Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2017-12-22-003602-b 32969b5de98e42239c5e36844cb702ba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ганна
0577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Specialized communal enterprise "Kharkovzelenstroi" of Kharkiv Citi Council
National ID: 03362152
Contact point: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Additional contacts: Hanna
0577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 08:00
Очікувана вартість: 19 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400 000,00 UAH
Publication date: 22 грудня 2017 16:57
Enquiries until: 12 січня 2018 08:00
Complaints submission until: до 18 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2018 08:00

Information

Estimated total value: 19 000 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва,
у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)

Документація

Тендерна документація

10 січня 2018 15:11
Електронний цифровий підпис
10 січня 2018 15:10
Протокол 2.pdf
10 січня 2018 15:10
Перелік змін.pdf
10 січня 2018 15:10
Додаток 1.doc
10 січня 2018 15:10
Додаток 2.doc
10 січня 2018 15:10
Тендерна документація.doc
10 січня 2018 15:11
Електронний цифровий підпис
22 грудня 2017 16:54
Електронний цифровий підпис
10 січня 2018 15:10
Протокол 2.pdf
10 січня 2018 15:10
Перелік змін.pdf
10 січня 2018 15:10
Додаток 1.doc
22 грудня 2017 16:54
Додаток 1.doc
10 січня 2018 15:10
Додаток 2.doc
22 грудня 2017 16:54
Додаток 2.doc
10 січня 2018 15:10
Тендерна документація.doc
22 грудня 2017 16:54
Тендерна документація.doc

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Опис предмету закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва,
у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 52 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH


Title: Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)
Description: Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)
Current status: Complete
Estimated total value: 10 500 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 52 500,00 UAH excluding VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 07 лютого 2018 15:49
Auction planned date: 07 лютого 2018 15:49
Закінчення: 07 лютого 2018 16:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

915950 шт.
розсада однорічних квіткових культур
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
Доставка: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, , вул. Мирна, 11-Б
Дата доставки: 31 грудня 2018

seeding of annual flower crops
CPV: 03120000-8

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 01 лютого 2018
UA-2017-12-22-003602-b32969b5de98e42239c5e36844cb702ba
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ АЗАЛІЯ НОВА Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Голландські троянди" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ПРЯДУНОВА ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

01 лютого 2018 09:22
протокол розгляду.pdf
01 лютого 2018 09:23
sign.p7s

Публічні документи

19 січня 2018 12:54
sign.p7s
19 січня 2018 12:54
sign.p7s
19 січня 2018 12:53
4 Довідки.pdf
19 січня 2018 12:53
5 Документи.pdf
19 січня 2018 12:53
DSCN7612.JPG
19 січня 2018 12:53
DSCN7610.JPG
19 січня 2018 12:53
DSCN7153.JPG
19 січня 2018 12:53
DSCN7622.JPG
19 січня 2018 12:53
DSCN7618.JPG

Документи

01 лютого 2018 09:25
протокол розгляду.pdf
01 лютого 2018 09:25
sign.p7s

Публічні документи

19 січня 2018 14:59
Уставні документи.pdf
19 січня 2018 14:59
Проект договору.pdf
19 січня 2018 14:59
Інші документи.pdf
19 січня 2018 14:59
Довідки з банку.pdf
19 січня 2018 14:59
Стаття 17.pdf
19 січня 2018 14:59
Стаття 16.pdf
19 січня 2018 14:59
Технічні вимоги Лот 1.pdf

Документи

01 лютого 2018 09:26
протокол розгляду.pdf
01 лютого 2018 09:26
sign.p7s

Публічні документи

08 лютого 2018 16:15
Довідка 3.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 2.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 1.pdf
19 січня 2018 15:15
Лот 1.pdf
19 січня 2018 15:15
Тендер-1.pdf
19 січня 2018 15:15
Фото.pdf
19 січня 2018 15:15
5.pdf
19 січня 2018 15:15
4.pdf
19 січня 2018 15:15
3.pdf
19 січня 2018 15:15
2.pdf
19 січня 2018 15:15
1.pdf

Документи

01 лютого 2018 09:28
протокол розгляду.pdf
01 лютого 2018 09:28
sign.p7s

Публічні документи

19 січня 2018 15:27
Тендерна пропозиція.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" 10 350 000,00
UAH
10 170 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Голландські троянди" 10 200 000,00
UAH
10 147 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 16:15
Довідка 3.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 2.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 1.pdf
19 січня 2018 15:15
Лот 1.pdf
19 січня 2018 15:15
Тендер-1.pdf
19 січня 2018 15:15
Фото.pdf
19 січня 2018 15:15
5.pdf
19 січня 2018 15:15
4.pdf
19 січня 2018 15:15
3.pdf
19 січня 2018 15:15
2.pdf
19 січня 2018 15:15
1.pdf

Публічні документи

19 січня 2018 14:59
Уставні документи.pdf
19 січня 2018 14:59
Проект договору.pdf
19 січня 2018 14:59
Інші документи.pdf
19 січня 2018 14:59
Довідки з банку.pdf
19 січня 2018 14:59
Стаття 17.pdf
19 січня 2018 14:59
Стаття 16.pdf
19 січня 2018 14:59
Технічні вимоги Лот 1.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Голландські троянди"
#30941257
Переможець 10 147 500,00
UAH
07 лютого 2018 16:46

Документи

07 лютого 2018 16:46
sign.p7s
07 лютого 2018 16:45
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Голландські троянди"
#30941257
10 147 500,00
UAH
Документи

Документи

07 лютого 2018 16:46
sign.p7s
07 лютого 2018 16:45
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 лютого 2018 08:56
договір 68.pdf укладений
22 лютого 2018 08:55
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2018 14:15
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 16:12
Додаткова угода 6 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2018 16:12
sign.p7s зміни до договору
24 вересня 2018 14:47
Додаткова угода 5 (1).pdf зміни до договору
24 вересня 2018 14:47
sign.p7s зміни до договору
31 серпня 2018 12:43
додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2018 12:42
sign.p7s зміни до договору
17 серпня 2018 14:14
Додаткова угода 3 (1) (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2018 14:14
sign.p7s зміни до договору
20 липня 2018 12:50
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
20 липня 2018 12:49
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2018 16:30
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
27 лютого 2018 16:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 415,80 грн. (чотириста п’ятнадцять гривень вісімдесят копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить –10 147 084,20 грн. (десять мільйонів сто сорок сім тисяч вісімдесят чотири гривні двадцять копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 691 180,70 грн. (один мільйон шістсот дев’яносто одна тисяча сто вісімдесят гривень сімдесят копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 1 викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ доповнити абзацом наступного змісту: «Придбання продукції рослинництва, у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур), не передбачає придбання необоротних активів.» 2. Розділ ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ доповнити пунктами 3.1.1. та 3.1.2. наступного змісту: «3.1.1. Джерело фінансування – кошти міського бюджету, кошти підприємства.» «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 5 647 467,18 грн. (п’ять мільйонів шістсот сорок сім тисяч чотириста шістдесят сім грн. 18 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 941 244,53 грн., за рахунок коштів підприємства – 4 499 617,02 грн. (чотири мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот сімнадцять грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 749 936,17 грн.» 3. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 4 499 617,02 грн. (чотири мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот сімнадцять грн. 02 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 749936,17 грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313», а розрахунки за поставлений Товар в сумі 5 647 467,18 грн. (п’ять мільйонів шістсот сорок сім тисяч чотириста шістдесят сім грн. 18 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 941 244,53 грн. здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 УДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011». 4. Розділ ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти у наступній редакції: «ПОКУПЕЦЬ: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А, р/р 35431024034491 ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові МФО 322313 код ЄДРПОУ 03362152, ІПН 033621520302, Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 Тел. (057) 725-02-80 ПРОДАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Голландські троянди» 39600, Полтавська область, м.Кременчук, вул. Маршала Рокосовського, буд.64-Б п/р 26009924432445 ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478 код ЄДРПОУ 30941257 ІПН 309412516039 Витяг з реєстру платників ПДВ №1716034500254 Тел. (0536) 70- 23-66 »
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1.2. Розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 3 299 395,65 грн. (три мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч триста дев’яносто п’ять грн. 65 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 549 899,27 грн., за рахунок коштів підприємства – 6 847 688,55 грн. (шість мільйонів вісімсот сорок сім тисяч шістсот вісімдесят вісім грн. 55 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 1 141 281,43 грн.» 2. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 6 847 688,55 грн. (шість мільйонів вісімсот сорок сім тисяч шістсот вісімдесят вісім грн. 55 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 1 141 281,43 грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313», а розрахунки за поставлений Товар в сумі 3 299 395,65 грн. (три мільйони двісті дев’яносто дев’ять тисяч триста дев’яносто п’ять грн. 65 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 549 899,27 грн здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 УДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011».
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1.2. Розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 3 786 398,65 грн. (три мільйони сімсот вісімдесят шість тисяч триста дев’яносто вісім грн. 65 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 631 066,44 грн., за рахунок коштів підприємства – 6 360 685,55 грн. (шість мільйонів триста шістдесят тисяч шістсот вісімдесят п’ять грн. 55 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 1 060 114,26 грн.» 2. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 6 360 685,55 грн. (шість мільйонів триста шістдесят тисяч шістсот вісімдесят п’ять грн. 55 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 1 060 114,26 грн. грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313», а розрахунки за поставлений Товар в сумі 3 786 398,65 грн. (три мільйони сімсот вісімдесят шість тисяч триста дев’яносто вісім грн. 65 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 631 066,44 грн. здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 УДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011».
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1.2. Розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 4 204 945,38 грн. (чотири мільйони двісті чотири тисячі дев’ятсот сорок п’ять гривень тридцять вісім копійок), у тому числі ПДВ (20%) 700 824,23 грн., за рахунок коштів підприємства – 5 942 138,82 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі сто тридцять вісім гривень вісімдесят дві копійки), у тому числі ПДВ (20%) 990 356,47 грн.» 2. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 5 942 138,82 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сорок дві тисячі сто тридцять вісім гривень вісімдесят дві копійки), у тому числі ПДВ (20%) 990 356,47 грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313», а розрахунки за поставлений Товар в сумі 4 204 945,38 грн. (чотири мільйони двісті чотири тисячі дев’ятсот сорок п’ять гривень тридцять вісім копійок), у тому числі ПДВ (20%) 700 824,23 грн. здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 УДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011».
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Абзац другий Пункту 1.2. розділу I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ Договору викласти в наступній редакції: «Кількість товару: 709 577 шт.» 2. Зменшити суму договору на 2 277 315,30 грн. (два мільйони двісті сімдесят сім тисяч триста п’ятнадцять гривень тридцять копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1.2. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 4 204 945,38 грн. (чотири мільйони двісті чотири тисячі дев’ятсот сорок п’ять гривень тридцять вісім копійок), у тому числі ПДВ (20%) 700 824,23 грн., за рахунок коштів підприємства – 3 664 823,52 грн. (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі вісімсот двадцять три гривні п’ятдесят дві копійки), у тому числі ПДВ (20%) 610 803,92 грн.» 3. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 3 664 823,52 грн. (три мільйони шістсот шістдесят чотири тисячі вісімсот двадцять три гривні п’ятдесят дві копійки), у тому числі ПДВ (20%) 610 803,92 грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313», а розрахунки за поставлений Товар в сумі 4 204 945,38 грн. (чотири мільйони двісті чотири тисячі дев’ятсот сорок п’ять гривень тридцять вісім копійок), у тому числі ПДВ (20%) 700 824,23 грн. здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011». 4. В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 1 «Специфікація» викласти у новій редакції (додаток № 1 «Специфікація» у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 68
Договір:
Номер додаткової угоди: 68
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 869 768,90
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку