Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (Лот №1 – Хірургічні рукавички, Лот №2 – Шприци, Лот №3 – Хірургічний витратний матеріал, Лот №4 – Стоматологічний витратний матеріал, Лот №5 – Скарифікатори, Лот №6 - Перев’язувальний матеріал)
Очікувана вартість
326 360,00 UAH
UA-2017-12-22-000386-b ● 9956afcb75964cc39e521654687ebf1d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Херсонська обласна клінічна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02009867 |
Місцезнаходження: | Україна , Херсонська обл., 73000 Україна, Херсонська область , місто Херсон, Ушакова 67 |
Контактна особа: |
Тетяна Рибалко 0552494252, +380552494252 economist_xokl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 грудня 2017 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2018 15:00 |
Очікувана вартість: | 326 360,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Процедура закупівлі проводиться на очікувану вартість на 2018 рік
Тендерна документація
26 грудня 2017 15:20 |
ТД по медматеріали зі змінами від 261217.docx | |
26 грудня 2017 15:20 |
Протокол розгляду вимоги від 261217.doc | |
23 грудня 2017 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 грудня 2017 15:20 |
ТД по медматеріали зі змінами від 261217.docx
|
||
26 грудня 2017 15:20 |
Протокол розгляду вимоги від 261217.doc
|
||
23 грудня 2017 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-12-22-000386-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 22 грудня 2017 14:28
Вимога
Херсонська обласна клінічна лікарня
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1892290, номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-22-000386-b)
09.01.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали
№
з/п Найменування
предмета закупівлі* Од.
виміру Кіл-ть
1 Шприц 20 мл. шт 8500
2 Шприц 10 мл. шт 8500
3 Шприц 5 мл. шт 9000
4 Шприц 2 мл. шт 4000
5 Шприц U-100 1 мл. інсуліновий. шт 3000
6 МАРЛЯ медична нестерильна тип 17 м 15000
7 ВАТА медична гігроскопічна гігієнічна 100гр шт 1900
8 БИНТ марлевий нестерильний 7*14 шт 3000
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 20 мл. шт 8500
Шприц 10 мл. шт 8500
Шприц 5 мл. шт 9000
Шприц 2 мл. шт 4000
Шприц U-100 1 мл. інсуліновий. шт 3000
, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1892290, номер тендеру у UA-2017-12-22-000386-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2017 15:13
Вимогу розглянуто та задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації (більш детально в протоколі розгляду)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №6 - Перев’язувальний матеріал |
Опис предмету закупівлі: |
3 найменування (більш детально в додатку №1.6 до ТД)
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 112 260,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 122,60 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
3 од
Лот №6 - Перев’язувальний матеріал, 3 найменування (більш детально в додатку №1.6 до ТД)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Украина, Херсонская область, Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 67
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2018 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Люціус О.О. |
110 835,00
UAH з ПДВ
|
85 116,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МТК Максимед" |
112 164,00
UAH з ПДВ
|
112 164,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
91 068,18
UAH з ПДВ
|
85 116,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА " |
101 112,86
UAH з ПДВ
|
99 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" |
106 144,00
UAH з ПДВ
|
101 109,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАДМ-Б" #39273420 |
Очікує рішення |
85 116,00
UAH з ПДВ
|
10 січня 2018 15:42
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 січня 2018 14:41 |
Коментар щодо відміни: | На підставі абзацу 1 частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" , а саме: замовник відміняє торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (більш детально в протоколі). |
Документи:
24 січня 2018 14:41
|
Відміна перев'язувальний матеріал.pdf |