Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки
Очікувана вартість
88 600,00 UAH
UA-2018-04-18-002653-a ● 32ae2be6dd724fd7b63a0d3602536a88
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12 |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А |
Контактна особа: |
Товчко Дмитро Михайлович plankmkl12@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2018 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 88 600,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
23 квітня 2018 10:56 |
Проект договору.doc |
23 квітня 2018 10:56 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
23 квітня 2018 10:56 |
Проект договору.doc
|
||
23 квітня 2018 10:56 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-04-18-002653-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д", Код ЄДРПОУ:41035134
Дата подання: 08 травня 2018 17:34
Дискваліфікація переможця торгів ПрАТ "Кагма".
Доброго дня!
Документи надані переможцем торгів, ПрАТ "Кагма", що подані в складі пропозиції Учасником не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1) Учасник надав недійсні копії особистих медичних книжок працівників.(згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
-копію особистої медичної книжки.);
2) Учасник надав недійсну копію санітарного паспорту на автомобільний транспорт. В санітарному паспорті вказано дату перевірки 26.07.2017р. та термін дії паспорту 26.07.2018р., що не відповідає вимогам СанПіН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі» п. 195. Територіальні санітарно-епідеміологічні станції повинні видавати санітарний паспорт на кожен автомобіль, який транспортує харчові продукти, терміном не більше 6 місяців. Для особливо швидкопсувних харчових продуктів терміном до 3 місяців;
3) Учасник надав Санітарний паспорт на автомобільний транспорт та акт про дезінфекцію на різні машину згідно номерного знаку;
4) Учасник не надав договір про санітарну оброку транспорту а надав договір №44/18 про санітарну обробку виробничих та інших приміщень (згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну оброку транспорту).
Просимо дискваліфікувати переможця торгів ПрАТ "Кагма"!
Розгорнути
Згорнути
Документи надані переможцем торгів, ПрАТ "Кагма", що подані в складі пропозиції Учасником не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1) Учасник надав недійсні копії особистих медичних книжок працівників.(згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
-копію особистої медичної книжки.);
2) Учасник надав недійсну копію санітарного паспорту на автомобільний транспорт. В санітарному паспорті вказано дату перевірки 26.07.2017р. та термін дії паспорту 26.07.2018р., що не відповідає вимогам СанПіН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі» п. 195. Територіальні санітарно-епідеміологічні станції повинні видавати санітарний паспорт на кожен автомобіль, який транспортує харчові продукти, терміном не більше 6 місяців. Для особливо швидкопсувних харчових продуктів терміном до 3 місяців;
3) Учасник надав Санітарний паспорт на автомобільний транспорт та акт про дезінфекцію на різні машину згідно номерного знаку;
4) Учасник не надав договір про санітарну оброку транспорту а надав договір №44/18 про санітарну обробку виробничих та інших приміщень (згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну оброку транспорту).
Просимо дискваліфікувати переможця торгів ПрАТ "Кагма"!
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2018 14:51
Доброго дня.
- Стосовно недійності особистих медичних книжок працівників ПрАТ «Кагма» - тендерна документація містить вимогу надати «копію особистої медичної книжки» без вказівки посади особи на яку вона має бути видана та в одному числі. ПрАТ «Кагма» разом з пропозицією завантажило декілька медичних книжок, одна з них була прострочена. Водночас інші медичні книжки є дісними. Крім того 04.05.18 р. в пропозицію було завантажено ще одну дійсну медичну книжку працівника.
- Тендерна документація в переліку документів що їх мав надати учасник містить: «санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну обробку транспорту», тобто вимогою є подача одного з двох зазначених документів санітарний паспорт/договір про санітарну обробку. Учасником було надано санітарний паспорт так акт дезінфекції транспортного засобу , що відповідає вимогам документації.
- Стосовно недійності особистих медичних книжок працівників ПрАТ «Кагма» - тендерна документація містить вимогу надати «копію особистої медичної книжки» без вказівки посади особи на яку вона має бути видана та в одному числі. ПрАТ «Кагма» разом з пропозицією завантажило декілька медичних книжок, одна з них була прострочена. Водночас інші медичні книжки є дісними. Крім того 04.05.18 р. в пропозицію було завантажено ще одну дійсну медичну книжку працівника.
- Тендерна документація в переліку документів що їх мав надати учасник містить: «санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну обробку транспорту», тобто вимогою є подача одного з двох зазначених документів санітарний паспорт/договір про санітарну обробку. Учасником було надано санітарний паспорт так акт дезінфекції транспортного засобу , що відповідає вимогам документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Молоко та вершки ЛОТ №1 (Молоко пастеризоване) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 40 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
2450 кг
Молоко пастеризоване , жирністю 2,5-2,6% (фасоване в поліетиленові пакети місткістю 900-1000 гр.) ДСТУ 2661: 2010 або ТУ У 25027034-008-98 кг. 2000 Молоко пастеризоване , жирністю 2,5-2,6% (фасоване в поліетиленові пакети місткістю 450-500 гр.) ДСТУ 2661: 2010 або ТУ У 25027034-008-98 кг. 450
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Дата доставки:
01 серпня 2018
—
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
3. Інформація про предмет закупівлі:
Дата подання: 20 квітня 2018 18:32
Дата відповіді: 23 квітня 2018 09:42
Доброго дня!
В пункті 3.2. "Найменування предмету закупівлі та код відповідно до єдиного закупівельного словника CPV – Молоко та вершки 15510000-6" Ви вказали код 15510000-6. Згідно єдиного закупівельного словника для згущеного молока інший код "Згущене молоко15511600-9". Пастеризоване молко та згущене молоко це товари різних категорій, тому просимо розділити товари на Лот 1 "Пастеризоване молоко 15511100-4" та Лот 2 "Згущене молоко15511600-9".
Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі Абзац другий пункту 1 розділу ІІ
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі Абзац другий пункту 1 розділу ІІ
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Кагма #00445883 |
Переможець |
31 506,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2018 10:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода №2 до договору №413.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2018 11:53
|
Додаткова угода №1 до договору №413.pdf | зміни до договору |
21 червня 2018 13:59
|
Договір №413 Молоко.pdf | укладений |
21 травня 2018 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 413 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (Збільшення обсягу закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 413 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 413 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |