Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція (лот 1- лікарські засоби загального призначення, лот 2 – лікарські засоби загального призначення, лот 3 – атипові антипсихотичні лікарські засоби та нормотиміки, лот 4 – атипові антипсихотичні, антидепресивні та протисудомні лікарські засоби, лот 5 – медичні розчини, лот 6 – антипсихотичні лікарські засоби – похідні фенотіазину, лот 7 – атипові антипсихотичні лікарські засоби групи арипіпразолу, групи оланзапіну та групи кветіапіну, лот 8 – атипові антипсихотичні лікарські засоби групи зуклопентиксолу, групи флупентиксолу та групи сульпіриду, лот 9 – антидепресивні лікарські засоби, лот 10 – антипсихотичні, протисудомні, антипаркінсонічні лікарські засоби та транквілізатори, лот 11 – психотропні лікарські засоби)
Очікувана вартість
3 559 081,96 UAH
UA-2018-05-04-001292-a 22d383978e6c4f76bcf5a712ad521cfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Данилович Левченко

+380567534549 pfv_dkpl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985400
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Контактна особа: Олександр Данилович Левченко
+380567534549
pfv_dkpl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2018 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 травня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2018 18:00
Очікувана вартість: 3 559 081,96 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1- лікарські засоби загального призначення
Опис предмету закупівлі:
Найменування та міжнародна непатентована назва (МНН) товару зазначено в Додатку № 4 "Технічні вимоги" до тендерної документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 391 333,91 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 960,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 25 травня 2018 14:14
Закінчення: 25 травня 2018 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3610 пач
лот 1- лікарські засоби загального призначення
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Бехтерева, 1
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 366 349,48
UAH з ПДВ
366 349,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 384 172,39
UAH з ПДВ
384 172,39
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2018 17:17
Акцепт UA-2018-05-04-001292-a .pdf
18 травня 2018 16:29
техника_p431-637.pdf
18 травня 2018 16:29
техника_p216-430.pdf
18 травня 2018 16:29
техника_p001-215.pdf
18 травня 2018 16:29
комерция.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 13:22
Документи що підт.МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 366 349,48
UAH з ПДВ
01 червня 2018 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
366 349,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 09:19
Дод_угода_№5_до_дог_№28_від_12.06.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 09:17
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2018 09:04
Дод_угода_№4_до_дог_№28_від_12.06.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
22 жовтня 2018 09:03
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 09:49
Дод_угода_№3_до_дог_№28_від_12.06.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 09:48
Електронний підпис зміни до договору
25 липня 2018 12:56
Дод_угода_№2_до_дог_№28_від_12.06.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
25 липня 2018 12:56
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2018 17:49
Дод_угода_№1_до_дог_№28_від_12.06.2018_БАДМ-Б.pdf зміни до договору
12 липня 2018 17:48
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 10:20
Договір_№28_12.06.2018_лот_1_БАДМ-Б.pdf укладений
12 червня 2018 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018 р. щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків змінити назву і реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради № 342-13/VII від 22.06.2018р., щодо реорганізації Комунального закладу „Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня” Дніпропетровської обласної ради” шляхом його перетворення в Комунальне підприємство «Дніпропетровська клінічна психіатрична лікарня» Дніпропетровської обласної ради», яке є правонаступником у повному обсязі всіх прав та обов’язків, зміна назви та реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, в результаті чого загальна сума Договору зменшується на 6198,65 грн. та становить 360 150,83 грн. (триста шістдесят тисяч сто п’ятдесят грн.83 коп.) у т.ч. ПДВ 23 561,27 грн.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті зменшення обсягу загальна сума Договору зменшується на 999,67 грн. та становить 359 151,16 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч сто п’ятдесят одна грн.16 коп.) у т.ч. ПДВ 23 495,87 грн.
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 28
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 359 151,16
UAH з ПДВ