Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
88 600,00 UAH
UA-2018-04-18-002653-a 32ae2be6dd724fd7b63a0d3602536a88
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2018 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2018 15:00
Очікувана вартість: 88 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 квітня 2018 10:56
Проект договору.doc
23 квітня 2018 10:56
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
23 квітня 2018 10:56
Проект договору.doc
18 квітня 2018 17:04
Проект договору.doc
23 квітня 2018 10:56
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
18 квітня 2018 17:04
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-04-18-002653-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д", Код ЄДРПОУ:41035134
Дата подання: 08 травня 2018 17:34
Дискваліфікація переможця торгів ПрАТ "Кагма".
Доброго дня!
Документи надані переможцем торгів, ПрАТ "Кагма", що подані в складі пропозиції Учасником не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1) Учасник надав недійсні копії особистих медичних книжок працівників.(згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
-копію особистої медичної книжки.);
2) Учасник надав недійсну копію санітарного паспорту на автомобільний транспорт. В санітарному паспорті вказано дату перевірки 26.07.2017р. та термін дії паспорту 26.07.2018р., що не відповідає вимогам СанПіН 5781-91 «Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі» п. 195. Територіальні санітарно-епідеміологічні станції повинні видавати санітарний паспорт на кожен автомобіль, який транспортує харчові продукти, терміном не більше 6 місяців. Для особливо швидкопсувних харчових продуктів терміном до 3 місяців;
3) Учасник надав Санітарний паспорт на автомобільний транспорт та акт про дезінфекцію на різні машину згідно номерного знаку;
4) Учасник не надав договір про санітарну оброку транспорту а надав договір №44/18 про санітарну обробку виробничих та інших приміщень (згідно "ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. 6. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
- санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну оброку транспорту).
Просимо дискваліфікувати переможця торгів ПрАТ "Кагма"!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 травня 2018 14:51
Доброго дня.
- Стосовно недійності особистих медичних книжок працівників ПрАТ «Кагма» - тендерна документація містить вимогу надати «копію особистої медичної книжки» без вказівки посади особи на яку вона має бути видана та в одному числі. ПрАТ «Кагма» разом з пропозицією завантажило декілька медичних книжок, одна з них була прострочена. Водночас інші медичні книжки є дісними. Крім того 04.05.18 р. в пропозицію було завантажено ще одну дійсну медичну книжку працівника.
- Тендерна документація в переліку документів що їх мав надати учасник містить: «санітарні паспорти на автомобільний транспорт, або договір про санітарну обробку транспорту», тобто вимогою є подача одного з двох зазначених документів санітарний паспорт/договір про санітарну обробку. Учасником було надано санітарний паспорт так акт дезінфекції транспортного засобу , що відповідає вимогам документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Молоко та вершки ЛОТ №1 (Молоко пастеризоване)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 400,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2018 13:26
Закінчення: 02 травня 2018 13:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2450 кг
Молоко пастеризоване , жирністю 2,5-2,6% (фасоване в поліетиленові пакети місткістю 900-1000 гр.) ДСТУ 2661: 2010 або ТУ У 25027034-008-98 кг. 2000 Молоко пастеризоване , жирністю 2,5-2,6% (фасоване в поліетиленові пакети місткістю 450-500 гр.) ДСТУ 2661: 2010 або ТУ У 25027034-008-98 кг. 450
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Дата доставки: 01 серпня 2018  —  31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

3. Інформація про предмет закупівлі:
Дата подання: 20 квітня 2018 18:32
Дата відповіді: 23 квітня 2018 09:42
Доброго дня! В пункті 3.2. "Найменування предмету закупівлі та код відповідно до єдиного закупівельного словника CPV – Молоко та вершки 15510000-6" Ви вказали код 15510000-6. Згідно єдиного закупівельного словника для згущеного молока інший код "Згущене молоко15511600-9". Пастеризоване молко та згущене молоко це товари різних категорій, тому просимо розділити товари на Лот 1 "Пастеризоване молоко 15511100-4" та Лот 2 "Згущене молоко15511600-9". Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день
Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454 ПОРЯДОК визначення предмета закупівлі Абзац другий пункту 1 розділу ІІ
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Кагма 34 245,00
UAH з ПДВ
31 506,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д" 34 920,00
UAH з ПДВ
31 512,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2018 16:26
Маліновський
27 квітня 2018 11:27
Електронний підпис
27 квітня 2018 11:20
Декларація виробника.pdf
27 квітня 2018 11:20
31. Акт дезінфекції 268.pdf
27 квітня 2018 11:20
30. Хлорантоїн.pdf
27 квітня 2018 11:20
29. Біомой.pdf
27 квітня 2018 11:20
23. Висновок 101883 Молоко.pdf
27 квітня 2018 11:20
22. Висновок 15956 Молоко.pdf
27 квітня 2018 11:20
19. ISO 22000.pdf
27 квітня 2018 11:20
18. ISO 9001.pdf
27 квітня 2018 11:20
12. Мед. книжка Бордюг.pdf
27 квітня 2018 11:20
10. Довідка 4ОПП.pdf
27 квітня 2018 11:20
9. Витяг ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2018 11:20
8. Витяг ПДВ 2016.pdf
27 квітня 2018 11:20
7. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2018 11:20
6. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 квітня 2018 11:20
4. Наказ 80-Д.pdf
27 квітня 2018 11:20
3. Виписка з протоколу 4.pdf
27 квітня 2018 11:20
2. Виписка з протоколу 1.pdf
27 квітня 2018 11:20
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2018 18:18
Електронний підпис
26 квітня 2018 18:14
Реєстр документів.pdf
26 квітня 2018 18:14
36. Статут організації.pdf
26 квітня 2018 18:14
34. Наказ директор.pdf
26 квітня 2018 18:14
32. Витяг пдв.pdf
26 квітня 2018 18:14
31. Виписка єдрпоу.pdf
26 квітня 2018 18:14
30. Витяг єдрпоу.pdf
26 квітня 2018 18:14
29. Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 18:14
28. Договір постачання.pdf
26 квітня 2018 18:14
Реєстр документів.pdf
26 квітня 2018 18:14
36. Статут організації.pdf
26 квітня 2018 18:14
34. Наказ директор.pdf
26 квітня 2018 18:14
32. Витяг пдв.pdf
26 квітня 2018 18:14
31. Виписка єдрпоу.pdf
26 квітня 2018 18:14
30. Витяг єдрпоу.pdf
26 квітня 2018 18:14
29. Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2018 18:14
28. Договір постачання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Кагма

ТОВ "ВІВАЛЬДІ Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Кагма
#00445883
Переможець 31 506,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 10:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Кагма
#00445883
31 506,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода №2 до договору №413.pdf зміни до договору
07 серпня 2018 11:53
Додаткова угода №1 до договору №413.pdf зміни до договору
21 червня 2018 13:59
Договір №413 Молоко.pdf укладений
21 травня 2018 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 413
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (Збільшення обсягу закупівлі)
Номер договору про закупівлю: 413
Договір:
Номер додаткової угоди: 413
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML