Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2017-12-22-003602-b 32969b5de98e42239c5e36844cb702ba
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слінько Ганна

+380577250285 khzelenbud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ганна
0577250285
khzelenbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Specialized communal enterprise "Kharkovzelenstroi" of Kharkiv Citi Council
National ID: 03362152
Contact point: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net
Additional contacts: Hanna
0577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 січня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 січня 2018 08:00
Очікувана вартість: 19 000 000,00 UAH без ПДВ
Publication date: 22 грудня 2017 16:57
Enquiries until: 12 січня 2018 08:00
Complaints submission until: до 18 січня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 січня 2018 08:00

Information

Estimated total value: 19 000 000 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва,
у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)

Тендерна документація

10 січня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 15:10
Протокол 2.pdf
10 січня 2018 15:10
Перелік змін.pdf
10 січня 2018 15:10
Додаток 1.doc
10 січня 2018 15:10
Додаток 2.doc
10 січня 2018 15:10
Тендерна документація.doc
10 січня 2018 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 грудня 2017 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2018 15:10
Протокол 2.pdf
10 січня 2018 15:10
Перелік змін.pdf
10 січня 2018 15:10
Додаток 1.doc
22 грудня 2017 16:54
Додаток 1.doc
10 січня 2018 15:10
Додаток 2.doc
22 грудня 2017 16:54
Додаток 2.doc
10 січня 2018 15:10
Тендерна документація.doc
22 грудня 2017 16:54
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2. Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва, у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Опис предмету закупівлі:
Код за ДК 021:2015 – 03120000-8 Продукція рослинництва,
у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 42 500,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH


Title: Lot 2. Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)
Description: Cod according to the national classifier 021:2015 03120000-8 Horticultural and nusery products (seeding of annual flower crops)
Current status: Complete
Estimated total value: 8 500 000,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 42 500,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 07 лютого 2018 11:01
Auction planned date: 07 лютого 2018 11:01
Закінчення: 07 лютого 2018 11:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

819660 шт
розсада однорічних квіткових культур
ДК 021:2015: 03120000-8 — Продукція рослинництва, у тому числі тепличного
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Мирна, 11-Б
Дата доставки: 31 грудня 2018

seeding of annual flower crops
CPV: 03120000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 01 лютого 2018
UA-2017-12-22-003602-b32969b5de98e42239c5e36844cb702ba
Найменування: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Голландські троянди" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

01 лютого 2018 09:29
протокол розгляду.pdf
01 лютого 2018 09:29
Електронний підпис

Публічні документи

19 січня 2018 15:11
Уставні документи.pdf
19 січня 2018 15:11
Проект договору.pdf
19 січня 2018 15:11
Інші документи.pdf
19 січня 2018 15:11
Довідки з банку.pdf
19 січня 2018 15:11
Стаття 17.pdf
19 січня 2018 15:11
Стаття 16.pdf
19 січня 2018 15:11
Технічні вимоги Лот 2.pdf

Документи

01 лютого 2018 09:29
протокол розгляду.pdf
01 лютого 2018 09:29
Електронний підпис

Публічні документи

08 лютого 2018 16:15
Довідка 3.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 2.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 1.pdf
19 січня 2018 15:15
Лот 2.pdf
19 січня 2018 15:15
Тендер-1.pdf
19 січня 2018 15:15
Фото.pdf
19 січня 2018 15:15
5.pdf
19 січня 2018 15:15
4.pdf
19 січня 2018 15:15
3.pdf
19 січня 2018 15:15
2.pdf
19 січня 2018 15:15
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Голландські троянди"

ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2018 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ" 8 470 000,00
UAH
8 425 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Голландські троянди" 8 480 000,00
UAH
8 435 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2018 16:15
Довідка 3.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 2.pdf
08 лютого 2018 16:15
Довідка 1.pdf
19 січня 2018 15:15
Лот 2.pdf
19 січня 2018 15:15
Тендер-1.pdf
19 січня 2018 15:15
Фото.pdf
19 січня 2018 15:15
5.pdf
19 січня 2018 15:15
4.pdf
19 січня 2018 15:15
3.pdf
19 січня 2018 15:15
2.pdf
19 січня 2018 15:15
1.pdf

Публічні документи

19 січня 2018 15:11
Уставні документи.pdf
19 січня 2018 15:11
Проект договору.pdf
19 січня 2018 15:11
Інші документи.pdf
19 січня 2018 15:11
Довідки з банку.pdf
19 січня 2018 15:11
Стаття 17.pdf
19 січня 2018 15:11
Стаття 16.pdf
19 січня 2018 15:11
Технічні вимоги Лот 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"

ТОВ "Голландські троянди"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"
#2054310893
Переможець 8 425 000,00
UAH
07 лютого 2018 16:47

Документи

07 лютого 2018 16:47
Електронний підпис
07 лютого 2018 16:47
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2018 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНДРЄЄВ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ"
#2054310893
8 425 000,00
UAH
Документи

Документи

07 лютого 2018 16:47
Електронний підпис
07 лютого 2018 16:47
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 13:53
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2018 14:10
Додаткова угода 3 (1).pdf зміни до договору
17 серпня 2018 14:10
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2018 13:38
Додаткова угода № 2 (2).pdf зміни до договору
18 липня 2018 13:38
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2018 15:05
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
23 лютого 2018 15:05
Електронний підпис укладений
22 лютого 2018 14:59
Договір 69.pdf укладений
22 лютого 2018 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 7 грн. 60 коп. (сім гривень шістдесят копійок), в зв’язку з чим пункт 3.1. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 8 424 992,40 грн. (вісім мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві гривні сорок копійок), в тому числі ПДВ (20%) – 1 404 165,40 грн. (один мільйон чотириста чотири тисячі сто шістдесят п’ять гривень сорок копійок)». В зв’язку зі зміною ціни договору Додаток № 1 викласти у новій редакції (додаток № 1 у новій редакції додається).
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2. розділу І. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ доповнити абзацом наступного змісту: «Придбання продукції рослинництва, у тому числі тепличного (розсада однорічних квіткових культур), не передбачає придбання необоротних активів.» 2. Розділ ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ доповнити пунктами 3.1.1. та 3.1.2. наступного змісту: «3.1.1. Джерело фінансування – кошти міського бюджету, кошти підприємства.» «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 2 000 006,64 грн. (два мільйони шість грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 333 334,44 грн., за рахунок коштів підприємства – 6 424 985,76 грн. (шість мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят п’ять грн. 76 коп.), у тому числі ПДВ (20%) - 1 070 830,96 грн.» 3. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 6 424 985,76 грн. (шість мільйонів чотириста двадцять чотири тисячі дев’ятсот вісімдесят п’ять грн. 76 коп.), у тому числі ПДВ (20%) - 1 070 830,96 грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313», а розрахунки за поставлений Товар в сумі 2 000 006,64 грн. (два мільйони шість грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 333 334,44 грн. здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 УДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011». 4. Розділ ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН викласти у наступній редакції: "ПОКУПЕЦЬ: Спеціалізоване комунальне підприємство «Харківзеленбуд» Харківської міської ради 61145, м. Харків, вул. Клочківська, 195-А, р/р 35431024034491 ГУДКСУ у м. Харкові Харківської області МФО 851011 п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові МФО 322313 код ЄДРПОУ 03362152, ІПН 033621520302, Витяг з реєстру платників ПДВ 1420304500400 Тел. (057) 725-02-80 ПРОДАВЕЦЬ: Фізична особа – підприємець Андрєєв Сергій Григорович 61003, м. Харків, вул. Університетська, буд.35/2, кв 30-а, п/р 26002060097939 в ХГРУ Приватбанк, МФО 351533 ІПН 2054310893 № свідоцтва ПДВ 200053850 Тел. (057) 731- 19-68"
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1.2. Розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ викласти в новій редакції: «3.1.2. Фінансування з міського бюджету на 2018 рік згідно з рішенням 20 сесії Харківської міської ради 7 скликання від 20.06.2018 № 1167/18 «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020 р.р.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2018 рік» складає 3 671 191,20 грн. (три мільйони шістсот сімдесят одна тисяча сто дев’яносто одна грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ (20%) 611 865,20 грн., за рахунок коштів підприємства – 4 753 801,20 грн. (чотири мільйони сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот одна грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 792 300,20 грн.» 2. Пункт 4.2. Розділу IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ викласти в наступній редакції: «4.2. На підставі Договору Покупець проводить оплату за Товар на поточний рахунок Продавця на підставі видаткової накладної Покупця в сумі 4 753 801,20 грн. (чотири мільйони сімсот п’ятдесят три тисячі вісімсот одна грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 792 300,20 грн. за рахунок коштів підприємства з п/р 26003000035488 АТ «Укрексімбанк» у м. Харкові, МФО 322313, а розрахунки за поставлений Товар в сумі 3 671 191,20 грн. (три мільйони шістсот сімдесят одна тисяча сто дев’яносто одна грн. 20 коп.), у тому числі ПДВ (20%) – 611 865,20 грн. здійснюються Покупцем на підставі видаткової накладної протягом трьох банківських днів з моменту надходження коштів за Товар на поточний рахунок Покупця в межах відповідних бюджетних асигнувань за рахунок коштів міського бюджету з р/р 35431024034491 УДКСУ у м. Харкові Харківської області, МФО 851011».
Номер договору про закупівлю: 69
Договір:
Номер додаткової угоди: 69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 8 424 992,40
UAH з ПДВ