Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

акумулятори та акумуляторні батареї
accumulators and accumulator batteries
Очікувана вартість
25 710 589,39 UAH
UA-2018-02-23-002378-c 47bbca8809b1469aa47e3e735552a049
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Centre of Production Provision" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2018 10:00
Очікувана вартість: 25 710 589,39 UAH з ПДВ
Publication date: 23 лютого 2018 17:30
Enquiries until: 20 травня 2018 10:00
Complaints submission until: до 26 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 травня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 25 710 589 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
акумулятори та акумуляторні батареї
accumulators and accumulator batteries

Тендерна документація

22 травня 2018 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 16:00
1555 ТД акумулятори_нова редакція_22.05.2018.docx
22 травня 2018 16:00
Зміни до тендеру_1555_22.05.2018.doc
24 квітня 2018 18:07
Додаток №9_нова редакція_23.04.2018.docx
24 квітня 2018 18:07
Зміни до тендеру_1555_23.04.2018.doc
22 травня 2018 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2018 18:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 17:27
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2018 16:00
1555 ТД акумулятори_нова редакція_22.05.2018.docx
24 квітня 2018 18:07
1555 ТД акумулятори_нова редакція_23.04.2018.docx
23 лютого 2018 17:27
1555 ТД акумулятори.docx
22 травня 2018 16:00
Зміни до тендеру_1555_22.05.2018.doc
24 квітня 2018 18:07
Додаток №9_нова редакція_23.04.2018.docx
23 лютого 2018 17:27
Додаток №9.docx
24 квітня 2018 18:07
Зміни до тендеру_1555_23.04.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 23 лютого 2018 22:10
Дата відповіді: 25 квітня 2018 18:30
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документаціїї учасник повинен надати "2.1. Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів, або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених ПАТ «Укрзалізниця», надати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань. Копія повинна бути завірена підписом виробника та печаткою - за наявності." Просимо надати розяснення, яка продукція, що зазначена у тендерній документаціїї, відноситься до продукції залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.3.24 ДСТУ ГОСТ 32894 до продукції залізничного призначення відносяться «продукция изготовленная вновь или вышедшая после ремонта и/или прошедшая модернизацию, к которой относятся все виды подвижного состава, его составные части, компоненты инфраструктуры железнодорожного транспорта, предназначенные для использования в процесе железнодорожних перевозок». Акумулятори та акумуляторні батареї, що зазначені в тендерній документації торгів №UA-2018-02-23-002378-с є продукцією залізничного призначення, так як, використовуються для тягового рухомого складу
ПАТ «Укрзалізниця».
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2018 18:46
Дата відповіді: 25 квітня 2018 18:31
Для можливості належної підготовки пропозиції, просимо Вас надати роз’яснення щодо деяких питань стосовно тендерної документації. 1. Щодо п. 2.1. абзац 1 «Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» тендерної документації: 1) Чи потрібно Для продукції залізничного призначення, яка виготовляється серійно (виготовлялась і виготовляється тількі на одному підприємстві) згідно вимог стандартів надавати копії документів, підтверджуючих завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ДСТУ 8634:2016 та ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 для підтвердження освоєння виробництва виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним актом (протоколом). Тому необхідно надати копію одного із зазначених документів»
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 11 березня 2018 17:46
Дата відповіді: 25 квітня 2018 19:01
Наше ппідприємство планує прийняти участь у цих торгах. Після вивчення документації виникло питання., а саме: Оскільки на нашу продукцію підтвердження відповідності здійснено після 01.01.2018 року, а саме отримано сертифікат відповідності на продукції, то відповідно до вимог п.п. 3.2.2 п. 3 Додатку №1 Тендерної документації, нам як учаснику необхідно подати «документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо) та копію чинного документу, який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі, виданого національним органом з акредитації. Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ» На вимогу цього, нашим підприємством буде надано сертифікат системи управління якості виробника ( ІSO 9001:2008) виданий Національним Комітетом по Стандартизації Ірландії який є дійсним до 2020 року. Питання: чи достатньо буде надати документ який підтверджує акредитацію органу з оцінки відповідності у визначеній галузі від Ірландської національної ради по акредитації (INAB), який є національним органом Ірландії країни у якій було отримано сертифікат системи управління якості? Цей орган відповідає за акредитацію лабораторій, органів по сертифікації та перевіряючих органів, забезпечує акредитацію у відповідності з стандартами Міжнародної організації по стандартизації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Документи видані після 01.01.2018 міжнародними організаціями з оцінки відповідності повинні пройти процедуру оцінки відповідності або визнання в Україні.
Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п.п.3.2.2 п.3 Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю САНТАНА ОЙЛ, Код ЄДРПОУ:38954478
Дата подання: 02 березня 2018 19:38
про внесення змін та доповнень до тексту тендерної документації
Детальний текст вимоги у вкладеному файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:41
Відповідно до п. 2.1 вимог до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі (далі – вимог) у разі, якщо продукція залізничного призначення виготовляється за технічними умовами або технічним завданням, то даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. У разі, якщо учасником конкурсних торгів пропонується до постачання еквівалент товару (технічні параметри та характеристики якого відповідають вимогам зазначеним в тендерній документації або мають не гірші показники ніж зазначені в тендерній документації) також повинна бути виконана дана вимога. Оцінка запропонованих учасниками конкурсних торгів до постачання еквівалентів здійснюється при визначенні відповідності продукції встановленим у документації конкурсних торгів вимогам. Крім того, через те, що постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України за результатами розгляду скарг учасників конкурсних торгів приймаються рішення щодо виключення з тендерної документації вимоги надання учасником листів-погоджень профільних Департаментів ПАТ «Укрзалізниця» Департаментом менеджменту якості продукції та послуг надано рекомендовані вимоги до документів, підтверджуючих якість та відповідність продукції. В даних рекомендованих вимогах надання учасником торгів листів-погоджень не передбачено.
Тому вносити відповідні зміни до п.2.1 вимог згідно запитання 2 не доцільно.
Враховуючи те, що еквівалентна продукція може бути виготовлена з іншими геометричними розмірами, з урахуванням погодженої нормативної документації щодо її встановлення у відповідній конструкції локомотива, Замовником внесені зміни щодо викреслення з технічних характеристик Додатку А до тендерної документації вимог щодо геометричних розмірів згідно звернення ТОВ «САНТАНА ОЙЛ» (питання 3).
Застосування більш тривалих гарантійних термінів, ніж передбачено стандартами та технічними умовами, передбачено п. 2 статті 269 Господарського кодексу України. Для зменшення ризиків та втрат ПАТ «Укрзалізниця» запасні частини та обладнання для рухомого складу повинні мати гарантійний термін експлуатації до наступного ремонту. Зменшення гарантійних термінів згідно запитання 4 та 6 не доцільно.
Показник номінальної напруги згідно технічних характеристик відповідно Додатку А розраховано для живлення ланцюгів керування локомотиву. Вносити зміни до вимог щодо номінальної напруги згідно запитання 5 не доцільно. Для забезпечення стабільної роботи локомотивів номінальна напруга еквівалентів не може бути менше ніж визначена у Додатку А до тендерної документації».
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КИЇВСНАБ, Код ЄДРПОУ:40477097
Дата подання: 02 березня 2018 22:34
Вимога щодо роз'яснень відповідно до умов ТД
Вимога щодо роз'яснень відповідно до умов ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:48
Вимога 1. «Надати роз’яснення який документ регламентує обов’язкове погодження ТУ (ТЗ) з ПАТ «Укрзалізниця» на продукцію залізничного призначення на момент подання тендерної документації учасниками або надати роз’яснення щодо термінів погодження ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення?
Відповідь: «Акумуляторні батареї для тягового рухомого складу є продукцією залізничного призначення (ПАТ «Укрзалізниця» є основним споживачем). Відтак, згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 розробник технічних умов повинен узгодити нормативний документ із споживачем (як для процедури, яка передбачає постановку продукції на виробництво за участю приймальної комісії відповідно до п. 5.1, так і без участі приймальної комісії відповідно до п. 5.2), яким у даному випадку є ПАТ «Укрзалізниця».
Щодо термінів погодження ТУ (ТЗ), згідно пункту 5.5 ГОСТ 2.114-95 «5.5 Рассмотрение ТУ, представленных на согласование, не должно превышать 20 дней с момента поступления их в организацию.».
Вимога 2. «Надати роз’яснення чи може прийняти участь у даних відкритих торгах учасник/виробник, якщо його ТУ (ТЗ) не погоджено з ПАТ «Укрзалізниця» на момент подачі тендерної документації. Якщо ні, то на яких законодавчих підставах учасник/виробник не має право (враховуючи розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації) прийняти участь?».
Відповідь: Без попереднього погодження ТУ (ТЗ), як нормативного документу, який встановлює технічні вимоги на продукцію, проведення торгів на її придбання неможливе.
Акумуляторні батареї для тягового рухомого складу є продукцією залізничного призначення, відтак згідно вимог пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95 технічні умови (ТЗ) повинні бути узгоджені в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця» як основним споживачем.
Розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації стосується документів щодо підтвердження відповідності (проходження процедури оцінки відповідності) та не стосується документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію».
Вимога 3. Надати роз’яснення згідно яких нормативних документів або законодавчих актів повинні бути складені документи згідно додатку №1 п.1.1 та п.1.2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі»?
Відповідь: По п.1.1 тендерної документації:
- для сертифікатів відповідності (свідоцтва про визнання) або їх копії – вимогам ДСТУ 3498-96;
- для декларацій про відповідність – вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
По п.1.2 тендерної документації:
- для добровільної оцінки відповідності виробником – вимогам Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»; декларація складається у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Вимога 4. Надати роз’яснення чи приймаються до уваги документи, перераховані у п.п.1.2.1 додатку №1 п.1.1 та п.1.2 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» видані/посвідчені відповідними органами/установами країни походження товару (враховуючи розділ 1 п.п.1.5. тендерної документації)?
Відповідь: Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п. 1.2.1. Додатку №1 розділу «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VІІІ Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 03 березня 2018 12:06
Вимога
Вимога щодо змін тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:55
Причина: іі
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 03 березня 2018 12:08
Вимога
Вимога щодо змін тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:57
Причина: лл
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c5
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 08:45
Вимога щодо зміни тендерної документації
Вимога щодо зміни тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:57
Причина: оо
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.b6
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 08:46
Вимога щодо зміни тендерної документації
Вимога щодо зміни тендерної документації
Скасована
Дата: 05 березня 2018 08:55
Причина: лл
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 08:55
ВИМОГА ЩОДО ЗМІНИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНЬАЦІЇ
Вимога щодо внесення змін до Тендкрної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:51
«ГОСТ 15.001-73 замінено на ГОСТ 15.001-88, який прийнято в Україні, як національний стандарт, методом підтвердження (ДСТУ ГОСТ 15.011:2009), на заміну якого розроблено ДСТУ 8634:2016, який прийнятий 30.03.2016 та вступив в дію 01.01.2018.
Вказаними стандартами встановлюється порядок освоєння виробництва, а саме виготовлення установчої серії та проведення її кваліфікаційних випробувань. Тому у разі, якщо до постачання пропонується продукція, освоєна до 2018 року необхідно підтвердити це документально, а саме – актом (або протоколом) кваліфікаційних випробувань.
Згідно ДСТУ 8634:2016 та ДСТУ ГОСТ 15.011:2009 для підтвердження освоєння виробництва виробником спільно з розробником повинні бути проведені кваліфікаційні випробування, результати яких оформлюються відповідним актом (протоколом). Тому необхідно надати копію одного із зазначених документів.
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 05 березня 2018 09:00
вимога про зміну ТД
ВИМОГА ПРО ЗМІНУ ТД ЗАМОВНИКА
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:52
Замовником внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 09 березня 2018 19:29
вимога про усунення дискримінаційних умов
вимога про усунення дискримінаційних умов в ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:56
«Введеним Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», орган із сертифікації (орган з оцінки відповідності) призначає – центральний орган виконавчої влади, уповноважений призначати органи з оцінки відповідності (в тому числі визнані незалежні організації), обмежувати сферу їх призначення, тимчасово припиняти чи поновлювати дію рішень про призначення або анулювати ці рішення.
Процедура оцінки відповідності документів, перерахованих у п.п.3.2.2 п.3 Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі» тендерної документації, виданих відповідними органами країни походження товару, проводиться згідно вимог розділу VIII Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Номер вимоги: UA-2018-02-23-002378-c.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 13 березня 2018 16:34
Вимога про зміну ТД
Вимога про зміну ТД
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 квітня 2018 18:58
«Згідно статті 6 Закону України «Про стандартизацію» передбачено, що залежно від рівня суб’єкта стандартизації нормативні документи поділяються на:
національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації;
- стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.
Згідно статті 21 Закону України «Про стандартизацію» міжнародні та регіональні стандарти, кодекси усталеної практики та зміни до них приймаються як національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації.
Процедура освоєння виробництва, розроблення, погодження та реєстрації ТУ (ТЗ) повинна проводитися згідно вимог нормативної документації, яка відповідає Закону України «Про стандартизацію»

Документи подані скаржником

02 березня 2018 19:38
Вимога від 02.03.2018.pdf

Документи подані скаржником

02 березня 2018 22:34
Вимога

Документи подані скаржником

05 березня 2018 08:54
Вимога

Документи подані скаржником

05 березня 2018 09:00
ВИМОГА

Документи подані скаржником

09 березня 2018 19:29
вимога

Документи подані скаржником

13 березня 2018 16:34
Тендерному комітету 5.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.b11
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 26 квітня 2018 23:27
Скарга щодо дискримінації учасників та порушень законодавства в ТД
Скарга та додані документи - в прикріплених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 травня 2018 20:42
Рішення від 03.05.2018 № 4115.pdf
Дата публікації: 03 травня 2018 20:42
Рішення від 18.05.2018 № 4748.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 17:08
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a16
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:38
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:20
Рішення від 05.07.2018 № 6608 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:20
Рішення від 23.07.2018 № 7376.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:49
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a15
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:36
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:19
Рішення від 05.07.2018 № 6607 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:19
Рішення від 23.07.2018 № 7375.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:47
Рішення від 23.07.2018 № 7375.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:48
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:34
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.07.2018 № 7373-р/пк-пз замовником скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ» та допущено його пропозицію до подальшого аукціону за процедурою закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-23-002378-c) по Лоту № 2.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2018 15:55
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a13
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:32
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:17
Рішення від 05.07.2018 № 6605 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:16
Рішення від 23.07.2018 № 7374.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 21:46
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a12
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 02 липня 2018 15:42
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель - документи щодо скарги, а саме: скарга, підтвердження оплати, скріншот відповіді замовника, у прикріплених файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: уточнення
Дата: 02 липня 2018 19:35
Рішення від 05.07.2018 № 6604.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:14
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.c17
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 02 липня 2018 19:40
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель з доданими документами
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:25
рішення від 05.07.2018 № 6597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:25
Рішення від 23.07.2018 № 7372.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.07.2018 № 7372-р/пк-пз замовником скасовано рішення тендерного комітету про допуск до аукціону тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЛА КИЇВ» та відхилено його пропозицію за процедурою закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-23-002378-c) по Лоту № 2.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2018 15:54

Документи подані скаржником

26 квітня 2018 23:27
Скарга
26 квітня 2018 23:27
лист НАУУ
26 квітня 2018 23:27
ТД

Документи Органу Оскарження

03 травня 2018 20:42
Рішення від 03.05.2018 № 4115.pdf
23 травня 2018 17:08
Рішення від 18.05.2018 № 4748.pdf

Документи подані скаржником

02 липня 2018 16:38
Скарга 02 07 04.pdf
02 липня 2018 16:38
Протокол 1555.pdf
24 липня 2018 09:23
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані скаржником

02 липня 2018 16:36
Скарга 02 07 03.pdf
02 липня 2018 16:36
Протокол 1555.pdf
24 липня 2018 09:22
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані скаржником

02 липня 2018 16:33
Скарга 02 07 02.pdf
02 липня 2018 16:34
Протокол 1555.pdf
24 липня 2018 09:22
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані скаржником

02 липня 2018 16:32
Скарга 02 07 01.pdf
02 липня 2018 16:32
Протокол 1555.pdf
24 липня 2018 09:21
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані скаржником

02 липня 2018 15:42
Скарга
02 липня 2018 18:40
тендерна документація
02 липня 2018 18:40
тендерна документація

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

02 липня 2018 19:40
Скарга
02 липня 2018 19:40
платіжка
02 липня 2018 19:40
тендерна документація
02 липня 2018 19:40
тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 18 459 266,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 92 296,33 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 553700 UAH


Title: Lot 2.
Current status: Complete
Estimated total value: 18 459 266,40 UAH including VAT
Minimal lowering step: 92 296,33 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 16 серпня 2018 11:26
Auction planned date: 16 серпня 2018 11:26
Закінчення: 16 серпня 2018 11:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

46 комп
Акумуляторна батарея
ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Акумуляторна батарея
CPV: 31430000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ", Код ЄДРПОУ:32704119
Дата подання: 02 липня 2018 16:34
Оскарження результатів прекваліфікації
Детальний опис скарги викладений у прикріплених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.07.2018 № 7373-р/пк-пз замовником скасовано рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ» та допущено його пропозицію до подальшого аукціону за процедурою закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-23-002378-c) по Лоту № 2.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2018 15:55
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.a12
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 02 липня 2018 15:42
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель - документи щодо скарги, а саме: скарга, підтвердження оплати, скріншот відповіді замовника, у прикріплених файлах
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: уточнення
Дата: 02 липня 2018 19:35
Рішення від 05.07.2018 № 6604.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:14
Номер скарги: UA-2018-02-23-002378-c.c17
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:32505009
Дата подання: 02 липня 2018 19:40
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга по порушення законодавства у сфері публічних закупівель з доданими документами
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 липня 2018 19:25
рішення від 05.07.2018 № 6597 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 липня 2018 19:25
Рішення від 23.07.2018 № 7372.pdf
Дата публікації: 26 липня 2018 19:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 23.07.2018 № 7372-р/пк-пз замовником скасовано рішення тендерного комітету про допуск до аукціону тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЛА КИЇВ» та відхилено його пропозицію за процедурою закупівлі акумуляторів та акумуляторних батарей (код ЄЗС ДК 021:2015: 31430000-9 — Електричні акумулятори) (Оголошення у ЦБД № UA-2018-02-23-002378-c) по Лоту № 2.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2018 15:54

Документи подані скаржником

02 липня 2018 16:33
Скарга 02 07 02.pdf
02 липня 2018 16:34
Протокол 1555.pdf
24 липня 2018 09:22
Додаткові пояснення.pdf

Документи подані скаржником

02 липня 2018 15:42
Скарга
02 липня 2018 18:40
тендерна документація
02 липня 2018 18:40
тендерна документація

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

02 липня 2018 19:40
Скарга
02 липня 2018 19:40
платіжка
02 липня 2018 19:40
тендерна документація
02 липня 2018 19:40
тендерна документація

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 серпня 2018
UA-2018-02-23-002378-c47bbca8809b1469aa47e3e735552a049
Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "НАЙФ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА КИЇВ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА КИЇВ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

30 травня 2018 10:04
Звіт з ЄДР (припинено)
27 червня 2018 15:38
Протокол 1555.pdf
27 червня 2018 15:38
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2018 14:24
Електронний підпис
25 травня 2018 11:18
цінова пропозиція.rar
25 травня 2018 11:18
комерційна частина.rar
25 травня 2018 11:18
технічна частина.rar
25 травня 2018 11:18
банківська гарантія.rar

Документи

27 червня 2018 15:40
Протокол 1555.pdf
27 червня 2018 15:40
Електронний підпис

Публічні документи

25 травня 2018 13:56
технічна специфікація.rar
25 травня 2018 13:56
кваліфікація.rar
25 травня 2018 13:56
гарантія.rar

Документи

27 червня 2018 15:43
Протокол 1555.pdf
27 червня 2018 15:43
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2018 20:32
Електронний підпис
29 травня 2018 20:30
Наказ Фролова.7z
29 травня 2018 20:30
Банкiвська лiцензiя.7z
29 травня 2018 20:30
Гарантія 3186-18.7z
29 травня 2018 20:29
технічна частина.rar.p7s
29 травня 2018 20:29
технічна частина.rar

Документи

27 червня 2018 15:44
Протокол 1555.pdf
27 червня 2018 15:44
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2018 22:57
Електронний підпис
29 травня 2018 22:57
Електронний підпис
29 травня 2018 22:56
Л_ценз_я Григорчук.zip
29 травня 2018 22:56
Григорчук.zip
29 травня 2018 22:56
БГ 2525 ТОВ Глорія.zip
29 травня 2018 22:56
Скан Квал док.rar
29 травня 2018 22:56
20_Тенд пропоз.pdf

Документи

10 серпня 2018 15:52
Протокол 199_18Т.pdf
10 серпня 2018 15:52
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2018 20:32
Електронний підпис
29 травня 2018 20:30
Наказ Фролова.7z
29 травня 2018 20:30
Банкiвська лiцензiя.7z
29 травня 2018 20:30
Гарантія 3186-18.7z
29 травня 2018 20:29
технічна частина.rar.p7s
29 травня 2018 20:29
технічна частина.rar

Документи

10 серпня 2018 15:53
Протокол 199_18Т.pdf
10 серпня 2018 15:53
Електронний підпис

Публічні документи

16 серпня 2018 14:24
Електронний підпис
25 травня 2018 11:18
цінова пропозиція.rar
25 травня 2018 11:18
комерційна частина.rar
25 травня 2018 11:18
технічна частина.rar
25 травня 2018 11:18
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ"

ТОВ "НАЙФ УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА КИЇВ"

ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЛА КИЇВ"

ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2018 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ" 18 459 211,20
UAH з ПДВ
8 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД 14 716 320,00
UAH з ПДВ
11 039 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2018 14:24
Електронний підпис
25 травня 2018 11:18
цінова пропозиція.rar
25 травня 2018 11:18
комерційна частина.rar
25 травня 2018 11:18
технічна частина.rar
25 травня 2018 11:18
банківська гарантія.rar

Публічні документи

29 травня 2018 22:57
Електронний підпис
29 травня 2018 22:57
Електронний підпис
29 травня 2018 22:56
Л_ценз_я Григорчук.zip
29 травня 2018 22:56
Григорчук.zip
29 травня 2018 22:56
БГ 2525 ТОВ Глорія.zip
29 травня 2018 22:56
Скан Квал док.rar
29 травня 2018 22:56
20_Тенд пропоз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ"

ТОВ ГЛОРІЯ-ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ"
#32704119
Переможець 8 280 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2018 16:05

Документи

17 серпня 2018 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2018 16:04
Намір 1555.pdf
16 серпня 2018 11:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2018 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОНОМНІ ДЖЕРЕЛА СТРУМУ"
#32704119
8 280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2018 16:04
Електронний підпис
17 серпня 2018 16:04
Намір 1555.pdf
16 серпня 2018 11:47
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:16
ЦЗВ-07-07018-01.pdf укладений
02 травня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 10:20
ПЗД ЦЗВ-07-07018-01 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 10:20
Електронний підпис укладений
30 серпня 2018 17:38
ЦЗВ-07-07018-01.pdf укладений
30 серпня 2018 17:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-07-07018-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-07-07018-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 9 900 000,00
UAH з ПДВ