Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
balancing devices, switches
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2018 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 8 321 109,54 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 квітня 2018 18:41 |
Enquiries until: | 11 травня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 травня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 8 321 110 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
18 квітня 2018 18:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2018 18:38 |
1718 ТД пристрій зрівн.вальний, башмакоскидачі.docx | |
18 квітня 2018 18:38 |
Додаток №9.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-02-000005 ● c235391b1b1b42f6bbe43dc2696c0fac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 березня 2020 18:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.03.2020 № 53
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-04-18-002833-a 18.04.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2018-04-18-002833-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2018-04-18-002833-a пристрою зрівнювального, башмакоскидачів гальмівної (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону говорить, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У висновку ДАСУ зазначається, що пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «КРЕНДЛЗ» та ТОВ «ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ» не відповідали умовам тендерної документації з наступних причин: 1) тендерні пропозиції ТОВ «Дніпрозалізничпостачання» та ТОВ «Крендлз» не містили інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону; 2) у складі тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрозалізничпостачання» та ТОВ «Крендлз» у колонці 5 таблиці «Дані на товар» зазначено, що «Продукція виготовлена не раніше 01.01.2018 р.», тобто учасником не дотримана вимога підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 щодо обов’язкового зазначення місяця виробництва продукції відповідно до Додатку № 4. Щодо пункту 1): Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Щодо пункту 2): Умовами тендерної документації вимагалося, щоби продукція, яка пропонується до постачання, була виготовлена не раніше 01.01.2018 року. На підтвердження цього учасники надають документ «Дані на товар», в якому надають відповідну інформацію щодо дати виготовлення продукції. Дата «не раніше 01.01.2018 року» означає дату 01.01.2018 або будь який день/місяць ПІСЛЯ 01.01.2018 року, тобто зазначення дати у такому форматі не є порушенням тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації (пункт 5.2.) передбачено, що технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Зазначення дати у форматі, який був наданий учасниками, жодним чином не заважає встановити необхідну інформацію щодо того, що продукція виготовлена у потрібний період часу. Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для відхилення пропозицій учасників в цій частині.
2020-03-25 13:52:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 289 887,66 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 449,44 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8696 UAH |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 червня 2018 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" |
289 018,02
UAH з ПДВ
|
289 018,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" |
289 887,66
UAH з ПДВ
|
289 887,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" #34496913 |
Переможець |
289 018,02
UAH з ПДВ
|
14 червня 2018 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2018 17:41
|
ЦЗВ-05-01118-01.pdf | укладений |
04 липня 2018 17:40
|