Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пристрій зрівнювальний, башмакоскидачі
balancing devices, switches
Очікувана вартість
8 321 109,54 UAH
UA-2018-04-18-002833-a 266d8476e03743caa52cd069814cef99
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2018 10:00
Очікувана вартість: 8 321 109,54 UAH з ПДВ
Publication date: 18 квітня 2018 18:41
Enquiries until: 11 травня 2018 10:00
Complaints submission until: до 17 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 8 321 110 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
пристрій зрівнювальний, башмакоскидачі
balancing devices, switches

Тендерна документація

18 квітня 2018 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 18:38
1718 ТД пристрій зрівн.вальний, башмакоскидачі.docx
18 квітня 2018 18:38
Додаток №9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000005 ● c235391b1b1b42f6bbe43dc2696c0fac
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 18:06
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.03.2020 № 53

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2018-04-18-002833-a 18.04.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі"



Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2018-04-18-002833-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 13 березня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2018-04-18-002833-a пристрою зрівнювального, башмакоскидачів гальмівної (ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. Пункт 4 частини першої статті 30 Закону говорить, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. У висновку ДАСУ зазначається, що пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «КРЕНДЛЗ» та ТОВ «ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ» не відповідали умовам тендерної документації з наступних причин: 1) тендерні пропозиції ТОВ «Дніпрозалізничпостачання» та ТОВ «Крендлз» не містили інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону; 2) у складі тендерних пропозицій ТОВ «Дніпрозалізничпостачання» та ТОВ «Крендлз» у колонці 5 таблиці «Дані на товар» зазначено, що «Продукція виготовлена не раніше 01.01.2018 р.», тобто учасником не дотримана вимога підпункту 4.1 пункту 4 Додатку 1 щодо обов’язкового зазначення місяця виробництва продукції відповідно до Додатку № 4. Щодо пункту 1): Додаток № 5 до тендерної документації Замовника містить примірну форму надання інформації щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника на підставі частини першої статті 17 Закону. Зазначені вище учасники в складі своїх тендерних пропозицій надали довідку довільної форми, що відповідає формі, яка встановлена у зазначеній частині тендерної документації. Одночасно звертаємо увагу на те, що відповідно до частини третьої статті 17 Закону Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам. Пункт 9 частини першої статті 17 Закону говорить, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: (9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Згідно з інформацією Уповноваженого органу, яка, зокрема, міститься на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України в розділі Публічні закупівлі » Консультації з питань закупівель » Узагальнені відповіді, відкритими єдиними державними реєстрами, доступ до яких є вільним, зокрема є: - Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство; - Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Таким чином, інформація, яка стосується пунктів 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону, міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, та, згідно із цією ж статтею, Замовник не вимагає її документального підтвердження. Таким чином Замовник дотримався вимог Закону в частині підтвердження учасником відповідності вимогам, встановлених статтею 17 Закону. Щодо пункту 2): Умовами тендерної документації вимагалося, щоби продукція, яка пропонується до постачання, була виготовлена не раніше 01.01.2018 року. На підтвердження цього учасники надають документ «Дані на товар», в якому надають відповідну інформацію щодо дати виготовлення продукції. Дата «не раніше 01.01.2018 року» означає дату 01.01.2018 або будь який день/місяць ПІСЛЯ 01.01.2018 року, тобто зазначення дати у такому форматі не є порушенням тендерної документації. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації (пункт 5.2.) передбачено, що технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна. Зазначення дати у форматі, який був наданий учасниками, жодним чином не заважає встановити необхідну інформацію щодо того, що продукція виготовлена у потрібний період часу. Таким чином, на думку Замовника, відсутні підстави для відхилення пропозицій учасників в цій частині.

2020-03-25 13:52:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 499 513,68 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 32 497,57 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 194985 UAH


Title: Lot 2.
Current status: Complete
Estimated total value: 6 499 513,68 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 497,57 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 14 червня 2018 12:30
Auction planned date: 14 червня 2018 12:30
Закінчення: 14 червня 2018 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

44 комп
Башмакоскидачі типу Р65 на залізобетонних брусах
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Башмакоскидачі типу Р65 на залізобетонних брусах
CPV: 34940000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 червня 2018
UA-2018-04-18-002833-a266d8476e03743caa52cd069814cef99
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

08 червня 2018 15:54
Протокол 1718.pdf
08 червня 2018 15:54
Електронний підпис

Публічні документи

21 травня 2018 09:17
Гарантия 4482-6.zip
20 травня 2018 15:03
ISO 9001.pdf
20 травня 2018 15:03
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2018 15:03
Умови договору.pdf
20 травня 2018 15:03
ТУ 021_2018.pdf
20 травня 2018 15:03
СТАТУТ 2017.pdf
20 травня 2018 15:03
СТ17.pdf
20 травня 2018 15:03
Справка из банка.pdf
20 травня 2018 15:03
Серт .відпов..pdf
20 травня 2018 15:03
Протокол общ собр.pdf
20 травня 2018 15:03
Протокол 181214.pdf
20 травня 2018 15:03
Протокол 01.07.17.pdf
20 травня 2018 15:03
Приказ сум.pdf
20 травня 2018 15:03
Приказ пост.pdf
20 травня 2018 15:03
Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2018 15:03
Персональні дані.pdf
20 травня 2018 15:03
ПаспортУ1016.pdf
20 травня 2018 15:03
Паспорта БСУ.pdf
20 травня 2018 15:03
НДС.pdf
20 травня 2018 15:03
Ліцензія.zip
20 травня 2018 15:03
Захист довкілля.pdf
20 травня 2018 15:03
Затвердж У1008.pdf
20 травня 2018 15:02
Затвердж Дн300.pdf
20 травня 2018 15:02
Договір з виробником.pdf
20 травня 2018 15:02
Дог Інсп.контр.pdf
20 травня 2018 15:02
Дилерскій дог..pdf
20 травня 2018 15:02
Дані на товар.pdf
20 травня 2018 15:02
Аналогічні договори.pdf
20 травня 2018 15:02
Акт прийм У1014.pdf
20 травня 2018 15:02
Акред.Лабор..pdf

Документи

08 червня 2018 15:55
Протокол 1718.pdf
08 червня 2018 15:55
Електронний підпис

Публічні документи

21 травня 2018 08:39
Лист від виробника.pdf
21 травня 2018 08:34
Технічні умови.pdf
21 травня 2018 08:34
У 1014.pdf
21 травня 2018 08:34
У 1009.pdf
21 травня 2018 08:34
У 1008.pdf
21 травня 2018 08:33
Статут.pdf
21 травня 2018 08:33
Свідоцтво ПДВ Крендлз.pdf
21 травня 2018 08:33
Протокол директор.PDF
21 травня 2018 08:33
КРЕНДЛЗ довідка ст. 17.pdf
21 травня 2018 08:33
КРЕНДЛЗ довідка банку.pdf
21 травня 2018 08:33
Дн У 1016.pdf
21 травня 2018 08:32
КРЕНДЛЗ дані юр. особи.pdf
21 травня 2018 08:32
Акт дослідна партія.PDF
21 травня 2018 08:27
Ліцензия КРИСТАЛБАНК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ" 6 499 513,68
UAH з ПДВ
6 499 513,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ" 6 480 014,64
UAH з ПДВ
6 480 014,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2018 09:17
Гарантия 4482-6.zip
20 травня 2018 15:03
ISO 9001.pdf
20 травня 2018 15:03
Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2018 15:03
Умови договору.pdf
20 травня 2018 15:03
ТУ 021_2018.pdf
20 травня 2018 15:03
СТАТУТ 2017.pdf
20 травня 2018 15:03
СТ17.pdf
20 травня 2018 15:03
Справка из банка.pdf
20 травня 2018 15:03
Серт .відпов..pdf
20 травня 2018 15:03
Протокол общ собр.pdf
20 травня 2018 15:03
Протокол 181214.pdf
20 травня 2018 15:03
Протокол 01.07.17.pdf
20 травня 2018 15:03
Приказ сум.pdf
20 травня 2018 15:03
Приказ пост.pdf
20 травня 2018 15:03
Порівняльна таблиця.pdf
20 травня 2018 15:03
Персональні дані.pdf
20 травня 2018 15:03
ПаспортУ1016.pdf
20 травня 2018 15:03
Паспорта БСУ.pdf
20 травня 2018 15:03
НДС.pdf
20 травня 2018 15:03
Ліцензія.zip
20 травня 2018 15:03
Захист довкілля.pdf
20 травня 2018 15:03
Затвердж У1008.pdf
20 травня 2018 15:02
Затвердж Дн300.pdf
20 травня 2018 15:02
Договір з виробником.pdf
20 травня 2018 15:02
Дог Інсп.контр.pdf
20 травня 2018 15:02
Дилерскій дог..pdf
20 травня 2018 15:02
Дані на товар.pdf
20 травня 2018 15:02
Аналогічні договори.pdf
20 травня 2018 15:02
Акт прийм У1014.pdf
20 травня 2018 15:02
Акред.Лабор..pdf

Публічні документи

21 травня 2018 08:39
Лист від виробника.pdf
21 травня 2018 08:34
Технічні умови.pdf
21 травня 2018 08:34
У 1014.pdf
21 травня 2018 08:34
У 1009.pdf
21 травня 2018 08:34
У 1008.pdf
21 травня 2018 08:33
Статут.pdf
21 травня 2018 08:33
Свідоцтво ПДВ Крендлз.pdf
21 травня 2018 08:33
Протокол директор.PDF
21 травня 2018 08:33
КРЕНДЛЗ довідка ст. 17.pdf
21 травня 2018 08:33
КРЕНДЛЗ довідка банку.pdf
21 травня 2018 08:33
Дн У 1016.pdf
21 травня 2018 08:32
КРЕНДЛЗ дані юр. особи.pdf
21 травня 2018 08:32
Акт дослідна партія.PDF
21 травня 2018 08:27
Ліцензия КРИСТАЛБАНК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЗАЛІЗНИЧПОСТАЧАННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ"
#34496913
Переможець 6 480 014,64
UAH з ПДВ
14 червня 2018 17:12

Документи

14 червня 2018 17:12
Електронний підпис
14 червня 2018 17:12
Намір 1718.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2018 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕНДЛЗ"
#34496913
6 480 014,64
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 червня 2018 17:12
Електронний підпис
14 червня 2018 17:12
Намір 1718.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 18:07
ЦЗВ-05-01118-01.pdf укладений
05 серпня 2019 18:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 13:02
ПЗД №ЦЗВ-05-01118-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 13:02
Електронний підпис укладений
04 липня 2018 17:43
ЦЗВ-05-01118-01.pdf укладений
04 липня 2018 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-05-01118-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-05-01118-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 5 449 103,22
UAH (в тому числі ПДВ 908 183,87 UAH)