Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Лот №1 – Хірургічні рукавички, Лот №2 – Шприци, Лот №3 – Хірургічний витратний матеріал, Лот №4 – Стоматологічний витратний матеріал, Лот №5 – Скарифікатори, Лот №6 - Перев’язувальний матеріал)
Очікувана вартість
326 360,00 UAH
UA-2017-12-22-000386-b 9956afcb75964cc39e521654687ebf1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рибалко

0552494252
+380552494252
economist_xokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02009867
Місцезнаходження: Україна , Херсонська обл., 73000 Україна, Херсонська область , місто Херсон, Ушакова 67
Контактна особа: Тетяна Рибалко
0552494252, +380552494252
economist_xokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 грудня 2017 09:41
Звернення за роз’ясненнями: до 30 грудня 2017 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 січня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2018 15:00
Очікувана вартість: 326 360,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Процедура закупівлі проводиться на очікувану вартість на 2018 рік

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-12-22-000386-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт", Код ЄДРПОУ:00480922
Дата подання: 22 грудня 2017 14:28
Вимога

Херсонська обласна клінічна лікарня

ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1892290, номер тендеру у ЦБД UA-2017-12-22-000386-b)
09.01.2018 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали


з/п Найменування
предмета закупівлі* Од.
виміру Кіл-ть
1 Шприц 20 мл. шт 8500
2 Шприц 10 мл. шт 8500
3 Шприц 5 мл. шт 9000
4 Шприц 2 мл. шт 4000
5 Шприц U-100 1 мл. інсуліновий. шт 3000
6 МАРЛЯ медична нестерильна тип 17 м 15000
7 ВАТА медична гігроскопічна гігієнічна 100гр шт 1900
8 БИНТ марлевий нестерильний 7*14 шт 3000


ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 20 мл. шт 8500
Шприц 10 мл. шт 8500
Шприц 5 мл. шт 9000
Шприц 2 мл. шт 4000
Шприц U-100 1 мл. інсуліновий. шт 3000
, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1892290, номер тендеру у UA-2017-12-22-000386-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 грудня 2017 15:13
Вимогу розглянуто та задоволено, відповідні зміни внесено до тендерної документації (більш детально в протоколі розгляду)

Документи подані скаржником

22 грудня 2017 14:28
Вимога 1892290.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 - Шприци
Опис предмету закупівлі:
5 найменувань (більш детально в додатку №1.2 до ТД)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 січня 2018 14:36
Закінчення: 10 січня 2018 15:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 од
Лот №2 - Шприци, 5 найменувань (більш детально в додатку №1.2 до ТД)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Украина, Херсонская область, Херсон, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 67
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2018 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт" 28 676,00
UAH з ПДВ
26 017,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДФАРМІМПОРТ" 44 990,00
UAH з ПДВ
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер" 41 109,40
UAH з ПДВ
41 109,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Люціус О.О. 44 775,00
UAH з ПДВ
26 017,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МТК Максимед" 43 020,00
UAH з ПДВ
34 915,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2018 17:20
Документи переможця.rar
22 січня 2018 16:59
Документи переможця.rar
09 січня 2018 13:16
ЛОТ 2 Шприци.rar

Публічні документи

28 грудня 2017 11:59
32.pdf
28 грудня 2017 11:59
31.pdf
28 грудня 2017 11:59
30.pdf
28 грудня 2017 11:59
29.pdf
28 грудня 2017 11:59
28.pdf
28 грудня 2017 11:59
27.pdf
28 грудня 2017 11:59
26.pdf
28 грудня 2017 11:59
25.pdf
28 грудня 2017 11:59
24.pdf
28 грудня 2017 11:59
23.pdf
28 грудня 2017 11:59
22.pdf
28 грудня 2017 11:59
21.pdf
28 грудня 2017 11:59
20.pdf
28 грудня 2017 11:59
19.pdf
28 грудня 2017 11:59
18.pdf
28 грудня 2017 11:59
17.pdf
28 грудня 2017 11:59
16.pdf
28 грудня 2017 11:59
15.pdf
28 грудня 2017 11:59
14.pdf
28 грудня 2017 11:59
13.pdf
28 грудня 2017 11:59
12.pdf
28 грудня 2017 11:59
11.pdf
28 грудня 2017 11:59
10.pdf
28 грудня 2017 11:59
9.pdf
28 грудня 2017 11:59
8.pdf
28 грудня 2017 11:59
7.pdf
28 грудня 2017 11:59
6.pdf
28 грудня 2017 11:59
5.pdf
28 грудня 2017 11:59
4.jpg
28 грудня 2017 11:59
3.pdf
28 грудня 2017 11:59
2.pdf
28 грудня 2017 11:59
1.pdf

Публічні документи

09 січня 2018 11:00
Електронний підпис
09 січня 2018 10:40
кваліфікація.rar

Публічні документи

09 січня 2018 12:00
Лот 2 Деклар..rar
09 січня 2018 11:56
МТВ лот 2.jpg
09 січня 2018 11:53
Аналогічний договір.rar
09 січня 2018 11:52
Довідки.rar
09 січня 2018 11:51
Документи ФОП.rar

Публічні документи

09 січня 2018 12:55
Електронний підпис
09 січня 2018 12:10
8 Документи кваліф.pdf
09 січня 2018 12:10
7 Статут Максімед.pdf
09 січня 2018 12:10
33 Декларація вата.pdf
09 січня 2018 12:10
31 Марля Узбекистан.rar
09 січня 2018 12:10
30 Гарант лист марля.jpeg
09 січня 2018 12:10
29 Бинт 7х14 нс173.jpg
09 січня 2018 12:10
27 гарант лист бинт.pdf
09 січня 2018 12:10
26 Шприц1.0.rar
09 січня 2018 12:10
25 Шприц.rar
09 січня 2018 12:10
23 Латекс паспорт.pdf
09 січня 2018 12:10
20 проект договору.pdf
09 січня 2018 12:09
14 Аналог договір ЛВЛ .pdf
09 січня 2018 12:09
1 Виписка 2017.jpg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"

ТОВ "МЕДФАРМІМПОРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медтехніка-Лідер"

ФОП Люціус О.О.

ТОВ "МТК Максимед"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"
#00480922
Переможець 26 017,00
UAH з ПДВ
16 січня 2018 14:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2018 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство „Підприємство по виробництву медичних виробів з полімерних матеріалів „Гемопласт"
#00480922
26 017,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 08:59
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 11:27
ДУ 1 ГЕМОПЛАСТ.pdf зміни до договору
01 лютого 2018 11:23
Електронний підпис укладений
01 лютого 2018 10:08
Договір Гемопласт Ш-01.pdf укладений
01 лютого 2018 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" - узгоджене зменшення ціни без зміни кількості (обсягу) та якості товарів
Номер договору про закупівлю: Ш-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Ш-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 січня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 25 942,15
UAH з ПДВ