Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
88 600,00 UAH
UA-2018-04-18-002653-a 32ae2be6dd724fd7b63a0d3602536a88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 15:00
Очікувана вартість: 88 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 квітня 2018 10:56
Проект договору.doc
23 квітня 2018 10:56
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
23 квітня 2018 10:56
Проект договору.doc
18 квітня 2018 17:04
Проект договору.doc
23 квітня 2018 10:56
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
18 квітня 2018 17:04
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-002653-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д", Код ЄДРПОУ:41035134
Дата подання: 08 травня 2018 17:34
Дискваліфікація переможця торгів ПрАТ "Кагма".
Доброго дня!
Документи надані переможцем торгів, ПрАТ "Кагма", що подані в складі пропозиції Учасником не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1) Учасник надав недійсні копії особистих медичних книжок працівників.(згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
-копію особистої медичної книжки.);
2) Учасник надав недійсну копію санітарного паспорту на автомобільний транспорт. В санітарному паспорті вказано дату перевірки 26.07.2017р. та термін дії паспорту 26.07.2018р., що не відповідає вимогам СанПіН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі» п. 195. Територіальні санітарно-епідеміологічні станції повинні видавати санітарний паспорт на кожен автомобіль, який транспортує харчові продукти, терміном не більше 6 місяців. Для особливо швидкопсувних харчових продуктів терміном до 3 місяців;
3) Учасник надав Санітарний паспорт на автомобільний транспорт та акт про дезінфекцію на різні машину згідно номерного знаку;
4) Учасник не надав договір про санітарну оброку транспорту а надав договір №44/18 про санітарну обробку виробничих та інших приміщень (згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну оброку транспорту).
Просимо дискваліфікувати переможця торгів ПрАТ "Кагма"!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2018 14:51
Доброго дня.
- Стосовно недійності особистих медичних книжок працівників ПрАТ «Кагма» - тендерна документація містить вимогу надати «копію особистої медичної книжки» без вказівки посади особи на яку вона має бути видана та в одному числі. ПрАТ «Кагма» разом з пропозицією завантажило декілька медичних книжок, одна з них була прострочена. Водночас інші медичні книжки є дісними. Крім того 04.05.18 р. в пропозицію було завантажено ще одну дійсну медичну книжку працівника.
- Тендерна документація в переліку документів що їх мав надати учасник містить: «санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну обробку транспорту», тобто вимогою є подача одного з двох зазначених документів санітарний паспорт/договір про санітарну обробку. Учасником було надано санітарний паспорт так акт дезінфекції транспортного засобу , що відповідає вимогам документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Молоко та вершки ЛОТ №2 (Молоко цільне згущене)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 48 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 486,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1300 шт
молоко цільне згущене з цукром та какао ,7,5% жирності , ДСТУ 4275-2003 ж/б банка 370-380 грам шт. 500 молоко цільне згущене з цукром ,8,5% жирності , ДСТУ 4274-2003 ж/б банка 370-380 грам шт. 800
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Дата доставки: 01 травня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій