Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
акумулятори та акумуляторні батареї
accumulators and accumulator batteries
accumulators and accumulator batteries
Очікувана вартість
25 710 589,39 UAH
UA-2018-02-23-002378-c ● 47bbca8809b1469aa47e3e735552a049
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena +38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 17:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 25 710 589,39 UAH з ПДВ |
Publication date: | 23 лютого 2018 17:30 |
Enquiries until: | 20 травня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 травня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 25 710 589 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
акумулятори та акумуляторні батареї
accumulators and accumulator batteries
Тендерна документація
22 травня 2018 16:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2018 16:00 |
1555 ТД акумулятори_нова редакція_22.05.2018.docx | |
22 травня 2018 16:00 |
Зміни до тендеру_1555_22.05.2018.doc | |
24 квітня 2018 18:07 |
Додаток №9_нова редакція_23.04.2018.docx | |
24 квітня 2018 18:07 |
Зміни до тендеру_1555_23.04.2018.doc |
22 травня 2018 16:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 травня 2018 16:00 |
1555 ТД акумулятори_нова редакція_22.05.2018.docx
|
||||||
22 травня 2018 16:00 |
Зміни до тендеру_1555_22.05.2018.doc
|
||||||
24 квітня 2018 18:07 |
Додаток №9_нова редакція_23.04.2018.docx
|
||||||
24 квітня 2018 18:07 |
Зміни до тендеру_1555_23.04.2018.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2018 22:10
Дата відповіді: 25 квітня 2018 18:30
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документаціїї учасник повинен надати "2.1. Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності."
Просимо надати розяснення, яка продукція, що зазначена у тендерній документаціїї, відноситься до продукції залізничного призначення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.3.24 ДСТУ ГОСТ 32894 до продукції залізничного призначення відносяться «продукция изготовленная вновь или вышедшая после ремонта и/или прошедшая модернизацию, к которой относятся все виды подвижного состава, его составные части, компоненты инфраструктуры железнодорожного транспорта, предназначенные для использования в процесе железнодорожних перевозок». Акумулятори та акумуляторні батареї, що зазначені в тендерній документації торгів №UA-2018-02-23-002378-с є продукцією залізничного призначення, так як, використовуються для тягового рухомого складу
ПАТ «Укрзалізниця».
ПАТ «Укрзалізниця».
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2018 18:46
Дата відповіді: 25 квітня 2018 18:31
Для можливості належної підготовки пропозиції, просимо Вас надати роз’яснення щодо деяких питань стосовно тендерної документації. 1. Щодо п. 2.1. абзац 1 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації:
1) Чи потрібно Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно (виготовлялась і виготовляється тількі на одному підприємстві) згідно вимог стандартів надавати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ДСТУ 8634:2016 та ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 для підтвердження освоєння виробництва виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним актом (протоколом). Тому необхідно надати копію одного із зазначених документів»
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2018 17:46
Дата відповіді: 25 квітня 2018 19:01
Наше ппідприємство планує прийняти участь у цих торгах. Після вивчення документації виникло питання., а саме:
Оскільки на нашу продукцію підтвердження відповідності здійснено після 01.01.2018 року, а саме отримано сертифікат відповідності на продукції, то відповідно до вимог п.п. 3.2.2 п. 3 Додатку №1 Тендерної документації, нам як учаснику необхідно подати «документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо)
та
копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації. Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ»
На вимогу цього, нашим підприємством буде надано сертифікат системи управління якості виробника ( ІSO 9001:2008) виданий Національним Комітетом по Стандартизації Ірландії який є дійсним до 2020 року.
Питання: чи достатньо буде надати документ який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі від Ірландської національної ради по акредитації (INAB), який є національним органом Ірландії країни у якій було отримано сертифікат системи управління якості? Цей орган відповідає за акредитацію лабораторій, органів по сертифікації та перевіряючих органів, забезпечує акредитацію у відповідності з стандартами Міжнародної організації по стандартизації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Документи видані після 01.01.2018 міжнародними організаціями з оцінки відповідності повинні пройти процедуру оцінки відповідності або визнання в Україні.
Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п.п.3.2.2 п.3 Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п.п.3.2.2 п.3 Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю САНТАНА ОЙЛ, Код ЄДРПОУ:38954478
Дата подання: 02 березня 2018 19:38
про внесення змін та доповнень до тексту тендерної документації
Детальний текст вимоги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:41
Відповідно до п. 2.1 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (далі – вимог) у разі, якщо продукція залізничного призначення виготовляється за технічними умовами або технічним завданням, то даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. У разі, якщо учасником конкурсних торгів пропонується до постачання еквівалент товару (технічні параметри та характеристики якого відповідають вимогам зазначеним в тендерній документації або мають не гірші показники ніж зазначені в тендерній документації) також повинна бути виконана дана вимога. Оцінка запропонованих учасниками конкурсних торгів до постачання еквівалентів здійснюється при визначенні відповідності продукції встановленим у документації конкурсних торгів вимогам. Крім того, через те, що постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за результатами розгляду скарг учасників конкурсних торгів приймаються рішення щодо виключення з тендерної документації вимоги надання учасником листів-погоджень профільних Департаментів ПАТ «Укрзалізниця» Департаментом менеджменту якості продукції та послуг надано рекомендовані вимоги до документів, підтверджуючих якість та відповідність продукції. В даних рекомендованих вимогах надання учасником торгів листів-погоджень не передбачено.
Тому вносити відповідні зміни до п.2.1 вимог згідно запитання 2 не доцільно.
Враховуючи те, що еквівалентна продукція може бути виготовлена з іншими геометричними розмірами, з урахуванням погодженої нормативної документації щодо її встановлення у відповідній конструкції локомотива, Замовником внесені зміни щодо викреслення з технічних характеристик Додатку А до тендерної документації вимог щодо геометричних розмірів згідно звернення ТОВ «САНТАНА ОЙЛ» (питання 3).
Застосування більш тривалих гарантійних термінів, ніж передбачено стандартами та технічними умовами, передбачено п. 2 статті 269 Господарського кодексу України. Для зменшення ризиків та втрат ПАТ «Укрзалізниця» запасні частини та обладнання для рухомого складу повинні мати гарантійний термін експлуатації до наступного ремонту. Зменшення гарантійних термінів згідно запитання 4 та 6 не доцільно.
Показник номінальної напруги згідно технічних характеристик відповідно Додатку А розраховано для живлення ланцюгів керування локомотиву. Вносити зміни до вимог щодо номінальної напруги згідно запитання 5 не доцільно. Для забезпечення стабільної роботи локомотивів номінальна напруга еквівалентів не може бути менше ніж визначена у Додатку А до тендерної документації».
Тому вносити відповідні зміни до п.2.1 вимог згідно запитання 2 не доцільно.
Враховуючи те, що еквівалентна продукція може бути виготовлена з іншими геометричними розмірами, з урахуванням погодженої нормативної документації щодо її встановлення у відповідній конструкції локомотива, Замовником внесені зміни щодо викреслення з технічних характеристик Додатку А до тендерної документації вимог щодо геометричних розмірів згідно звернення ТОВ «САНТАНА ОЙЛ» (питання 3).
Застосування більш тривалих гарантійних термінів, ніж передбачено стандартами та технічними умовами, передбачено п. 2 статті 269 Господарського кодексу України. Для зменшення ризиків та втрат ПАТ «Укрзалізниця» запасні частини та обладнання для рухомого складу повинні мати гарантійний термін експлуатації до наступного ремонту. Зменшення гарантійних термінів згідно запитання 4 та 6 не доцільно.
Показник номінальної напруги згідно технічних характеристик відповідно Додатку А розраховано для живлення ланцюгів керування локомотиву. Вносити зміни до вимог щодо номінальної напруги згідно запитання 5 не доцільно. Для забезпечення стабільної роботи локомотивів номінальна напруга еквівалентів не може бути менше ніж визначена у Додатку А до тендерної документації».
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КИЇВСНАБ, Код ЄДРПОУ:40477097
Дата подання: 02 березня 2018 22:34
Вимога щодо роз'яснень відповідно до умов ТД
Вимога щодо роз'яснень відповідно до умов ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:48
Вимога 1. «Надати роз’яснення який документ регламентує обов’язкове погодження ТУ (ТЗ) з ПАТ «Укрзалізниця» на продукцію залізничного призначення на момент подання тендерної документації учасниками або надати роз’яснення щодо термінів погодження ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення?
Відповідь: «Акумуляторні батареї для тягового рухомого складу є продукцією залізничного призначення (ПАТ «Укрзалізниця» є основним споживачем). Відтак, згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 розробник технічних умов повинен узгодити нормативний документ із споживачем (як для процедури, яка передбачає постановку продукції на виробництво за участю приймальної комісії відповідно до п. 5.1, так і без участі приймальної комісії відповідно до п. 5.2), яким у даному випадку є ПАТ «Укрзалізниця».
Щодо термінів погодження ТУ (ТЗ), згідно пункту 5.5 ГОСТ 2.114-95 «5.5 Рассмотрение ТУ, представленных на согласование, не должно превышать 20 дней с момента поступления их в организацию.».
Вимога 2. «Надати роз’яснення чи може прийняти участь у даних відкритих торгах учасник/виробник, якщо його ТУ (ТЗ) не погоджено з ПАТ «Укрзалізниця» на момент подачі тендерної документації. Якщо ні, то на яких законодавчих підставах учасник/виробник не має право (враховуючи розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації) прийняти участь?».
Відповідь: Без попереднього погодження ТУ (ТЗ), як нормативного документу, який встановлює технічні вимоги на продукцію, проведення торгів на її придбання неможливе.
Акумуляторні батареї для тягового рухомого складу є продукцією залізничного призначення, відтак згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 технічні умови (ТЗ) повинні бути узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» як основним споживачем.
Розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації стосується документів щодо підтвердження відповідності (проходження процедури оцінки відповідності) та не стосується документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Вимога 3. Надати роз’яснення згідно яких нормативних документів або законодавчих актів повинні бути складені документи згідно додатку №1 п.1.1 та п.1.2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»?
Відповідь: По п.1.1 тендерної документації:
- для сертифікатів відповідності (свідоцтва про визнання) або їх копії – вимогам ДСТУ 3498-96;
- для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
По п.1.2 тендерної документації:
- для добровільної оцінки відповідності виробником – вимогам Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»; декларація складається у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Вимога 4. Надати роз’яснення чи приймаються до уваги документи, перераховані у п.п.1.2.1 додатку №1 п.1.1 та п.1.2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» видані/посвідчені відповідними органами/установами країни походження товару (враховуючи розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації)?
Відповідь: Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п. 1.2.1. Додатку №1 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VІІІ Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Відповідь: «Акумуляторні батареї для тягового рухомого складу є продукцією залізничного призначення (ПАТ «Укрзалізниця» є основним споживачем). Відтак, згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 розробник технічних умов повинен узгодити нормативний документ із споживачем (як для процедури, яка передбачає постановку продукції на виробництво за участю приймальної комісії відповідно до п. 5.1, так і без участі приймальної комісії відповідно до п. 5.2), яким у даному випадку є ПАТ «Укрзалізниця».
Щодо термінів погодження ТУ (ТЗ), згідно пункту 5.5 ГОСТ 2.114-95 «5.5 Рассмотрение ТУ, представленных на согласование, не должно превышать 20 дней с момента поступления их в организацию.».
Вимога 2. «Надати роз’яснення чи може прийняти участь у даних відкритих торгах учасник/виробник, якщо його ТУ (ТЗ) не погоджено з ПАТ «Укрзалізниця» на момент подачі тендерної документації. Якщо ні, то на яких законодавчих підставах учасник/виробник не має право (враховуючи розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації) прийняти участь?».
Відповідь: Без попереднього погодження ТУ (ТЗ), як нормативного документу, який встановлює технічні вимоги на продукцію, проведення торгів на її придбання неможливе.
Акумуляторні батареї для тягового рухомого складу є продукцією залізничного призначення, відтак згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 технічні умови (ТЗ) повинні бути узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» як основним споживачем.
Розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації стосується документів щодо підтвердження відповідності (проходження процедури оцінки відповідності) та не стосується документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Вимога 3. Надати роз’яснення згідно яких нормативних документів або законодавчих актів повинні бути складені документи згідно додатку №1 п.1.1 та п.1.2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»?
Відповідь: По п.1.1 тендерної документації:
- для сертифікатів відповідності (свідоцтва про визнання) або їх копії – вимогам ДСТУ 3498-96;
- для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
По п.1.2 тендерної документації:
- для добровільної оцінки відповідності виробником – вимогам Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»; декларація складається у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Вимога 4. Надати роз’яснення чи приймаються до уваги документи, перераховані у п.п.1.2.1 додатку №1 п.1.1 та п.1.2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» видані/посвідчені відповідними органами/установами країни походження товару (враховуючи розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації)?
Відповідь: Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п. 1.2.1. Додатку №1 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VІІІ Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 03 березня 2018 12:06
Вимога
Вимога щодо змін тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:55
Причина: іі
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 03 березня 2018 12:08
Вимога
Вимога щодо змін тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:57
Причина: лл
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 08:45
Вимога щодо зміни тендерної документації
Вимога щодо зміни тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:57
Причина: оо
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 08:46
Вимога щодо зміни тендерної документації
Вимога щодо зміни тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:55
Причина: лл
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 08:55
ВИМОГА ЩОДО ЗМІНИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНЬАЦІЇ
Вимога щодо внесення змін до Тендкрної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:51
«ГОСТ 15.001-73 замінено на ГОСТ 15.001-88, який прийнято в Україні, як національний стандарт, методом підтвердження (ДСТУ ГОСТ 15.011:2009), на заміну якого розроблено ДСТУ 8634:2016, який прийнятий 30.03.2016 та вступив в дію 01.01.2018.
Вказаними стандартами встановлюється порядок освоєння виробництва, а саме виготовлення установчої серії та проведення її кваліфікаційних випробувань. Тому у разі, якщо до постачання пропонується продукція, освоєна до 2018 року необхідно підтвердити це документально, а саме – актом (або протоколом) кваліфікаційних випробувань.
Згідно ДСТУ 8634:2016 та ДСТУ ГОСТ 15.011:2009 для підтвердження освоєння виробництва виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним актом (протоколом). Тому необхідно надати копію одного із зазначених документів.
Вказаними стандартами встановлюється порядок освоєння виробництва, а саме виготовлення установчої серії та проведення її кваліфікаційних випробувань. Тому у разі, якщо до постачання пропонується продукція, освоєна до 2018 року необхідно підтвердити це документально, а саме – актом (або протоколом) кваліфікаційних випробувань.
Згідно ДСТУ 8634:2016 та ДСТУ ГОСТ 15.011:2009 для підтвердження освоєння виробництва виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним актом (протоколом). Тому необхідно надати копію одного із зазначених документів.
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 09:00
вимога про зміну ТД
ВИМОГА ПРО ЗМІНУ ТД ЗАМОВНИКА
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:52
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 09 березня 2018 19:29
вимога про усунення дискримінаційних умов
вимога про усунення дискримінаційних умов в ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:56
«Введеним Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», орган із сертифікації (орган з оцінки відповідності) призначає – центральний орган виконавчої влади, уповноважений призначати органи з оцінки відповідності (в тому числі визнані незалежні організації), обмежувати сферу їх призначення, тимчасово припиняти чи поновлювати дію рішень про призначення або анулювати ці рішення.
Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п.п.3.2.2 п.3 Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п.п.3.2.2 п.3 Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 13 березня 2018 16:34
Вимога про зміну ТД
Вимога про зміну ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:58
«Згідно статті 6 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що залежно від рівня суб’єкта стандартизації нормативні документи поділяються на:
національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
- стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Згідно статті 21 Закону України «Про стандартизацію» міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації.
Процедура освоєння виробництва, розроблення, погодження та реєстрації ТУ (ТЗ) повинна проводитися згідно вимог нормативної документації, яка відповідає Закону України «Про стандартизацію»
національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
- стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Згідно статті 21 Закону України «Про стандартизацію» міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації.
Процедура освоєння виробництва, розроблення, погодження та реєстрації ТУ (ТЗ) повинна проводитися згідно вимог нормативної документації, яка відповідає Закону України «Про стандартизацію»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.b11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 26 квітня 2018 23:27
Дата подання: 26 квітня 2018 23:27
Скарга щодо дискримінації учасників та порушень законодавства в ТД
Скарга та додані документи - в прикріплених файлах
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 травня 2018 20:42
Рішення від 03.05.2018 № 4115.pdf
Дата публікації: 03 травня 2018 20:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2018 № 4748.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 16:56
Рішення від 18.05.2018 № 4748.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 17:08
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a16
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:38
Дата подання: 02 липня 2018 16:38
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:20
Рішення від 05.07.2018 № 6608 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:20
Інформація про перенесення розгляду скарг № UA-2018-02-23-002378-c.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2018 № 7376.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:20
Рішення від 23.07.2018 № 7376.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:49
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a15
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:36
Дата подання: 02 липня 2018 16:36
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:19
Рішення від 05.07.2018 № 6607 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:19
про перенесення дати розгляду Скарги UA-2018-02-23-002378-c.c17.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:06
Інформація про перенесення розгляду скарг № UA-2018-02-23-002378-c.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2018 № 7375.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:20
Рішення від 23.07.2018 № 7375.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:47
Рішення від 23.07.2018 № 7375.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:48
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:34
Дата подання: 02 липня 2018 16:34
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:18
Рішення від 05.07.2018 № 6606 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:18
про перенесення дати розгляду Скарги UA-2018-02-23-002378-c.c17.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:06
Інформація про перенесення розгляду скарг № UA-2018-02-23-002378-c.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2018 № 7373.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:22
Рішення від 23.07.2018 № 7373.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.07.2018 № 7373-р/пк-пз замовником скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ» та допущено його пропозицію до подальшого аукціону за процедурою закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-23-002378-c) по Лоту № 2.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2018 15:55
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a13
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:32
Дата подання: 02 липня 2018 16:32
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:17
Рішення від 05.07.2018 № 6605 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:16
Інформація про перенесення розгляду скарг № UA-2018-02-23-002378-c.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2018 № 7374.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:21
Рішення від 23.07.2018 № 7374.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:46
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a12
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 02 липня 2018 15:42
Дата подання: 02 липня 2018 15:42
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель - документи щодо скарги, а саме: скарга, підтвердження оплати, скріншот відповіді замовника, у прикріплених файлах
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: уточнення
Дата: 02 липня 2018 19:35
Рішення від 05.07.2018 № 6604.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:14
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.c17
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 02 липня 2018 19:40
Дата подання: 02 липня 2018 19:40
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга
по порушення законодавства у сфері публічних закупівель з доданими документами
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:25
рішення від 05.07.2018 № 6597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:25
про перенесення дати розгляду Скарги UA-2018-02-23-002378-c.c17.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:11
інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2018 № 7372.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 14:59
Рішення від 23.07.2018 № 7372.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.07.2018 № 7372-р/пк-пз замовником скасовано рішення тендерного комітету про допуск до аукціону тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЛА КИЇВ» та відхилено його пропозицію за процедурою закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-23-002378-c) по Лоту № 2.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2018 15:54
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 4. |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 1 303 646,21 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 518,23 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39100 UAH |
Title: Lot 4.
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 1 303 646,21 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 6 518,23 UAH
including VAT
Позиції
16 комп
Акумуляторна батарея
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2018
Акумуляторна батарея
CPV: 31430000-9
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a16
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:38
Дата подання: 02 липня 2018 16:38
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:20
Рішення від 05.07.2018 № 6608 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:20
Інформація про перенесення розгляду скарг № UA-2018-02-23-002378-c.pdf
Дата публікації: 20 липня 2018 18:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2018 № 7376.pdf
Дата публікації: 24 липня 2018 15:20
Рішення від 23.07.2018 № 7376.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:49
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 серпня 2018
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НАЙФ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА КИЇВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 серпня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій