19
Проект договору.pdf
17 серпня 2018 16:19
Відповідність ст 17.pdf
17 серпня 2018 16:19
Звіти.pdf
17 серпня 2018 16:19
ПДВ.pdf

Документи

23 серпня 2018 08:52
Протокол 66.pdf
23 серпня 2018 08:54
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2018 17:46
Електронний підпис
17 серпня 2018 17:42
Garantiya_135 000.zip
17 серпня 2018 17:42
Проект договору лот 1.pdf
17 серпня 2018 17:42
ст. 17.pdf
17 серпня 2018 17:42
ст. 16.pdf
17 серпня 2018 17:42
Пояснювальна записка.pdf
17 серпня 2018 17:42
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2018 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 4 179 330,00
UAH
4 179 330,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" 3 835 657,50
UAH
3 835 657,50
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД" 4 011 507,00
UAH
4 011 507,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 серпня 2018 14:58
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:39
Електронний підпис
17 серпня 2018 12:35
Аваль_залишок коштів.pdf
17 серпня 2018 12:35
Проект договору.pdf
17 серпня 2018 10:00
Електронний підпис
17 серпня 2018 09:57
Технічна частина.pdf
16 серпня 2018 16:48
Електронний підпис
16 серпня 2018 15:33
GUARANTEE_135 000,00_lot 1.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2018 15:33
GUARANTEE_135 000,00_lot 1.pdf
16 серпня 2018 15:33
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс Квитанція №2.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс 31.12.17.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс 31.03.18.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ф1 Баланс 30.06.18.pdf
16 серпня 2018 15:33
Паспорт_Кучабська І.О..pdf
16 серпня 2018 15:33
Лист БНК (завірений).pdf
16 серпня 2018 15:33
Квит 2 Ф1 Баланс 2017 р..pdf
16 серпня 2018 15:33
Відомості Рівне.pdf
16 серпня 2018 15:33
Аваль_14.08_заб.pdf
16 серпня 2018 15:33
Аваль_14.08.pdf
16 серпня 2018 15:33
banking_licence_ПУМБ.pdf
16 серпня 2018 15:33
Цінова лот 1.pdf
16 серпня 2018 15:33
Сертифікат А-95 (копія).pdf
16 серпня 2018 15:33
Сертифікат А-92 (копія).pdf
16 серпня 2018 15:33
Проект договору.pdf
16 серпня 2018 15:33
Пасп якості А-92 (копія).pdf
16 серпня 2018 15:33
Наказ_АП.pdf
16 серпня 2018 15:33
Ліцензійний договір.pdf
16 серпня 2018 15:33
Договір ОК-ОБК.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка про АП.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка -несудимість.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка МТО.pdf
16 серпня 2018 15:33
Довідка -аналогічний.pdf

Публічні документи

11 вересня 2018 14:43
Довідка п 3 ч 1 ст 17.pdf
11 вересня 2018 14:43
Довідка п 2 ч 1 ст 17.pdf
11 вересня 2018 14:43
Довідка МВС.pdf
11 вересня 2018 14:43
Довідка ДФС.pdf
04 вересня 2018 18:54
Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2018 16:20
Лист.pdf
17 серпня 2018 16:20
Гарантія UA-2018-07-18-000249-b.pdf
17 серпня 2018 16:20
Лист.pdf.p7s
17 серпня 2018 16:20
Лист.pdf (1).p7s
17 серпня 2018 16:19
Гарантія UA-2018-07-18-000249-b.7z
17 серпня 2018 16:19
Сертифікати.pdf
17 серпня 2018 16:19
Проект договору.pdf
17 серпня 2018 16:19
Відповідність ст 17.pdf
17 серпня 2018 16:19
Звіти.pdf
17 серпня 2018 16:19
ПДВ.pdf

Публічні документи

17 серпня 2018 17:46
Електронний підпис
17 серпня 2018 17:42
Garantiya_135 000.zip
17 серпня 2018 17:42
Проект договору лот 1.pdf
17 серпня 2018 17:42
ст. 17.pdf
17 серпня 2018 17:42
ст. 16.pdf
17 серпня 2018 17:42
Пояснювальна записка.pdf
17 серпня 2018 17:42
Копія Статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХОЙЛ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
Переможець 3 835 657,50
UAH
07 вересня 2018 16:36

Документи

07 вересня 2018 16:36
Електронний підпис
07 вересня 2018 16:35
Протокол 68.pdf
03 вересня 2018 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
3 835 657,50
UAH
Документи

Документи

07 вересня 2018 16:36
Електронний підпис
07 вересня 2018 16:35
Протокол 68.pdf
03 вересня 2018 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 15:56
Звіт про виконаний договір.pdf укладений
20 січня 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2019 16:59
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
14 серпня 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 08:43
Додаткова угода 5 до договору 560.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 08:41
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2018 09:24
Додаткова угода 4 до договору 560.pdf зміни до договору
13 листопада 2018 09:23
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 09:32
Додаткова угода 3 до договору 560.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 09:32
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 10:26
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 10:26
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2018 10:26
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 вересня 2018 10:25
Електронний підпис укладений
21 вересня 2018 09:53
Договір 560.pdf укладений
21 вересня 2018 09:52
Договір 560.pdf укладений
21 вересня 2018 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПКШ13155/560
Договір:
Номер додаткової угоди: ПКШ13155/560
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: ПКШ13155/560
Договір:
Номер додаткової угоди: ПКШ13155/560
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: ПКШ13155/560
Договір:
Номер додаткової угоди: ПКШ13155/560
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: ПКШ13155/560
Договір:
Номер додаткової угоди: ПКШ13155/560
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: ПКШ13155/560
Договір:
Номер додаткової угоди: ПКШ13155/560
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: ПКШ13155/560
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 602 789,00
UAH