Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лот 1- лікарські засоби загального призначення, лот 2 – лікарські засоби загального призначення, лот 3 – атипові антипсихотичні лікарські засоби та нормотиміки, лот 4 – атипові антипсихотичні, антидепресивні та протисудомні лікарські засоби, лот 5 – медичні розчини, лот 6 – антипсихотичні лікарські засоби – похідні фенотіазину, лот 7 – атипові антипсихотичні лікарські засоби групи арипіпразолу, групи оланзапіну та групи кветіапіну, лот 8 – атипові антипсихотичні лікарські засоби групи зуклопентиксолу, групи флупентиксолу та групи сульпіриду, лот 9 – антидепресивні лікарські засоби, лот 10 – антипсихотичні, протисудомні, антипаркінсонічні лікарські засоби та транквілізатори, лот 11 – психотропні лікарські засоби)
Очікувана вартість
3 559 081,96 UAH
UA-2018-05-04-001292-a 22d383978e6c4f76bcf5a712ad521cfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 3 559 081,96 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 – лікарські засоби загального призначення
Опис предмету закупівлі:
Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 66 250,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 333,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 травня 2018 14:47
Закінчення: 25 травня 2018 15:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

740 пач
лот 2 – лікарські засоби загального призначення
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" 52 729,60
UAH з ПДВ
52 729,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА" 59 631,10
UAH з ПДВ
59 631,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2018 09:50
ФІТО-ЛЕК.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІТО-ЛЕК"

ТОВ "ФАРМПЛАНЕТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІТО-ЛЕК"
#21194014
Переможець 52 729,60
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІТО-ЛЕК"
#21194014
52 729,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 12:22
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2018 09:04
Дод_угода_№ 2_до_ дог_№29_від_12.06.2018_ФІТО_ЛЕК.pdf зміни до договору
26 липня 2018 09:03
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 13:05
Дод_угода_№ 1_до_ дог_№29_від_12.06.2018_ФІТО_ЛЕК.pdf зміни до договору
16 липня 2018 13:04
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 11:14
Договір_№29_12.06.2018_лот_2_ФІТО-ЛЕК.pdf укладений
12 червня 2018 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків змінити назву та реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018р., щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, зміна назви та реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 52 729,60
UAH з ПДВ